andrejsb wrote: idiotisks beņķu formāts - 2+2+3
Par šo domas dalās, atkarīgs no pielietojuma. Ja trešā rinda ir kā rezerves variants retiem izņēmuma gadījumiem un biežāk ir pieci braucēji, tad jā, var piekrist.
Bet situācija krasi mainās, ja braucēji ir seši - diendienā līst uz trešo rindu, lokot vidējās rindas malējo krēslu, ir pamatīga ķēpa, bērnam krietni ērtāk ir iziet starp diviem vidējās rindas beņķiem. Un ja trešā rindā sēdošajam bērnam vajag palīdzēt piesprādzēties, arī vecākiem vieglāk tur ielīst šādā vīzē, nevis liekties caur šķirbu starp durvju rāmi un pieliekto krēslu. Ja vēl mašīna ziemā netīra.. brrr.
Līdzīgs stāsts, ja bērni trīs, taču tādā vecumā kā manējie, visi sēž krēsliņos, plus lielākie pārvākušies uz tiem, kuros jāsprādzējas pašiem. Kā jau rakstīju - lielākajiem sagādā grūtības pašiem veikli piesprādzēties, jo grūti iebāzt roķeles šaurajā šķirbā starp krēsliņiem. Kad bērns lielāks, teiksim gadi jau 8-10, tad tā, visdrīzāk, nav problēma. Kā arī vienā brīdī pārvācas uz parastiem padibeņiem, tad vēl jo ērtāk. Tāpat arī problēma atkrīt, ja lielākais bērns jau sēž bez papildlīdzekļiem, kā Ainārs rakstīja. Mēs tā arī vienu laiku braukājām - zīdainis ar savu krēsliņu priekšā, lielākie katrs savā pusē aizmugurē, sieva aizmugurē pa vidu. Satilpst mierīgi, bet nu baigi ērtāk ložņāšana sievai tur nebija (runa par 9k).
Attiecīgi, uz septiņvietīgu xc90 vai ko tamlīdzīgu es raudzījos jau ar tādu domu, ka, arī braucot piecatā, divi lielākie (vai viens) rāpjas trešā rindā. Paeksperimentēju iekš viena xc90 ar saviem beņķiem, bērni pakāpaļāja iekšā ārā.. un sapratu, ka tā nav aršana ikdienā. Iekš Xtrail vispār auzas, tur bērnus cēlu iekšā trešā rindā caur bagāžnieku, jo tā bija krietni ātrāk un ērtāk. Tad nu pie šādas situācijas man formāts 2+2+3 šķiet sasodīti ērts. Var visi iekāpt pa vienām durvīm, tad pats pa salonu izstaigāt, piesprādzēt, aiziet līdz vadītāja vietai un aidā jūriņā.