• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 4
Page 4 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 12:36 pm
by foxtrot_kilo
Yukki wrote:Davaj dīzeļu lietotāji, lawyer ieskaitot, ar ko man jārēķinās, mainot zupu uz traktordegvielu? Benzīns šķiet dārgi, gāze man apnikusi dēļ biežajām uzpildēm un lieka svara un tomēr apkopjamiem agregātiem iekš auto, gribu pamēģināt pabraukt pa mello:0
Kāds interesē? 1.9 motors? Tad Jāskatās uz dpf, egr, droseļklapēm, uz ziemu arī kvēlsveces, aķis, pārbaudīt kā pūš turbīna, pirms pirkšanas izbraukt, ja nav čipots tad 150 lopu ir jāpūš 240KPa absolute tas ir 1.4bar, ja Z19DTR ar 180 lopiem tad līdz 280KPa tas ir 1.8 bar (TTiD). Sprauslas pārbaudīt būtu vēlams vai pa daudz negāž uz ''obratku''. Pārējais kā parastiem vāģiem.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 4:02 pm
by ZZ_ZingZeng
Yukki wrote:Davaj dīzeļu lietotāji, lawyer ieskaitot, ar ko man jārēķinās, mainot zupu uz traktordegvielu? Benzīns šķiet dārgi, gāze man apnikusi dēļ biežajām uzpildēm un lieka svara un tomēr apkopjamiem agregātiem iekš auto, gribu pamēģināt pabraukt pa mello:0
Mans virtuālais draug - Yukki :D
Ar savu 1.9TID vagonu esmu kopš 2013.g. maija noripinājis 108K km, esmu 2x nomainījis siksnu, kas jāmaina kopā ar ūdenssūkni. Nobiruši pa šo laiku ir 2 siknas ruļļi un 1 spriegotājs, stūres pastiprinātāja sūknis (nomainīja ar lietotu), ir mainīti bremžu diski un priekšējās uzlikas, priekšā pāris balsti piekarē, xenonu spuldzes. Pa lielam, tas arī viss, tikai braukšanas vaina. Nekad nav bijušas problēmas ar EGR vārstu vai kvēpu filtru.
Absolūtais vidējais degvielas patēriņs 6l/100km.
Ok, jauda protams, salīdzinot ar iepriekš lietotajiem 9K aero, ir daudz mazāka, bet nav arī tā ka pietrūktu, ja motors ir iegriezies viss ir pat ļoti pieņemams. Tikai jāpierod.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 4:07 pm
by skirem
Foxtrot- cepuri nost tam ko esi izveicis :roll: un lai labi ripo :dance: . Nav īsti saprotama dažu cilvēku skepse, bet varbūt tā ir skaudība :lol: ka viņu tīzeļi tā neiet. Domāju tu savējo aprakstu varēji ielikt arī projektu sadaļā. Jautājums, kur to visu izveici un +/- izmaksas tam procesam, lai arī citi 1.9 tid īpašnieki zin par ko lieta grozās, ja nu kādam sagribās kaut ko vairāk par standarta tīzeļa "varēšanu". Un gribu oponēt Lawyeram par griezi- tā, kā reiz dīzeļiem ir ātrāk dabūnama (zemākos apgriezienos) nekā benzīnam, cita lieta tīzeļa dzinēja apgriezieni negriežas kā benzīns un pārnesumi ir īsāki, tas gan.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 4:15 pm
by intervall
lawyer wrote:
elmo wrote:
lawyer wrote:
P.S. Īsti arī nesaprotu, kādēļ cilvēki tērē par auto vairākus desmitus tūkstošu EUR (vai maksā daudzu simtu EUR līzingu mēnesī) un izvēlas dīzeļus...? Tiešām nauda vairāk benzīnam neatliek? :think:
Tev gadījumā pašam nav traktors? :twisted:
Varu tikai iedomāties, ko tu saki apgāzētu auto īpašniekiem.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 4:40 pm
by maris
kautkā Jums te puiši pašvaki ar humora uztveri šodien :lol:
Vispār jau es gribēju pateikt ka SAAB inženieri nav radījuši nevienu dīzeļa dzinēju , bet tikai mēģinājuši virsbūvē kura varbūt nemaz nav tam īsti piemērota iebāzt opeļa , isuzu vai fiata radītu dzinēju :think:
bet par to ka GM piebeidza SAABu laikam jau neviens te neiebildīs ...

Tākā šodie atslābstam ,iedzeram un gaidam Trampa uzvaru :violin:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 4:45 pm
by lawyer
Tieši tā, Intervall, jau vairāk kā 10 gadus lietoju 9-3og 2.2TiD - baigais tarkšķis un vibrators, bet joprojām iet un šķiet, ka ir gatavs iet vēl ilgi, varbūt pat daudz ilgāk kā es gribētu :mrgreen: Un šajos 10+ gados tikai vienreiz ir atstājis mani uz ceļa, kad pats saviem spēkiem nevarēju tikt līdz servisam (sabira pusass gultnis) :roll:

Un šajā auto galvenais ir tas, ka mani ar garantiju nogādā no punkta A uz punktu B, vienmēr, bez izņēmumiem 8)

Foxtrot_kilo, neapvainojies, mēs tikai mēģinām argumentēti diskutēt :wink:

Jurģi, jā, tiešām dīzeļu ir ļoti daudz Eiropā saradies, bet kādēļ? Tiešām 85% cilvēku ir sākuši braukt 30-40 un vairāk km gadā? :shifty::roll:

jankab, žēl gan, ka Tevi tik viegli ir izprovocēt uz tik nesmuku vārdu lietošanu - banu par to vajadzētu saņemt Tev :roll:

Yukki, ja vien Tu netaisies ņemt to dīzeli jaunu vai mazlietotu LV, lielākais izaicinājums ir atrast auto ar reālu noskrējienu :shifty:

Un Tu tiešām tik daudz brauc, ka Tev vajag dīzeli? :think:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 4:55 pm
by Jurģis
Lawyer, viss ok, katram savs, kā jau teicu.
Nevēlos uzsākt mūžīgās dīzelis vs benzīns diskusijas.

