• 9-3 vai 9-5 - Page 5
Page 5 of 5

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 11:13 am
by lawyer
ZaZZ99 wrote:Neesmu pateicis nevienu rupju vārdu, tikai to, ka dažs labs ir iedomīgs! Bet visos forumos ir viens un tas pats, tiko tu brauc ar kaut ko citu, kā konkrētā foruma lietotāji, tad visi uzskata par savu pienākumu paņirgāties un nolikt tavu braucamo! Pieņemšu to kā pašu par sevi saprotamu un vairāk necepīšos.
Nez. Es braucu ar Mazdu :D nevienu sliktu vārdu neesmu dzirdējis. Pat neviens nebļauj, ka nevaru atļauties un nav ko līst pie lielajiem puikām. Pagaidām tikai konstruktīvi viedokļi un daudz oftopika. :mrgreen:[/quote]

Mazdai kā instrumentam nav ne vainas, ja vien neiemetas rūsiņš :wink:

P.S. Kādreiz gribētu izbraukt ar MX-5 un kādu no vankeļniekiem - RX-7 vai RX-8 :whistle:

P.P.S. Bija man sen atpakaļ 323F 1.8 GT - vēl tagad ik pa laikam ilgojos pēc tiem 7k rpm ar Remus stabuli :roll:

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 11:32 am
by elmo
Mazda 323F bija ļoti uzticama un lēta uzturēšanā, ideāls auto studenta gadiem. Vairāk gan es sevi šādā auto nevaru iedomāties, bet priekš pirmā auto bija pa pirmo.
Un Mazda3 MPS visiem čipoto saab gonščikiem pamatīgi iemērīja uz Liepājas šosejas. :whistle:

Rūsa gan ir mazdas lielākā problēma.

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 12:10 pm
by ZaZZ99
elmo wrote:Mazda 323F bija ļoti uzticama un lēta uzturēšanā, ideāls auto studenta gadiem. Vairāk gan es sevi šādā auto nevaru iedomāties, bet priekš pirmā auto bija pa pirmo.
Un Mazda3 MPS visiem čipoto saab gonščikiem pamatīgi iemērīja uz Liepājas šosejas. :whistle:

Rūsa gan ir mazdas lielākā problēma.
Nu jā. 3šajai MPS svars uz 1500kg un jauda 260 zirdziņi. Līdz simtam biki virs 6 sekundēm!

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 12:48 pm
by KoreFun
Ar MPS motoriem ir viena problēma: tos pie mums nemāk taisīt. A noskrejieni jau ir tuvu pie kapitalkas.
Un par MPS "1-o vietu star SAABiem: iedod man Griffam LSD, tikpat īsu kārbu, tad redzēsim ka būs ar MPS. Nerunajot pat par motora izmērus un svaru ))
MPS motors ir salīdzinoši jauns un diezgan tehnoloģisks. Sprauslas sadegšanas kamerā, fāzes griežamie un t.t. Nu un viegls motors bez resursa :D

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 1:46 pm
by elmo
KoreFun wrote: Un par MPS "1-o vietu star SAABiem: iedod man Griffam LSD, tikpat īsu kārbu, tad redzēsim ka būs ar MPS. Nerunajot pat par motora izmērus un svaru ))
Kāpēc tev vēl nav LSD? :twisted:
Tā ir nolaidība!!!

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 2:57 pm
by Arnijs
elmo wrote:
Kāpēc tev vēl nav LSD? :twisted:
Tā ir nolaidība!!!
Tā ir arī pusmašīnas vērtība! :mrgreen:

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 7:26 pm
by zero9
Bimmer wrote:Laba mūzika nav lēta!
:bilde ar subi bardačokā::
Ja šo dod kā piemēru, tad īsti neko no auto akustikas nesaproti.
P.S. subs bardačokā ir pilnīgs stulbums, to taisīja pirms gadiem 10-15.

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 9:13 pm
by KoreFun
Tā ir vidusmēra 9-3 cena. Quaife maksā 1.1-1.3k €

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Thu Feb 02, 2017 9:29 pm
by Vilcins
Pie manim sasvarčīt būs letak :mrgreen:

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:24 am
by elmo
zero9 wrote:
Bimmer wrote:Laba mūzika nav lēta!
:bilde ar subi bardačokā::
Ja šo dod kā piemēru, tad īsti neko no auto akustikas nesaproti.
P.S. subs bardačokā ir pilnīgs stulbums, to taisīja pirms gadiem 10-15.
Audiofīli tūlīt sāks mērīties, kam lielāka zārka kaste bagāžniekā! :lol:
Nekad neesmu varējis saprast tos, kas iegrūž tūkstošus audio sistēmās un pārdod vēlāk visu auto par kapeikām, vai arī ar caurumiem tajās vietās, kur bija skaļruņi un audio galva.

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:28 am
by elmo
Arnijs wrote:
elmo wrote:
Kāpēc tev vēl nav LSD? :twisted:
Tā ir nolaidība!!!
Tā ir arī pusmašīnas vērtība! :mrgreen:
Nav dārgāk, kā uzcelt nokautu motoru! Ja dabū vietā citu, labu motoru, paliek pāri nauda priekš LSD. :whistle:
Brīnos kā SAAB rūpnīcā nelika LSD uz visiem priekšpiedziņas auto, kam vairāk par 200hp.

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:30 am
by lawyer
elmo wrote:
Arnijs wrote:
elmo wrote:
Kāpēc tev vēl nav LSD? :twisted:
Tā ir nolaidība!!!
Tā ir arī pusmašīnas vērtība! :mrgreen:
Nav dārgāk, kā uzcelt nokautu motoru! Ja dabū vietā citu, labu motoru, paliek pāri nauda priekš LSD. :whistle:
Brīnos kā SAAB rūpnīcā nelika LSD uz visiem priekšpiedziņas auto, kam vairāk par 200hp.
Tādēļ, ka tas ir dārgs prieks, un 90% jaunā auto pircēju tas ir pilnīgi nevajadzīgs :roll:

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:36 am
by elmo
lawyer wrote:
Tādēļ, ka tas ir dārgs prieks, un 90% jaunā auto pircēju tas ir pilnīgi nevajadzīgs :roll:
Nu nu, kas ir 1,5k uz jaunu auto!? Rūpnīcai gan jau tās izmaksas ir vēl zemākas.
Turklāt visiem karstajiem hečbekiem tagad jau to uzskata par standarta aprīkojumu. GM LSD lika arī Cobaltiem un citiem saviem zvēriem.
Tas, ka tu nevari atļauties, nenozīmē, ka tie, kas pirka tos mūsu saabus jaunus salonā nevarēja to atļauties. :wink:

Re: 9-3 vai 9-5

Posted: Fri Feb 03, 2017 10:33 pm
by lawyer
elmo wrote:
lawyer wrote:
Tādēļ, ka tas ir dārgs prieks, un 90% jaunā auto pircēju tas ir pilnīgi nevajadzīgs :roll:
Nu nu, kas ir 1,5k uz jaunu auto!? Rūpnīcai gan jau tās izmaksas ir vēl zemākas.
Turklāt visiem karstajiem hečbekiem tagad jau to uzskata par standarta aprīkojumu. GM LSD lika arī Cobaltiem un citiem saviem zvēriem.
Tas, ka tu nevari atļauties, nenozīmē, ka tie, kas pirka tos mūsu saabus jaunus salonā nevarēja to atļauties. :wink:
Visam savs laiks :wink: