• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 13
Page 13 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue May 23, 2017 4:11 pm
by ZZ_ZingZeng
Es parasti kompi metu pa nullem tad, kad tankojos.
Leju pilnu bāku, cik vien varu ieliet, mēdz būt pat tā, ka bākas kakliņā redzu degvielu.
Tad sākās rotaļas ar manu kāju, kruīzu un bākas rādītāju :mrgreen:
1. Mēģināt nobraukt vismaz 250km pirms bākas rādītāja bultiņa izkustas no max atzīmes.
2. Nobraukt 700km un ja var vairāk līdz brīdim, kad bultiņa nostājas rādītāja vidusatzīmē t.i. horizontāli.
3. Nobraukt vismaz 1000km pirms pirmo reizi iedegas tukšas bākas lampiņa.
4. Tad mēģināt vēl izskaitļot cik ir degviela bāka un mēģināt izvilkt max tālu. Pagaidām vairāk par 1240 km neesmu riskējis ar vienu bāku braukt.

Izpildot visus šos jokus, esmu secinājis, ka kompītis patēriņu rāda visnotaļ precīzi un tas praktiski 1:1 atbilst tam, ko sarēķinu ar kalkulatoru.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue May 23, 2017 4:23 pm
by OSC
ZZ_ZingZeng wrote:Pagaidām vairāk par 1240 km neesmu riskējis ar vienu bāku braukt.
Man arī labākais, ko DTE rādijā ir 1240 KM. Ceru, ka Tavs dīzelis kādreiz arī tiek izvirināts, jo ilgstoši mierīgi braukt viņam nav veselīgi :mrgreen:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue May 23, 2017 4:51 pm
by ZZ_ZingZeng
Man DTE ir arī rādījis pāri par 1600km, bet beigās tas rādītājs parasti nokrītas.

Ar atvilkšanu viss štokos, laiku jau pa laikam paskrienu ar. Ka nekā 130K km ir nobraukti bez "ekoloģijas" problēmām.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Oct 16, 2017 5:24 pm
by eeKa
Sveiciens!
Izskatās, ka manam traktoram būs jārestaurē fēns...
tas viss būtu sīkums, bet varbūt uzreiz jāmodificē :think:
http://turbomotors.lv/upgrade/saabopel- ... r-upgrade/
Protams, ka būs jāmaina arī smadzenes iestatījumi, bet vai ir vērts..?
Neatduršos pret sūkņa ražīguma trūkumu vai ko citu?
Ir kāds vispār pētījis 9-5 1.9TiD maigu vīlēšanu?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Oct 16, 2017 9:01 pm
by foxtrot_kilo
:lol::lol::lol: Maigu vīlēšanu es diemžēl neesmu pētijis TiDos... Ja uzliksi hibrīdu bez piedzīta pie jauna lielāka kompresora čipu, no tā nebūs baigās jēgas, var arī palikt tupāks un nesaprotams tad.. Vari uzlikt 56mm billet wheel, bet rēķini nebūs lēti.. Tā kā padomā vai tu tiešām gribi iet šo ceļu... :lol: Ja tomēr izdomāsi, man ir tik daudz ko pastāstīt pirms tu izdomāsi līdz galam vai tā darīt vai nē :lol:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Oct 16, 2017 9:42 pm
by eeKa
Fox, uz tevi liku lielākās cerības ;)
Aptuvenās turbokompresora izmaksas man jau ir zināmas.
Nav ne jausmas cik varētu izmaksāt ECU piedzīšana, laikam jāsazinās ar remapu.
Moška jau ir zināms orientējošs cipars tādam pasākumam?
Turbomotors izcenojumi ir +/- zināmi


negribās lai arī ir tā, ka pēc tam arī tomāts jāpārlasa - jau tā tāds dīvains man šķiet...

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Oct 17, 2017 8:56 am
by Henry
jā, man arī interesētu kādus parametrus dos tas hibrīdturbo atstājot pārejos dzelžus stock un kādas naudas jārēķina

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Oct 17, 2017 11:03 am
by foxtrot_kilo
Nu ar stock sprauslām un sūkni, varētu būt robežās ap 210hp. Neaizmirsi ka no hibrīdturno nebūs jēgas ja tev nebūs DP un dpf izgriezta. Pūst nevarēs baigi daudz kā stock tāpat, ja būs stock IC, savādāk viņš uzpūtīsies un var uzšaut... Tā kā tā. Remap nerekomendēju vairāik, jo tagad zinu kā viņi strādā... Vairāk info satikoties :D

