• Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli? - Page 16
Page 16 of 33

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Mar 14, 2018 10:06 pm
by turboporka
lawyer wrote: Wed Mar 14, 2018 11:34 am
saule wrote: Wed Mar 14, 2018 9:14 am Piemēram Avensi vagonu šobrīd var dabūt pa 163 € mēnesī. Lai arī tikai standarta kpmplektācijā, bet vienalga tas ir labāk un galvenais prognozējamāk kā desmitgadīgs BMW vai piecpadsmitgadīgs Saabs.
turboporka - salīdzinu tikai ar jaunu, jo 5 gadīgam auto, kuram beigusies garantija, remonti arī noteikti būs, un ņemot vērā moderno auto (it īpaši dīzeļu) sarežģītību, izmaksas var būt n-reizes lielākas par tām, kuras ir vecam e39 :naughty:
Negribu uzmesties par padomdevēju, bet manuprāt salīdzinājums jauns auto VS pavecs BMW dīzelis ir divas galējības.
Jauns auto man nav bijis, tādēļ nevaru par to objektīvi izteikties. Tomēr,manuprāt, jauna auto būtiskākais mīnus ir cena un obligāto apkopju izmaksas. Turpretī mazlietotam, t.i. 3-4 gadus vecam auto uzreiz pēc garntijas beigām, ar nobraukumu ne vairāk kā 50-100k km, ir vairāki plusi:
1) pieejama cena (paskatījos, ka pat WV Passat b8 var dabūt pa 14-15k no dīlera);
2) apkopes nav jāveic pie dīlera;
3) iespēja, ka kkas noplīsīs ir minimāla.
Ar tādu nobrauc 2-4 gadus un ņem nākamo.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Mar 14, 2018 10:46 pm
by hofmaks
Ja auto apkopts pie dīlera, tas nenozīmē ka tur viss ok. Stāsts iz dzīves - brālēns ņēma tādā veidā renault laguna. Kad atbrauca ciemos intreses pēc papētīju:
Bremžu diski jauni, bet dažāda diametra. Tobiš vienā pusē bremžu kluči karājās gaisā
Stāvbremžu elektrobloks remontēts un nekvalitatīvi, plaisa korpusā- protams pēc kāda laika nojuka
Radiators piesiets ar savilcējiem
Uz sadalenes tecēja fāzu regulators

Īsāk sakot nekā laba tur nebija.
Vēl viens variants ar citronu. Pēc iegādes agregātu siksna plīsa un iemeta zobenē. Tika aizvilkts uz citronu lai tiek galā. Beigās šie nomēra kompresiju un pasaka ka vārsti līki. Pēc inspektēšanas secināju, ka zobene pārlekusi- bij brauciens uz citru un smadzeņu skalošana- tip kā mērīja kompresinu, ja dzinējs nav pa metkăm?!
Secinājums- arī dīleri taupa naudiņu un arī tur strādā pa kādam daunim

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Mar 14, 2018 10:53 pm
by chippy
Kurā dīlerī Renaults apkopts bija? Izklausās pēc tās pašas vietas kur Mans trafic's. :mrgreen:

Kabrio, paņēmu Toyota Auris. Solās maijā būt klāt.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Mar 14, 2018 11:04 pm
by turboporka
hofmaks wrote: Wed Mar 14, 2018 10:46 pm Ja auto apkopts pie dīlera, tas nenozīmē ka tur viss ok. Stāsts iz dzīves - brālēns ņēma tādā veidā renault laguna. Kad atbrauca ciemos intreses pēc papētīju:
Bremžu diski jauni, bet dažāda diametra. Tobiš vienā pusē bremžu kluči karājās gaisā
Stāvbremžu elektrobloks remontēts un nekvalitatīvi, plaisa korpusā- protams pēc kāda laika nojuka
Radiators piesiets ar savilcējiem
Uz sadalenes tecēja fāzu regulators

Īsāk sakot nekā laba tur nebija.
Vēl viens variants ar citronu. Pēc iegādes agregātu siksna plīsa un iemeta zobenē. Tika aizvilkts uz citronu lai tiek galā. Beigās šie nomēra kompresiju un pasaka ka vārsti līki. Pēc inspektēšanas secināju, ka zobene pārlekusi- bij brauciens uz citru un smadzeņu skalošana- tip kā mērīja kompresinu, ja dzinējs nav pa metkăm?!
Secinājums- arī dīleri taupa naudiņu un arī tur strādā pa kādam daunim
Pēc apraksta izklausās, ka auto apkopes ir taisījuši pie plānprātiņiem.
Cik tas auto bija nobraucis?

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Mar 14, 2018 11:05 pm
by chippy
Izklausās pēc Raudas ielas un tad jau īsto nobraukumu tai miskastei neviens nezinās.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 12:12 am
by hofmaks
Skanstes ielā. Renim bij 150 t uz tāfeles

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 10:19 am
by lawyer
chippy wrote: Wed Mar 14, 2018 5:08 pm Iztērēto laiku (latvietis parastais gan savu laiku neskaita) un nervus spēsi pats vislabāk pie izdevumiem piekalkulēt lai būtu objektīvāks rezultāts.
Degvielas izmaksas braucot uz EST pakaļ auto kā arī šrotu un servisu apmeklējumiem šeit arī nav ierēķinātas.
Tu, manuprāt, nepareizi rēķini, jo pie remontiem liec iekšā arī apkopes, kuras ir jāveic arī jauniem auto :naughty:

