Braucu skatīties šo:
http://www.sepaautopood.ee/4/saab-9-5-t ... -find=Otsi
Bet acīs un sirdī iekrita šis:
http://www.sepaautopood.ee/4/bmw-530-m- ... -find=Otsi
4800 EUR samaksāju
Es vienkārši secināju, ka es nespēju atdod savu sūri-grūti pelnīto naudiņu par vilkačdīzeli, jo, salīdzinot to ar šo e39 tas bija pilnīgs "party bomzis", kā elmo saka... un es te nerunāju par aprīkojumu - tas SAABam šim ir itin zolīds, bet gan par salona kvalitāti un ērtumu (BMW komforta beņķi ir kā sapnis), dzinēja un AT atsaucību, vadāmību (kā mani kaitina tā purngala stumšana ārā no līkuma
) - SAABs uzreiz parāda, ka tas ir vienkārši traktors, bet BMW - tas ir Freude am Fahren
Protams, šim e39 ir visādi kasjaki, bet pa lielam es redzēju, ka es, to kārtīgi apčubinot, varēšu braukt savus 5 gadus mierīgi un ja kas, to te ir daudz, visas detaļas pieejamas jaunas vai lietotas (atšķirībā no mana ekskluzīvā 9-3 2.2TiD sūkņa
), servisi spējīgi arī vesels bars. 2002.gads, 263k km odometrā, visi vācu papīri pilnīgā kārtībā, salons nav nolaizīts, bet gan ar reālām un odo atbilstošām nolietojuma pazīmēm. Rūsa ir nedaudz, bet pagaidām viegli apkarojama/novēršama. Ar magnētu izgāju cauri visai virsbūvei, špakteli neatradu
Pozitīvi pārsteidza attieksme no pārdevēja - es dabūju normāli ar to izgāzt (bez pārdevēja klātbutnes), tad aizvedu uz servisu, kuru pats gribēju, kur pārbaudīja vājās vietas (xenonus, pneimospilvenus, rūsu, eļļas noplūdes, piekari). Tādā ziņā pilnīgi var iet dēt
http://www.autonovacijas.lv - tie mani vienkārši uzmeta (vienkārši neatveda auto uz diagnostiku norunātajā laikā), citi vispār neļāva ne braukt, ne kur vest (varot tikai brīvdienās vai vakaros ap 19.00-20.00, kad visi kārtīgi servisi jau ciet)
Protams, nezinu, kas darās ar sprauslām, bet cik novēroju - dzinējs strādā vienmērīgi, kārba slēdzas bez sitieniem/rāvieniem, amīši stingri, nešūpojas pa mūsu bedrogradu un nesit cauri
Ir gan viena praktiska problēma - auto uz EST atvests vēlā rudenī, ar vasaras riepām, jāmeklē steidzami ziemenes un diskus.
Īsumā tā, jā