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Oct 17, 2017 11:12 am
by foxtrot_kilo
Saproti arī to, ka tas viss nebūs tev ka ieliec hibrīdu un čipu un viss viņš tev vērsies lopā. Jāsaprot arī tas, ka AT potenciāls nebūs tik dižs kā F40 MT, vajadzēs arī izraut swirl flapus lai neielido cilindros.. Tur ja gribi prātīgi sabūvēt, būs jāiegulda naudiņa.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Dec 24, 2017 2:22 pm
by uldis
sveiki, esmu nolemis iegādāties Saab 9-5 NG (2011 gads) jautājums par dzinēju, opcijas ir 2.0 ttdi un 2.0 t, ja ar bendzīna dzinēju daudz maz viss skaidrs tad ar dīzeljiem nav bijusi saskarsme. Ir kāds viedoklis par konkrēto dzinēju?
p.s. dizelis tiek apsvērts tikai dēlj konkrētā auto komplektācijas (maz to bendzinnieku tirgū, kas atbilst vēlmēm)

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Dec 25, 2017 2:11 pm
by foxtrot_kilo
a20dth/dtr ng 9-5 variantos nav labākājs variants ko pirkt. Tas dzinējs saabos nav izslimojis bērnu slimības tāpēc var gadīties dažādas problēmas ar eļļas spiedienu un citām lietām kas var iekrist kapeikā. Tie motori ir labi tikai Insignia 2012+. Pie tam uz ng 9-5 svaru un gabarītiem tas 2.0 TiD vai TTid būs galīgi švaks. Vai nu ņem 2.0 benzīnu vai 2.8V6 kas būs ideāls variants. Uz dīzeļiem neskaties, nav vērts pirkums. Dabūsi lielo govs kura vispār nekustās uz priekšu pat ar čipu... :naughty::violin:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Feb 22, 2018 9:04 am
by Henry
Varbūt kāds var pastāstīt, kas parasti tiek darīts čipojot dīzeli? Vai EGR vienkārši softiski atprogrammē vai arī fiziski kaut kas ar viņu jādara? Kas tiek darīts ar swirl flaps? Cik saprotu, tad lielākai jaudai arī DPF izgriež un atprogrammē (ja izplūdes normas to ļauj darīt). Tātad, kas tiek fiziski darīts pie šīs procedūras un kas softiski?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Feb 22, 2018 10:11 am
by saab21
Henry wrote: Thu Feb 22, 2018 9:04 am Varbūt kāds var pastāstīt, kas parasti tiek darīts čipojot dīzeli? Vai EGR vienkārši softiski atprogrammē vai arī fiziski kaut kas ar viņu jādara? Kas tiek darīts ar swirl flaps? Cik saprotu, tad lielākai jaudai arī DPF izgriež un atprogrammē (ja izplūdes normas to ļauj darīt). Tātad, kas tiek fiziski darīts pie šīs procedūras un kas softiski?
EGR jām atprogrammē un teorētiski viņu var atstāt, jo pēc atprogrammēšanas tam jāstāv ciet. Bet piemēram man tas bija aizaudzis tā,ka laikam bija nedaudz iestrēdzis un minimāli stāvēja vaļā un kad deva grīdā līdz noteiktam apgrizienu daudzumam bija neliela vibrācija (pie lieliem apgriezieniem viņu laikam ar spiedienu aizrāva ciet un vibrācija pazuda) tāpēv viņu noravēju nost tā vietā saliku šaibas (vibrācija pazuda).
Flapus ar jāravē nost,kamēr nav nolūzuši. ja pērc 8 vārstu versiju, tad zini, ka viņiem flapu nav kopš dzimšanas un šis darbiņš atkrīt :vienkāršāka_galva_mazak_darba_mazak_varstu_kjip_klusaks_klak_klal :)

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Jan 29, 2019 11:29 am
by Yukki
Klau, kāds ir pamēģinājis kosmisko NESTE MY bezmaz vai dzeramo dīzeli?
Gatavojos eksperimentam iegāzt 100% tīru MY, cerībā sagaidīt, ka no izpūtēja neveļas nekādi sodrēji! :doh:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Jan 29, 2019 11:41 am
by OSC
Esmu. Kūpejā mazāk, dzinējs darbojas klusāk nekā ar pro diesel, izpūtējus nesmaržoju. DTE arī radīja vairāk. Mana gadījumā tie bija 10 l MY pielieti pie 15 l Prodiesel . Ja pieliet pilnu, tad gan jau efekts būs vēl labāks. Patēriņa izmaiņas nemēriju, jo bija jādod virsū un jatestē MY