• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 7
Page 7 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sat Nov 19, 2016 11:37 pm
by elmo
TTiD čipojas uz kaut kādiem 220 zs, ja vēl rēķina dīzeļa griezi, tad īpaši no Aero neatpaliek!
Galvenais, ka neko netērē! :wink:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 12:40 am
by Highlander
elmo wrote:TTiD čipojas uz kaut kādiem 220 zs, ja vēl rēķina dīzeļa griezi, tad īpaši no Aero neatpaliek!
Galvenais, ka neko netērē! :wink:
Tieshi ar mana gada 2.2 tid ir problematiskak ar chiposhanu. Dazhi kantori vispar atshuj, jo itka nemaz nevarot nochipot, dazhi saka ka var but problema ar chiposhanu, jo taja gada notika pareja uz citam smadzenem utt.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 12:46 am
by KoreFun
Reku topika autors saka, ka kantorim, kurš viņs čipojās, ir diezgan nestandarta pieeja. Esi tur prasījis?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 10:11 am
by Highlander
KoreFun wrote:Reku topika autors saka, ka kantorim, kurš viņs čipojās, ir diezgan nestandarta pieeja. Esi tur prasījis?
Ari shim kantorim esmu jautajis...laikam :)
Bet nezinu, vai ir jega likt finanses autinam, kuram jau ir vecums klat. Nochipojot to traktoru, vajadzes pectam velkautko un pectam velkautko :D es nevaru sanemties un atrast laiku, bamperim lupu saremontet, kur vel ar dzineju nemties :D

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 12:55 pm
by Jurģis
Kurš uzčipsēs manējo ttid par draudzīgāku ciparu? Var uz pm.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 6:52 pm
by foxtrot_kilo
Biju aizbraucis nomērīt 0-100. Labākais laiks bija 7,604 sekundes.

Biju uzņēmis arī video:

https://youtu.be/aGvhJPQ89mw

Vienīgais ka dēļ tā ka ir jāmaina spararats kopā ar sajūgu, pārslēgšanas sanāca ilgākas un domāju ka rezultāts ar šo konfigurāciju var būt sasniedzams līdz 7.2 sekundēm aptuveni.

Ripuļu izmērs bija uzlikts pareizs kad biju mainijis no vasarenēm uz ziemas komplektu ar Tech2, tā kā biju centies mazināt kļūdas iespējamību. Žēl ka pa rokai nebija RaceLogic, tad precizitāte būtu vēl labāka.

Image

Image

Image

Image

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 6:58 pm
by Vilcins
:shock: šis jau Aero kāvejs :clap:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 8:42 pm
by foxtrot_kilo
Vilcins wrote::shock: šis jau Aero kāvejs :clap:
Galvenais ka ir rezultāts, jo vasarā bija 8,2 sekundes, tagad 7,6. Ir vēl uz ko virzīties.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Nov 20, 2016 10:03 pm
by elmo
Nu moins, iet tik pat labi kā mans hibrīds! :roll:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Nov 24, 2016 4:37 pm
by Yukki
Pamanīju pirmās dīzeļa blaknes - mainot degvielas filtru, pēc tam smirdi kā traktorists laukos, savukārt, apstājoties un izkāpjot sajūti kvēpu smaku no auto dibengala, lai arī skaitās, ka no pieļaujamajiem 1.5% atgāzēs, ir tikai 0.8%. Redzēs, cik daudz šī smaciņa iepatiksies auto lietotājai, kam bija izteikta nepatika pret gāzes smaku 8) .
Hmm, pēkšņi aizdomājos, ka nesadeguša benzīna smaka arī nav nekāds channel5, savukārt, kad uz izpūtēja piecepas eļļa, no dinamiskas braukšanas smird sajūgs un intensīvas bremzēšanas rezultātā smako riepas, tas viss galīgi nav tas, ko grib sajust eko smaržu testeris :lol:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Nov 24, 2016 9:15 pm
by elmo
Man liekas, ka vispretīgāk smird izstrādājusies bremžu eļļa!
Bet līdz galam nesadeguša benzīna aroms no izpūtēja ož makten sexīgi, it sevišķi ja to pavada laba skaņa no izpūtēja Baaaaaaaaa...bum....bum....bum....baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 25, 2016 12:29 pm
by Yukki
Par šo mani brīdināja: :shock:
IMG_20161125_085609.jpg
Uz Krasta ielas dodot virsū, ierāva shit-o un nogrieza jaudu. Vēl brīvdienās jāmēģina pabraukt ilgāk pa šoseju ar 4to,varbūt pazūd? Tīzelis, DPF, enjoy :roll:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 25, 2016 12:53 pm
by foxtrot_kilo
Pirms degvielas filtru mainiji tādas lietas nebija? Check engine neparādās? Kad noslāpē un atkal iedarbini viss atkal iet labi? Jāpieslēdzās pie aparāta jāpaskatās vai nav kaut kādu freeze frame un stored dtcs. Limited performance var būt no jebkādas hēzes. Ja tev ir kāds parametrs ārpus pieprasītas darbības diapazona.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 25, 2016 12:54 pm
by Vilcins
Jagriez ara,jalauj tam vecajam dizelim elpot,nevis braukt ar aizbaztu lupatu izputeja :mrgreen:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Fri Nov 25, 2016 2:08 pm
by Yukki
Izzāģēju pusdienās ar 2500 rpm kruīzā 40 km (haha, kur ir dīzeļa ekonomija, kad jābrauc lieki km, lai kautko 'izdedzinātu" :shock: ), melnus dūmus aizmugurē neredzēju, bet noslāpējot smirdēja dikti. Pēc restarta Limitētā Performance saglabājas, lai gan šķita, ka auto iet normāli. Man gan jāatzīstas, ka es nezinu, kā tam auto patiesībā ir jāiet, līdz šim grieze mani uzrunāja diezgan pozitīvi, bet pa šoseju neesmu pamēģinājis, pirms degvielas filtra maiņas es ar to vispār neko daudz nepabraucu. Un jā, DPF tam ir 100% pilns.
Ir pieraksts pie Vestienas ielas DPF, swirlu, softu uc melnu darbu veicējiem pimdien, tad arī auto varēs uzelpot kā nākas.