• Vajag ikdienas ģimenes auto! - Page 10
Page 10 of 11

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Sun Apr 09, 2017 9:35 pm
by edijs
andrejsb wrote:Tur jau tas āķis ka palielā minivenā, grand vojager (de fakto vienīgais variants), otrajā rindā ir divas vietas un lai varētu iemest velo u.c. mantību, milzīgs auto jāpadara par 4vietīgu transporta līdzekli.
Jāpalūr savējam.. otrā rindā grīdā bija vairāk stiprinājumi nekā reāli priekš diviem beņķiem vajag. Ir aizdomas, ka var trešās rindas trīsvietīgo krēslu ielikt otrā rindā. Bet riteņu ielikšanai nav obligāti jāņem ārā abus aizmugurējos krēslus, pietiek ar vienu. Attiecīgi paliek piecvietīgs, ne četrvietīgs auto.

Par tiem 30k - priekš vidusmēra Latvijas algas kosmoss, piekrītu, taču, ja alga normāla un cilvēks nobriedis ieķert, piemēram, to pašu Multivanu, MB Viano vai varbūt kādu XC90 aptuveni 15 kilo vērtībā, tad viela pārdomām, vai tiešām nullīte no salona par 30k ilgtermiņā nemaksās tikpat. Ciparu izteiksmē varbūt arī nē.. Bet, ja pierēķina potenciālas galvassāpes par tālā zemē nobrukušu Multivana tomātkārbu un tamlīdzīgas nebūšanas, tad ko zin.. Nevaru spriest, neesmu jaunu auto tirgu kādu laiku pētījis. Tomēr arvien vairāk galvā nostabilizējas doma, ka, ja reiz ņemt krītu, tad par kaut ko jaunu vai tiešām minimāli lietotu. Varbūt pārmaksāt, bet savs ir savs. Uz doto brīdi traki patīk sajūta, ka nav nekādu bankas saistību. Jā, objektīvi skatoties, braucu ar vecām lamatām, tomēr brīvības sajūta ir kolosāla.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Sun Apr 09, 2017 9:39 pm
by chippy
andrejsb wrote:Kas tas par argumentu - viens auto ģimenē, tad busiņš!? Kuri divi ģimenes auto (ne busiņi) summā dod busiņu? Figņa kaut kāda, ne arguments. Busiņš ir busiņš un kaut vai 10 ģimenes vagoni, sedani, kupejas, summā nedos busiņu.
Esmu ar 9-5 sedanu vedis 6m dēļus un "krievu laiku" dīvānu. Busiņā (īsajā) pie aizvērtām durvīm var ielikt max 3.3m. Iestumjot virs krēsliem 3m reģipsi, kuru 9-5 vagonam uzliktu uz jumta, šoferim starp vējstiklu un reģipsi paliek aptuveni 40cm. Ar to gribu teikt, ka vairāki auto apvienojoties vienlaicīgi spēj paveikt to ko viens busiņš.
700eur uz rokas vienam cilvēkam, t.i. 1400eur uz ģimeni ir tikai TVnetā un ziņās. Kamēr nelasa un neklausās tās negācijas (ziņas), tikmēr visi radinieki, kaimiņi un draugi dzīvo daudz labāk nekā masu medijos.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Sun Apr 09, 2017 9:58 pm
by Ainars
Musdienu jaunie auto taadi meesli... maasai tikko beidzaas garantija uz VW, uzreiz nomira kautkads gudrais uudenssuknis cenaa ap 300 jevriem, kursh paraava sev lidzi vel visadas lietas... vel mazliet pabrauktu un kompresors ari butu pie dieviem... she tev jaunaas miskastes.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Sun Apr 09, 2017 10:11 pm
by elmo
andrejsb wrote:
chippy wrote:Ja ģimenei nepieciešams viens auto visam, tad 30k galīgi nav kosmos.
Valstī ar vidējo algu 700e uz rokas, tas ir kosmoss, tā pat nav alfa centaura, bet vēl krietni tālāk visumā.
Kas tā vidējā alga tāda ir? Pēc statistikas ap 65% saņem minimālo, tad ir Air Baltic šefs ar savu 1,2 miljonu, LDz šefs, Lattelecom šefs, Lmt šefs, un vēl kādi pārs šefi, saskaita visas algas kopā, izdala ar str@dājošo skaitu un voila, vidējā alga 700. :)

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Sun Apr 09, 2017 10:19 pm
by elmo
Šodien iekš Rav4 ieliku velosipēdu un bērna ratus, principā vēl vienus ratus varētu iekrāmēt! Ar visu to, ka salonā ir vēl 2 bērnu beņķi.
Amserv skatlogā stāv reklāma, ka ar tādu Rav4 hibrīdu var braukt par 220eur mēnesī. Nu nav taču nekāds kosmoss. Gads nobraukts bēdu nezinot, uztaisīta apkope uz 15k par 140 eur.
Nu jā, nu nav tāds cēliens kā ar saabu, bet nav jāčakarējas ar gāzi, lai spētu pieliet bāku. Patēriņš kā dīzelim.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 9:38 am
by andrejsb
Liekat mierā vidējo algu, auto pa 30K pirkt neplānoju.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 9:43 am
by andrejsb
Kaut gan Proace, tīri interesants liekas, pēc parīs gadien varēs pirkt :)

