• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 2
Page 2 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:48 pm
by Gunča
Cik saprotu, tad deformējas tieši bloks un tieši tas ir jāslīpē pirmāmkārtām.

P.S.
Man gan nav SAABs, bet franču brīnums ar to pašu motoru.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 1:52 pm
by intervall
Biju iedomājies, ka šajā gadījumā pietiek ar galvas blīves maiņu, virsmu izslīpēšanu.
Jā, ļoti "rentabli" būtu remontēt, ja remonts pārsniedz auto vērtību...

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 2:03 pm
by foxtrot_kilo
Tā jau ja būtu no paša sākuma tas 3 litrīgais motors noprojektēts pareizi, tad tur būtu labs agregāts no kā spiest vairāk sulas... Bet nu ir tā kā ir diemžēl. Pirms savu ņemt biju skatijies uz to 3 litrīgo, bet beigās 1.9 paņēmu kad uzzināju vairāk par viņu :roll:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 04, 2016 5:55 pm
by Highlander
Lidzigi ka man. 3.0tid bija vieglak atrast, bet pectam palasot atsauksmes, sapratu ka to traktoru parsvara jaremonte :D 1.9 tid nebija pa kabatai. Tapec mekleju 2.2tid...to wagonu bija mazak variantu.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 06, 2016 1:23 pm
by foxtrot_kilo
Kāds ir iedziļinājies 1.9 tūningā? Kādam ir kaut kāds projekts vai domas?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 06, 2016 4:01 pm
by hofmaks
Ļoti problemātisks tūningā. Sīkāk vari uzjautāt lietotājam Jancis.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 11:40 am
by lawyer
Priekš kam vispār "tūnēt" dīzeli? :think: Tas taču ir radīts tikai vienam mērķim - taupīt uz degvielas izmaksām :roll:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 11:59 am
by defektivais
lawyer wrote:Priekš kam vispār "tūnēt" dīzeli? :think: Tas taču ir radīts tikai vienam mērķim - taupīt uz degvielas izmaksām :roll:
Tulīt sāksies :)

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 1:38 pm
by rzmzr
Čipoti dīzeļi nereti ir vēl ekonomiskāki, nekā no rūpnīcas.
Ar labu softu un boost-map var iztikt bez "sodrējos ir spēks."

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 2:51 pm
by foxtrot_kilo
Nu ka lai paskaidrotu, es necenšos strīdēties ar petrolhēdiem, bet ja dīzelis ir uz 250-280 hp tur 2.0T var sākt justies nedroši, jo dīzeli grieze ir milzīga, pie 450-480 nm tur iet normāli, pie tam uz trases paliek tie 5-5.5 litri uz 100. Jautājums ir naudā ko iegrūd tajā, jo visas sprauslas, sūkņi, turbīnas, interkūleri un pārēja hēze maksā labi. Gaumes jautājums, nevienu kam tas liekas jocīgi neprasu ņirgāties, katram tomēr savs. Topiks arī bija domāts tiem kas brauc ar dīzeļiem. Protams benzīns ir tādā ziņā lētāks, izplatītāks un piemērotāks. Bet nu.. :)

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 3:16 pm
by tranquillo
foxtrot_kilo wrote:Nu ka lai paskaidrotu, es necenšos strīdēties ar petrolhēdiem, bet ja dīzelis ir uz 250-280 hp tur 2.0T var sākt justies nedroši, jo dīzeli grieze ir milzīga, pie 450-480 nm tur iet normāli, pie tam uz trases paliek tie 5-5.5 litri uz 100. Jautājums ir naudā ko iegrūd tajā, jo visas sprauslas, sūkņi, turbīnas, interkūleri un pārēja hēze maksā labi. Gaumes jautājums, nevienu kam tas liekas jocīgi neprasu ņirgāties, katram tomēr savs. Topiks arī bija domāts tiem kas brauc ar dīzeļiem. Protams benzīns ir tādā ziņā lētāks, izplatītāks un piemērotāks. Bet nu.. :)
Skatos esi modificējis savu dīzeli.
Kādi ir jaudas parametri un kopējās izmaksas pēc šī pasākuma?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 4:04 pm
by foxtrot_kilo
Vāģis man ir 1.5 gadi. Bija samainītas sprauslas uz ''299'' no ttid (tika iekodēti pa taisno eepromā, jo tā neierakstijās), augstspiediena sūknis no alfa romeo 2.4 jtdm (R80 sūknis), amputēts egr kopā ar visu egr dzeses sistēmu, izgriezts dpf, tika noņemts un iztīrīts ieplūdes kolektors, manifold swirl vietā iepresēti korķi (deflap), k&n gaisa filtrs, samainīts izpūtējs uz ''burku'', jauns akumulators, jaunas kvēlsveces, remaps uz 1.75 bar boostu (standartā oriģināli līdz 1.4 bar bija), noņemts ātruma ierobežotājs, pārlikts apgriezienu ierobežotājs līdz 5.500rpm, programmā izslēgta dpf reģenerācija, un egr, ierakstīta attiecīga degvielas iesmidzināšana. Do88 interkūlera silikona trubas. Pa pārējo bija nopirkti vasarai 18'' (12763042 kods ALU65) un ziemai 17'' (12785710 kods), riepas vasarai Goodyear efficientgrip performance 225/40/18, ziemai Goodyear ultragrip performance gen-1 225/45/17. bremžu diski un kluči Otto Zimmermann. Subītis Ground Zero 15'', pārlodēti ledi instrumentu panelī no baltām uz sarkanām bultām. Un vēl vis kaut kas pa hadeni un pa pārejo. Drīzumā iespējams būs jāmaina spararats kopā ar sajūga komplektu, jo jau pie pirkšanas bija vibrācijas un metāla skaņa no spararata pirms izspiest sajūgu, bet pa šiem 1.5 gadu bišķiņ sāka vairāk grabēt. Vēl biju uzlicis no aero sliekšņus, abas lūpas un spoileri.... Pa cenām pat negribu rēķināt... Kaut kā tā... Pa jaudām būs jāaizbrauc uz stendu nomērīt kas uz ripuļiem reālāis ir. Nākamais solis būs garrets 2260... bet tas tālajā nākotnē un varbūt...

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 4:19 pm
by intervall
maifold swirl - princips kā 2.2 TiD?
http://s85.photobucket.com/user/Rhanaga ... 1.jpg.html
Sanāk tika nobloķēti? Kkas mainījās?
EGR uzreiz ar šo reizē tika likvidēts?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 4:31 pm
by lawyer
Nu, protams, katram savs :wink: Bet fizikas likumus jau neapmānīsi - dīzelis tarkšķ, smird un iegriežas dikti lēni, turklāt pēc 4k rpm jau atdod galus. Un ne vella tas nepaliek ekonomiskāks, jo sāk griezties laika atskaite turbīnai, kuras remonts 10x pārsniedz teorētiski ietaupītās degvielas izmaksas :shifty:

Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē :mrgreen:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 4:53 pm
by foxtrot_kilo
lawyer wrote:Nu, protams, katram savs :wink: Bet fizikas likumus jau neapmānīsi - dīzelis tarkšķ, smird un iegriežas dikti lēni, turklāt pēc 4k rpm jau atdod galus. Un ne vella tas nepaliek ekonomiskāks, jo sāk griezties laika atskaite turbīnai, kuras remonts 10x pārsniedz teorētiski ietaupītās degvielas izmaksas :shifty:

Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē :mrgreen:
lai tā būtu..