• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 5
Page 5 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 9:57 pm
by foxtrot_kilo
eeKa wrote:9-5 1.9TiD Hirsch tomāts 189000km pēc autoDNA datiem vajadzētu jābūt +30000km, patiesībā xxxxxx...
2gadi ~40000km
Nomainīti:
Aizmugurējie amotriņi
Visi bremžu diski + kluči
Zobsiksna + ūdenssūknis
Iztīrīts ieplūdes kolektors, SWIRL, DPF, EGR izrvēti un atprogrammēti
Kārbai eļļa
Akumulators
Priekšējā stabilizatora atsaites
Aizmugurē divas lodbukses
Balstrāmim aizmugurējās bukses
Xenon spuldzītes
Gaisa filtrs 2x
Salona filtrs
Regulāras eļļas maiņas
+visādi nenozīmīgi sīkumi
Šobrīd ArTehā gaida saremontētas visas sprauslas :twisted:

kkā tā...

Labs setaps. Kolektora tīrīšana jau daudz ko nozīmē. Mapots ir ar Hirša failiem? :dance: Man sprauslas oriģinālās bija ''159'', (jaunākiem sākot ar aptuveni 2008 ir ''243''), biju taisijis testu uz obratku vasarā, padaudz bija devuši jau. Galvenais ka to izdarīt man izmaksāja vietējā aptiekā 1.37 eur :lol: Tad arī aizgāja tā doma ka varbūt ir iespējams kaut ko ņiprāku dabūt.. Žēl ka dīzeļu tūningā saprot ļoti maz cilvēku un reāli lai atrast gan informāciju, gan risinājumus ir reali japacenšas, jo cik pats nebiju jautājis daudziem, neko jau lāgu dziļi nezin gandrīz neviens. Tā arī biju sācis to darīt ar domu '' a ja nederēs un neiedarbināsi?'' :lol: Izņemot ''299'' no Z19DTR, der arī ''327'' no 2.0 cdti opeļa insignijas, bet tad ir jāģenerē jauni kalibrācijas kodi, jo tur ir edc17, a 1.9 motoram edc16 vadība, tam sprauslām ir vienāds iesmidzināšanas leņķis un vidēji degvielas iesmidzināšana lielāka uz 7-10% nekā ''243''. Pa lielam ja pareizi norediģēt mapus, un dabūt 1800 bar reikā (vairāk vienkārši jau nelasīs sensors un ir grūtības to izdarīt) tad ir iespējams dabūt ar 2260 turbīnu pie 280-290 hp. Tikai neprasiet kam tas ir vajadzīgs.. :D:lol:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:05 pm
by eeKa
Nopirku jau oficiāli Hirschotu, pārdevējs nemaz nezināja kas tā par uzlīmi tur zem kapota!
Aizrakstīju e-vēstuli pašam hirscham un saņēmu atbildi, ka tā nav vienkārši nakļene.

Sprauslas šobrīd remontējas jo TA problēmas ar dūmainību :(
Plāns nav apdzīt Aero, bet gan braukt bez problēmām :roll:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:06 pm
by maa
foxtrot_kilo wrote: tad ir iespējams dabūt ar 2260 turbīnu pie 280-290 hp.
Aizmirsi pieminēt ka visu apakšu vajadzēs citu...

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:11 pm
by foxtrot_kilo
Nav jau baigās jēgas salīdzināt aero ar dīzeli, jo pat pie vienādas jaudas braukšana vienmēr būs savādāka. Viņus arī nevajag salīdzināt, jo viens ir kuģis a otrs zemūdene un katram ir pavisam savādāka jēga.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:14 pm
by foxtrot_kilo
maa wrote:
foxtrot_kilo wrote: tad ir iespējams dabūt ar 2260 turbīnu pie 280-290 hp.
Aizmirsi pieminēt ka visu apakšu vajadzēs citu...
Es nebiju aizmirsis neko pieminēt, jo nebija domas taisīt datasheet.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:23 pm
by foxtrot_kilo
Starp citu kur pildam soļarku un vai kāds izmanto kādas piedevas?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:25 pm
by Vilcins
Periodiski, bet ne pārāk bieži ieteiktu kautko labu sprauslam iegāzt baka, jo mūsu tagadējais ķīselis ar bioetanolu nav pārāk veselīgs.
Tiko vienam volvo ielejām, sprauslas klusākas palika, D5