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 9:55 am
by andrejsb
edijs wrote:Par tiem 30k - priekš vidusmēra Latvijas algas kosmoss, piekrītu, taču, ja alga normāla un cilvēks nobriedis ieķert, piemēram, to pašu Multivanu, MB Viano vai varbūt kādu XC90 aptuveni 15 kilo vērtībā, tad viela pārdomām, vai tiešām nullīte no salona par 30k ilgtermiņā nemaksās tikpat.
Ar XC90 nekorekti salīdzināt, tomēr luksusa klases SUV un darba busiņš, kas pielāgots cilvēku pārvadāšanai, divas dažādas kategorijas. Savukārt mans draugs, kas Multivanu pa ~ 15 kilo ieķēra, akurāt to pašu domā, ka tiks jauns uz doto brīdu neizmaksātu ļoti tuvu, cik ir naudas, laika un nervu iztērēts to Multivenu činījot.

Elmo, tas noteikti bija bērnu veļuks. Man sedanā, nu jau vieta arī bērnu veļukiem pietrūkst.

Lai normālu vadātu iekšā veļukus, kad (ja) līdz tam nonāks, nekas cits neatliks kā busiņš.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 10:27 am
by edijs
Tad jau man jāsit pie koka un jāpateicas Visuma spēkiem par doto atskārsmi nepirkt Multivan'u. :mrgreen: Ej nu sazin, cik dziļi jau būtu šobrīd ieberzies. Par laimi praktiski arī nebija neviena izskates vērta piedāvājuma tirgū tobrīd, kad skatījos. Prasības nekādas īpašās - gribu melnu (kas jau būtiski sašaurina loku), ādas salons, prioritāte manuālim (vairāk dēļ bēdu stāstiem par DSG kārbām, ne tāpēc, ka negribētu braukt ar automātu vai satrauktos par puslitru lielāku patēriņu). Zinoši vīri no perekupu jomas teica, ka Latvijas tirgu principā varu atmest, jāskatās Vāciju. Un lai rēķinos, ka tiešām labs savilksies uz visiem 20k un pāri, nevis 12-15, kā sākotnēji domāju.

Par XC90 un Multivan/Viano nesaderību vienā katlā - skaidra lieta, pieminēju kopā vien tāpēc, ka uz šiem trim raudzījos ar kārām acīm vienā laika periodā un visi aptuveni līdzīgā cenu kategorijā. Un, pieņemot, ka, ja nobrūk, piemēram, kārba, tad izmaksas līdzīgas.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 10:54 am
by andrejsb
edijs wrote:Zinoši vīri no perekupu jomas teica, ka Latvijas tirgu principā varu atmest, jāskatās Vāciju. Un lai rēķinos, ka tiešām labs savilksies uz visiem 20k un pāri, nevis 12-15, kā sākotnēji domāju.
Lai pirktu pa 20K (no)brauktu multivanu, tad tas modelis tiešām jāmīl. Daudz prātīgāk drusku piemest un ņemt jaunu no salona - to pašu proace, trafiku vai vivaro.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 11:33 am
by chippy
Ko nozīmē darba busiņš pielāgots cilvēku pārvadāšanai? Tāpēc, ka busiņam (vivaro) izolācija ir tikpat sūdīga cik, piemēram, 9-3 sc/sw. :D

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 7:58 pm
by Silver
andrejsb wrote: Lai normālu vadātu iekšā veļukus, kad (ja) līdz tam nonāks, nekas cits neatliks kā busiņš.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 9:05 pm
by andrejsb
Protams, var uz jumta, var uz farkopa, bet to nevar salīdzināt ar - atvēru durvis, pacēlu velo un ieliku busiņā.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Mon Apr 10, 2017 9:08 pm
by andrejsb
chippy wrote:Ko nozīmē darba busiņš pielāgots cilvēku pārvadāšanai? Tāpēc, ka busiņam (vivaro) izolācija ir tikpat sūdīga cik, piemēram, 9-3 sc/sw. :D
Njū, tur ir virkne parametru, pēc kuriem vidusmēra vivaro, trafiks, caravelle atpaliek no amerikāņu ģimenes minivena (piem., tā paša Town&Country), automātiskās kārbas pieejamība, ādas salons, multimedia utt.

Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!

Posted: Wed Apr 12, 2017 9:42 am
by andrejsb
edijs wrote:
andrejsb wrote:Tur jau tas āķis ka palielā minivenā, grand vojager (de fakto vienīgais variants), otrajā rindā ir divas vietas un lai varētu iemest velo u.c. mantību, milzīgs auto jāpadara par 4vietīgu transporta līdzekli.
Jāpalūr savējam.. otrā rindā grīdā bija vairāk stiprinājumi nekā reāli priekš diviem beņķiem vajag. Ir aizdomas, ka var trešās rindas trīsvietīgo krēslu ielikt otrā rindā.
Starp citu vecajiem Voaygeriem, respektīvi tiem kam nav stow&go risinājums, šis triks nostrādā, rezultātā var iegūt 3 švakas vietas otrajā rindā un milzīgas ietilpības bagāžnieku. Esmu redzējis tādus variantus. Tās trīs vietas gan būs knapas, jo trešās rindas sēdeklis ir neliels.