Turklāt, es to bembi varu pārdot jebkurā laikā, iegūstot kaut kādus 4k EUR vismaz atpakaļ, bet, lai tiktu vaļā no līzē paņemta auto, būs pašam jāpiemaksā, bet ja tiek līdz līzes termiņa beigām, Tev nekas nepaliek, tikai atkal jāmaksā pirmā iemaksa par citu auto :geek:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 10:29 am
by chippy
Rēķinu pareizi, jo pirmā apkope ko veici iebraucot LV, jaunam auto nebūs jāveic. To, kuru veici pēc gada ar nobrauktiem 19k neierēķināju, jo jaunam auto būs tas pats.
Pēc līzes beigām vari to auto par atlikumu, kas ir stipri zem tirgus vērtības un pārdot iegūstot lielāko daļu vai pat visu pirmās iemaksas summu jaunajam auto.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 10:31 am
by lawyer
Par sliktu līzei man joprojām runā nepieciešamība izvairīties no saistībām, pagaidām :shifty:

Protams, nākamajā reizē, izvēloties auto, atkal būs dikti jārēķina :ugeek:

Sievu gan ar laiku gribētos iesēdināt kādā jaunā B vai C klases aparātā, lai vismaz tas mozgas nečakarē :mrgreen:

Chippy, ziemas riepas arī jaunam auto būs jāpērk :wink:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 10:48 am
by chippy
Ziemas riepas var sakaulēt bonusā nezaudējot jau sarunāto "atlaide no atlaides".

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 12:22 pm
by edijs
chippy wrote: Thu Mar 15, 2018 10:29 am Pēc līzes beigām vari to auto par atlikumu, kas ir stipri zem tirgus vērtības un pārdot iegūstot lielāko daļu vai pat visu pirmās iemaksas summu jaunajam auto.
Man gan pieredze pretēja.. oplīzes beigās tirgus cena bija dažus tūkstošus zem atlikuma, neskatoties uz to, ka pirmā iemaksa sākotnēji bija ap 30%. Ok, te stāsts citāds, jo 1) oplīze bija uz 7 gadiem (muļķīgs gājiens); 2) līgumā ierakstīts max 120k nobraukums, par katru pārsniegto vai tik ne 10 centi nost no gala vērtības; 3) tas bija bembis, nevis toyota vai kas tamlīdzīgs, arī pēckrīzes gadi spēlēja lomu (loģiski, ka bmauto negribēja to auto atpakaļ, zino, ka nav reāli pārdot - tāpēc iespēju robežās atšuva). Ticu, ka šobrīd, ņemot uz 3-4, max 5 gadiem, kaut kādu mazauto, tālāka pārdošana izskatās cerīgāk.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 8:41 pm
by Ainars
Bembis, audi, mersis. Tie, kas salona maksaa kosmosu, pec tam vertibu zaudee visstraujaak.
Honda jazz 2004.gada shobrid cena 3000eur.
Jaunam cena 15-20k

Bmw 3 serija 2004.g cena shobrid 3000eur.. Jaunam cena 30-70k :mrgreen:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 9:07 pm
by KoreFun
Man gan interesē kāpēc servisā neieraudzīja gadu atpakaļ, ka abiem baloniem ir plaisas.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 9:29 pm
by elmo
chippy wrote: Wed Mar 14, 2018 6:08 pm
saule wrote: Wed Mar 14, 2018 6:06 pm Starp citu Toyotas garantijā ietilpst pat benzīna atvešana loham, kurš ir izbraucis tukšu bāku un palicis uz ceļa. Jāmaksā tikai par atvesto benzīnu, neko vairāk.
Vēl Toyota apmaksā viesnīcu, kamēr auto tiek remontēts servisā ceļojuma laikā citā valstī.
Šito nezināju! :dance:
Ir sanācis Čehijā 3 dienas dzīvot viesnīcā kamēr škodas dīleris valcēja un metināja 2 pārsistus BMW diskus! Ar Toyota būtu cita lieta! :)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Mar 15, 2018 9:33 pm
by chippy
Ainars wrote: Thu Mar 15, 2018 8:41 pm Bembis, audi, mersis. Tie, kas salona maksaa kosmosu, pec tam vertibu zaudee visstraujaak.
Honda jazz 2004.gada shobrid cena 3000eur.
Jaunam cena 15-20k

Bmw 3 serija 2004.g cena shobrid 3000eur.. Jaunam cena 30-70k :mrgreen:
Visus Tevis pieminētos skatīju un nonācu pie tāda paša slēdziena. Bembis vispār neadekvāts ar savām cenām plus katru vakaru jāpārķemmē salons, lai aizdzenot to dzelzi nezaudētu ko vērtīgu.

Edij, Man Vivaro atlikums ir 6k eur. Uzmet aci, cik 5gadīgs Vivaro maksā. Man gan viņš pilnāks par tiem, kas parādās ss.com un ar normālu krāsu, ne spainis.
Auris Hybrid atlikums 6200eur. Nobraukums domāju, ka nebūs vairāk pa 75k (līgumā gan ieliku 100k). Paskaties ss.com cik tāds 5gadīgs maksā.
Abiem auto gan pirmā iemaksa 30% lai pēc tiem gadiem bišk ērtāk. Par pārbrauktajiem km- ja jutīšu, ka Vivaro ies pāri, tad pie 99999km pārtaisīšu uz finanšu līzingu lai nebūtu pēc tam jāmaksā bankai par pārbrauktajiem km (0.12eur/km).