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:29 pm
by foxtrot_kilo
Pats izmantoju Stanadyne Performance Formula.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:33 pm
by Highlander
foxtrot_kilo wrote:Starp citu kur pildam soļarku un vai kāds izmanto kādas piedevas?
Visu laiku pildijos statika. Sudiga zupa uz aukstumu izradijas. Tagad Neste pro dieseli shauju ieksha. No ritiem, ar jaunajam svecitem, lec ka suns pie kajas (kaut ari nav vel tie aukstumi) a ar statiku pie shitada aukstuma, jau bija grutak pielekt.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:40 pm
by foxtrot_kilo
Nesen biju izdomājis noņemt bāku, jo bija aizdomas ka iekšā bija aizdirsts filtrējošais siets. Noņēmu bāku un sūkni kurš ir bākā, filtrejošais sietiņš bija tiešām aizdirsts ar visādiem sīkiem netīrumiem, un lielākā daļa bija tieši iekšā pašā sūkņa glāzē un uz sieta zem motoriņa. Pie reizes izpūtu cauri arī maģistrāles un samainiju filtru. Domājis jau biju par šo sen, bet uzņemos ar drosmi tikai pirms pāris nedēļām. :lol:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:42 pm
by eeKa
Man visu laiku sanāk Neste
ProDiesel vai parastais - viens pīpis, nekādas atšķirības
Ar lekšanu nekad nav bijušas problēmas
Piedevas man arī interesē, īpaši pēc sprauslu remonta
Iepriekš nekādas neesmu lietojis

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 10:44 pm
by foxtrot_kilo
Highlander wrote:
foxtrot_kilo wrote:Starp citu kur pildam soļarku un vai kāds izmanto kādas piedevas?
Visu laiku pildijos statika. Sudiga zupa uz aukstumu izradijas. Tagad Neste pro dieseli shauju ieksha. No ritiem, ar jaunajam svecitem, lec ka suns pie kajas (kaut ari nav vel tie aukstumi) a ar statiku pie shitada aukstuma, jau bija grutak pielekt.

Starp citu arī pildu tikai pro diesel Nestē jau no paša sākuma kad viņš vēl maksāja 99 centus tad pa litru pavasarī. Leitijā Pro Diesel agrāk par mums sāka piedāvāt. Cenas baigi pēdējā laikā uzrāpās.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 11:00 pm
by foxtrot_kilo
eeKa wrote:Man visu laiku sanāk Neste
ProDiesel vai parastais - viens pīpis, nekādas atšķirības
Ar lekšanu nekad nav bijušas problēmas
Piedevas man arī interesē, īpaši pēc sprauslu remonta
Iepriekš nekādas neesmu lietojis
Labas piedevas paaugstina cetāna skaitli un mazina smidzinātāju iekoksēšanos. Kuras labākas, pats nevaru atbildēt, biju mēģinājis Red Line, bet pašam izvēle nonākusi uz Stanadyne. Ir tādas kuras var pieliet pie katras pilnas uzpildes un ir arī tās kuras tikai ik pa laikam vajag. Mož ka kāds vēl kaut kādas bija mēģinājis? Lukas, Power Service, Amsoil,Racor...?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Nov 08, 2016 11:05 pm
by Vilcins
Protec , bet cik cilvēku tik viedoklu :wink:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Wed Nov 09, 2016 11:41 am
by lawyer
Nu jau vairākus gadus traktoru baroju tikai ar Nestes zupu, parasto gan, bet kopš es tā daru, nav bijis problēmas ar EGR vārstu 8)

Piedevas nekādas praktiski nekad neesmu lietojis šķiet :think:

Yukki, vecs dīzelis pa lēto = problēmas :geek: Ja vien nav zināms eksemplārs ar pārskatāmu servisa vēsturi. Uzjautā ARTEH, varbūt kāds tieši vēlas šķirties no sava traktora :wink: Ja pāriesi uz dīzeli, būs jāpierod pie lielāka vai mazāka tarkšķa un daudz šaurāka izmantojamo apgriezienu diapazona - starp 2-4k rpm. Braucot šķita, ka 9-3ss/sc labāk slāpē vibrācijas un troksni nekā 9-5, kas varētu būt arī loģiski, jo 9-5 projektēšanas gaitā dīzelis tam nebija paredzēts :think: Ir vispār kāds variants ss.lv, kas kaut teorētiski Tevi uzrunā? :roll:

P.S. Vispār, yukki, pie tāda nobraukuma es uz dīzeli neskatītos, Jurģa minētie 40k km - pavisam cita lieta, tur degvielā starpība būtu vismaz kādi 1000 EUR gadā :think: