• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 3
Page 3 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 5:01 pm
by Henry
foxtrot_kilo a dati no dzineeja par hp un Nm tev nav? tur izskataas ka varētu būt smuki cipari pēc šitādiem upgreidiem.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 5:14 pm
by rzmzr
Itkā benzīna turbīnas nekad nav jāatrestaurē, un kalpo mūžam.
Man Sābs arī ir ar taisnu trubu, un smaržo samērā indīgi, it īpaši pēc pedal2metal, bet jāatzīst, ka man labāk patīk ostīt benzīna atgāzes, nevis dīzeļa :mrgreen:

Vienīgais, kas man dīzeļos nepatīk, ir 4 katli, tiem nav skaņas, dari ko gribi, un spiežot, liekas, ka kapotā tūlīt būs caurums.
Ja ir vairāk, man vairs nav pretenziju. Esmu braucis un priecājies gan ar R6, gan V6, bet bez samērā nopietna tūninga un/vai twin-scroll turbīnas to dīzeli ir samērā nepatīkami griezt, jo jaudas līkne, diemžēl, ir parabola, un jau ap 3.5-4K RPM.
Ja nomapo tā, ka grieze ir lineāra visā reindžā, cepuri nost. :daudznaudas:

Bonuss tam visam ir pavisam vienkāršs, un es lieliski saprotu FK - ja daudz jābrauc pa šoseju, tas dīzelis tā noliesina mikstūru, ka ar visiem mapiem var iekļauties cilvēcīgos 5-7 litros.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 6:32 pm
by foxtrot_kilo
intervall wrote:maifold swirl - princips kā 2.2 TiD?
http://s85.photobucket.com/user/Rhanaga ... 1.jpg.html
Sanāk tika nobloķēti? Kkas mainījās?
EGR uzreiz ar šo reizē tika likvidēts?

Sanāk vasarā bija izņemts ieplūdes kolektors, izņemti ārā visi ''swirls'' , kolektors iztīrīts no egr darbības sekām, iepresēti alumīnija korķi oriģinālo droseļklapju vietā, bet pats motoriņš bija atstāts, tikai atvienotas pašas droseļklapes piedziņa. izņemts egr vārsts, viņa dzeses truba, dzesēšanas šķidruma pienākošas un izejošas vietas bija savienotas pa taisno kopā. MAP sensors arī tika pie reizes iztīrīts no kvēpiem. Egr un egr dzeses gāžu kanālu vietas bija nobloķētas ar tērauda plāksnēm (+blīves obligāti). Pa lielām dūmainība pat nav pieaugusi, jo ir 0.14. Un tas ir ar izgrieztu dpf un taisno bunduli galā. Ļoti svarīgs šajā ziņā ir pareizais remaps un protams motora stāvoklis kā tāds.

Video no youtube par droseļklapēm:

https://www.youtube.com/watch?v=eM7Yl3FxmPg

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 6:36 pm
by foxtrot_kilo
Henry wrote:foxtrot_kilo a dati no dzineeja par hp un Nm tev nav? tur izskataas ka varētu būt smuki cipari pēc šitādiem upgreidiem.
Pēc cipariem 220hp 440nm. Bet uz stenda vajag, jo tikai tā var normāli noskaidrot kas un kā. :roll:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 7:02 pm
by elmo
lawyer wrote:
Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē :mrgreen:
Un kas tam r6 benzīnam labāks? Vairāk grieze? Vairāk HP? :)
Mazāks patēriņš? Lielāku kuteri var izvilkt no Daugavas? Kas tur ir labāks? Esi braucis ar to 3,0sd dīzeli?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 7:47 pm
by intervall
Tad esi nepareizi uzrakstījis :)
Jo sanāk, ka izplūdes lūka tiek nevis aizpresēta, bet atvērta.
Kolektors nav jātīra katru gadu?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Nov 07, 2016 8:09 pm
by foxtrot_kilo
intervall wrote:Tad esi nepareizi uzrakstījis :)
Jo sanāk, ka izplūdes lūka tiek nevis aizpresēta, bet atvērta.
Kolektors nav jātīra katru gadu?
Tā kā bija rakstīts, egr atgāžu kanāls aiztaisīts ciet ar plāksnēm, pats egr un viņa dzese - amputēti. ieplūde bez klapēm visu laiku pilnīgi vaļā jo nav droseļklapes. Ja nav egr sistēmas kā tādas ieplūde paliek tīrāka. Nav kvēpu nav problēmu.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:51 am
by lawyer
elmo wrote:
lawyer wrote:
Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē :mrgreen:
Un kas tam r6 benzīnam labāks? Vairāk grieze? Vairāk HP? :)
Mazāks patēriņš? Lielāku kuteri var izvilkt no Daugavas? Kas tur ir labāks? Esi braucis ar to 3,0sd dīzeli?
Sūc par tiem max NM un zs skaitļiem - kaut vai MEGA 3.0sd 400zs 600Nm dīzelis tāpat būs tikai dīzelis :wink:

3.0 R6 n/a benzīnniekam atsaucība ir momentāna un iegriežas tas daudz ātrāk, turklāt griežas naski līdz 7k rpm (kamēr dīzelim jau bez maz vai divreiz ir jāpārslēdzas uz augstāku pārnesumu līdz pilnam pulkstenim), un tas netarkšķ - tas ir domāts priekam, nevis kuteru vilkšanai vai degvielas patēriņa vērošanai :wink:

P.S. Īsti arī nesaprotu, kādēļ cilvēki tērē par auto vairākus desmitus tūkstošu EUR (vai maksā daudzu simtu EUR līzingu mēnesī) un izvēlas dīzeļus...? Tiešām nauda vairāk benzīnam neatliek? :think:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 11:18 am
by foxtrot_kilo
lawyer wrote:
elmo wrote:
lawyer wrote:
Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē :mrgreen:
Un kas tam r6 benzīnam labāks? Vairāk grieze? Vairāk HP? :)
Mazāks patēriņš? Lielāku kuteri var izvilkt no Daugavas? Kas tur ir labāks? Esi braucis ar to 3,0sd dīzeli?
Sūc par tiem max NM un zs skaitļiem - kaut vai MEGA 3.0sd 400zs 600Nm dīzelis tāpat būs tikai dīzelis :wink:

3.0 R6 n/a benzīnniekam atsaucība ir momentāna un iegriežas tas daudz ātrāk, turklāt griežas naski līdz 7k rpm (kamēr dīzelim jau bez maz vai divreiz ir jāpārslēdzas uz augstāku pārnesumu līdz pilnam pulkstenim), un tas netarkšķ - tas ir domāts priekam, nevis kuteru vilkšanai vai degvielas patēriņa vērošanai :wink:

P.S. Īsti arī nesaprotu, kādēļ cilvēki tērē par auto vairākus desmitus tūkstošu EUR (vai maksā daudzu simtu EUR līzingu mēnesī) un izvēlas dīzeļus...? Tiešām nauda vairāk benzīnam neatliek? :think:

Zini lawyer, sāku domāt vai tu esi pareizajā forumā? BMW forums tas nav, topiks arī nav par BMW, jautājums - kāds sakars ar to ko tu raksti lawyer? Otrs - izskatās ka tev patīk vienkārši rakstīt vienalga ko, jo es neredzeju šajā topikā nevienu lietderīgu teikumu pa tēmu. Tavas domas par benzīnauto šeit neviens neprasa izteikt, tu lieki vienkārši trollē tādus kā es. Es tev vēlos ar saviem vārdiem vienkārši pateikt, ka es šo topiku esmu izveidojis priekš tiem kuriem ir dīzeļauto un kuri ir ieinteresēti šajā jautājumā. Ja tev nav ko lietderīgu rakstīt par dīzeļauto izņemot tavus eposus par ''benzīnauto glorificēšanu'', es tevi vienkārši palūgšu atteikties no lieka ''bullshita''. Un lūdzu neuztver to kā apvainojumu vai vēl kaut ko, jo kā izskatās šajā forumā viesojās normāli cilvēki kuri gatavi viens otram palīdzēt jautājumos kuros viņi saprot kaut ko. Es piemērām nelienu jautājumos par benzīnauto, jo man tāda nav, tāpat arī nemēģinu lieki kaut ko no sevis tēlot un arī nemēģinu būt katrai mucai par korķi. Cienījamais LAWYER, es domāju ka mēs viens otru esam sapratuši un vairs nemēģināsim veidot naidīgo un bezjēdzīgu atmosfēru, jo esam saabisti, un saabists saabistu nečakarēs (izņemot kādus gadijumus kur tas der) Ar cieņu, fox. 8)

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 11:41 am
by maris
te tikai varētu piezīmēt , lidmašīnām un SAABiem nekad nav bijuši dīzeļi . Dīzeļi ir traktoriem , opeļiem , fiatiem ... :lol:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 11:43 am
by Jurģis
Foxtrot, neķer kreņķi. Lawyer tak godīgi uzrakstīja - ka nesaprot. Var būt kādreiz sapratīs :D. Bet var būt arī nevajag. Katram savs.

Visa vecā Eiropa arvien straujāk pāriet uz dīzeļiem. Latvija tajā skaitā. Kaut vai CSDD oficiālos datus pavērojot, to var redzēt.

Eiropā benzīnnieku īpatsvars mašīnām līdz 5 gadiem ir sarucis līdz 16%. Es tomēr pie šādas statistikas nesliektos domāt, ka dīzelisti, kas ir ap 80%, ir neizprotama masa. Arī autosportā dīzeļi uzrāda visnotaļ interesantus rezultātus.

Par nespēšanu samaksāt par benzīnu un autiņiem līzingā. Es nobraucu ap 40tkm gadā. Un tieši tā nauda, ko es ietaupu, braucot ar dīzeli, man teorētiski paliek pāri, lai varētu paņemt līzingā jaunu auto.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 11:45 am
by jankab
maris wrote:te tikai varētu piezīmēt , lidmašīnām un SAABiem nekad nav bijuši dīzeļi . Dīzeļi ir traktoriem , opeļiem , fiatiem ... :lol:
Visiem jau sen ir skaidra tava attieksme par GM SAAB ražojumiem un dīzeļiem. Tagad esi tik laipns un - ATPISIES!!!


Vai, lūdzu, kāds administrators varētu padzēst visus ar SAAB Dīzeļiem nesaistītos postus!? Ieskaitot šo!

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 11:48 am
by foxtrot_kilo
maris wrote:te tikai varētu piezīmēt , lidmašīnām un SAABiem nekad nav bijuši dīzeļi . Dīzeļi ir traktoriem , opeļiem , fiatiem ... :lol:

Tādi kā tu padara forumus bezjēdzīgus, jo tikai dod man kaut ko uzrakstīt, vienalga ko. Esi gudrs - uzraksti grāmatu, es varbūt izlasīšu :lol:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 12:18 pm
by Vilcins
Izskatās kad te daļa biedru ēd sūdus un domā kad ir konfekte :mrgreen:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 12:28 pm
by Yukki
Davaj dīzeļu lietotāji, lawyer ieskaitot, ar ko man jārēķinās, mainot zupu uz traktordegvielu? Benzīns šķiet dārgi, gāze man apnikusi dēļ biežajām uzpildēm un lieka svara un tomēr apkopjamiem agregātiem iekš auto, gribu pamēģināt pabraukt pa mello:0