Maziņš update ar darbiem un nedarbiem.
1) Kā jau es šodien Highlanderam un pāris SaaB bandas dalībniekiem stāstīju, tad Andreja teiktais pirms vairak nekā gada...ka tā slēdzoties es salauzīšu kārbu, piepildijās!
Es salauzu kārbu!
Es nezinu kā man tas sanāca, bet ir pamatotas aizdomas, ka nesalaužamā F40 kārba neizturēja agresīvos pārmetienus no pirmā uz otro. Kārba jau slikti slēdzās iekš pirmā un otrā jau no auto pirkšanas, domājams ka 500 NM un nemierīga braukšana arī darīja savu.
Cik teica, visi Saabisti un servisu pārstāvji - tas ir liels retums - šādi izbeigt kārbu. Simptomi - sāka lekt āra no otro roba, tad es liku otrajā pieturot, tad es braucu kā opis un zāģēju no pirmā un liku trešājā, bet tad otrais robs vispār izbeidzās un pat pieturēšana nepalīdzēja. Kārbām cenas LV astronomiskas, lētākais, ko atradu bija Ciemupē (pie Ogres), kur ir Saab/Opel šrots.
Kārbām ir relīzes un atšķiras ratio. Kārbu nopirku Šauļos, šrotā, kur jau biju pircis TTID sprauslas, kārba nāca tieši no SAABa, vizuāli nopētot bija OK. Rīgā kaimiņu boksā autogonščiks uzlika, izbraucu un sapratu kaifu, ka beidzot pirmais un otrais robs ir kā vajag, bet SAABs ceļ ātrāk un pārnesumi īsāki, bet 4 robs ir kudiš agresīvāks un var teikt kaujas ātrums. Eļļa kārbā arī tika ielieta daudz biezāka nekā oriģinālā.
2) Paralēli esmu samērijies pret visādām vīlētam Ibizām, stock E60 530d un gada 2012 E klases 3.5d. Ko lai saka, 1.9 nav licis vilties
Sapņi par hibrīda turbo un 250+ zirgu, 520NM+ turbīnu pagaidām atliekas. Žēļ, ka netiku uz LT dragu, jo kārba jau bija nebraucama uz to brīdi, bet jaunā nebija virsū.
3) Šodien gāju TA skati, pirms iešanas iztīrīju ar Karcheri un ķīmiju dzinējtelpu, biš nopulēju, iztīriju trubas un braucu.
Rezultāts:
a) dūmainība: 0.07, kur pienāca dīzeli paklausīties vēl viens darbinieks
b) kad iebraucu uz nākamo pārbaudi un lielo māju, džeks, kas auto skatijās uzreiz paskatījās uz izpūtēju uzgaļiem.... tad pienāca vēl viens darbinieks un prasīja, vai viņš liks decibelu pārbaudi?
Iestarpinājos sarunā un uzprasīju, priekš kam mērīt dīzeli uz decibeliem, ja tas neskan?
Viņš saka, ka auto dūmainības testā viņš dzirdēja, ka auto ir skaļš un nestandarts. Es teicu, ka manis pēc var likt un baudīt, ko grib, bet otrs galvenenais džeks turpināja baudīt manu wagonu un uz šitam muļķībām neparakstījās.
Kad wagons bija no pacēlaja uz zemes, atnāca vēl darbinieki un visi kautko baigi pētīja un prasīja, vai ir pulēts?
Tā nu skate ir izieta pa smukām 0 un lai sapulcinātu darbiniekus, nav jābrauc ar Bugatti, bet pietiek atbraukt ar vīlētu Saabu