Pats lietoju gan dīzeļus, gan benz. Katram savas priekšrocības.
Man patīk dīzeļa grieze pret patēriņu. Benzīnnieks ar, teiksim, 400+nm griezi patēriņā būs kosmoss, un tas man (absolūti subjektīvi, vadoties tikai pēc saviem personīgajiem braukšanas paradumiem) - nav pieņemams.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 5:21 pm
by rzmzr
Kāpēc dīzelim īsāki robi? Tieši pretēji, ar lielāku griezi robus var likt garākus, jo motors spēj pagriezt arī ar mazāku attiecību. 300 uz kloķenes iziet cauri, teiksim, 4:1 pirmajam robam, kas ir 1200 riteņos. 400nm no dīzeļa iziet cauri 3:1 pirmajam robam, tie paši 1200 riteņos, + ir uzņemts lielāks ātrums, ja vēl pierēķina klāt kādā ātrumā griežas riteņi, kad jāmet nākošajā. Šis, protams, ir utopiskā variantā ar lineāru vai taisnu griezes līkni līdz redlainam. Jauda ir relatīvi skaitļi, ja tā iet cauri robiem, nevis 1:1 taisnajā.

Un dīzelis tik tiešām lielāku jaudu attīsta zemos apgriezienos, jo rotējošā masa dīzelim ir lielāka, tamdēļ motors iegriežas lēnāk. Bet, griezi dod garākais gājiens un rezultējošā 14:1+ kompresija, un dīzeļdegviela, kā tāda.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 7:37 pm
by Yukki
lawyer wrote: Yukki, ja vien Tu netaisies ņemt to dīzeli jaunu vai mazlietotu LV, lielākais izaicinājums ir atrast auto ar reālu noskrējienu :shifty:
Un Tu tiešām tik daudz brauc, ka Tev vajag dīzeli? :think:
Es taisījos ņemt vecu tīseli pa lēto, vienu auto, bet pagaidām nav izdevies atrast, nu, meklēts arī nebija aktīvi.
Nobraucu ar vienu auto 20000km (gāze), ar otru 10000km (E95) gadā, i čo, kāda degviela man jāņem? Pieļauju, ka ja abiem auto būs tīselis, abi skraidīs vienādi tos vidējos 15k km gadā, jo pašreiz neraujos ar benzīnu tālos gabalos, tāpēc tam arī nobraukums mazāks.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 8:55 pm
by eeKa
9-5 1.9TiD Hirsch tomāts 189000km pēc autoDNA datiem vajadzētu jābūt +30000km, patiesībā xxxxxx...
2gadi ~40000km
Nomainīti:
Aizmugurējie amotriņi
Visi bremžu diski + kluči
Zobsiksna + ūdenssūknis
Iztīrīts ieplūdes kolektors, SWIRL, DPF, EGR izrvēti un atprogrammēti
Kārbai eļļa
Akumulators
Priekšējā stabilizatora atsaites
Aizmugurē divas lodbukses
Balstrāmim aizmugurējās bukses
Xenon spuldzītes
Gaisa filtrs 2x
Salona filtrs
Regulāras eļļas maiņas
+visādi nenozīmīgi sīkumi
Šobrīd ArTehā gaida saremontētas visas sprauslas :twisted:

kkā tā...

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 9:36 pm
by maa
Es arī nesaprotu kāda jēga grūst naudu traktorā, kas paredzēts lai ietaupītu kapēku :think: Un lai cik Tu satķūnētu savu 1.9 tid viņš nebūs spējīgs apdzīt stock Aero...

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 9:38 pm
by KoreFun
Man gan liekas, ka apspriežamais eksemplārs ieliks Airim. Ar vidējo patēriņu /2 no Aero patēriņa :D

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 9:47 pm
by maa
Kamēr nav jaudas stenda izdrukas grūti spriest! Bet pēc apraksta spriežu ka pacelts līdz ttid līmenim un tas ir lēnāks pa Aero!

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 9:48 pm
by Ainars
pabraucu 1 gadu ar diizeli. sapratu ka man besii diizelis :D
shosejas rezhiimaa benzinauto nemaz tik daudz neeed.. pilseetaa dizelis arri eediis
vismaz normaalas jaudas dizelis eedis 10

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 9:56 pm
by eeKa
pēc steidžota aero jauda nedaudz pietrūks uz šosejas
pat nevis jauda, bet gan tās rezerve
Dizeļatriceklis nedaudz kretinē pilsētā stāvot
bet vis vairāk nepatīk tomāts

degvielas izmaksas praktiski 1:1 ar gāzēto airi
tik nav blusas un boosts jāķersta regulāri