• Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli? - Page 20
Page 20 of 33

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Jan 09, 2019 12:03 pm
by KoreFun
lawyer wrote: Wed Jan 09, 2019 10:59 am Palādēja AKB, nomainīja sūkni bākā (OE 104 EUR) un vis čih-pih pagaidām 8)
Nu un vai vecais sūknis ir strādājošs?

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Jan 09, 2019 4:01 pm
by Nauris_t16
KoreFun wrote: Wed Jan 09, 2019 12:03 pm
lawyer wrote: Wed Jan 09, 2019 10:59 am Palādēja AKB, nomainīja sūkni bākā (OE 104 EUR) un vis čih-pih pagaidām 8)
Nu un vai vecais sūknis ir strādājošs?
Tas jau nevienu neinteresē. Atbrauca ar problēmu, ka neiet sūknis, značit jāmaina.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 12:09 am
by KoreFun
:clap:
Tieši šo es arī gaidīju :P

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 8:47 am
by Arnijs
-11C. Gaidām ziņas!

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 9:11 am
by saab21
:D:D

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 9:18 am
by Highlander
Arnijs wrote: Thu Jan 10, 2019 8:47 am -11C. Gaidām ziņas!
Nav vel atbildes. Gan jau vel kurbule klat, vai skraida krokodilus mekle :D

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 11:20 am
by lawyer
Sūknis jau bija miris bākā kādu laiciņu, tādēļ es arī nedrīkstēju laist bākā degvielu zem 15 L atzīmes.

Šorīt pie -9 C pieleca praktiski uzreiz, AKB cirta kārtīgi.

Gudri cilvēki teica, ka tā AKB vienkārši ikdienā varbūt nespēj kārtīgi uzlādēties, jo parasti max no vietas braucu 25-40 km, turklāt pa Rīgu, bez atbilstošas slodzes. Vēl gudri cilvēki ieteica pamērīt, kā braucot AKB tiek lādēta, sameklēšu voltmetru, ko iespraust piepīpētājā :ugeek:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 11:49 am
by Arnijs
Pēc voltmetra var pateikt tikai pašu faktu - lādē , vai nē. Lai saprastu KĀ lādē - vajadzīgs ampērmetrs. Ja nebūs ampēru, nebūs arī uzlādes. Ampēri tālāk pārvēršas vatos ( Voltāža x amperāža), kas arī dod patieso ainu par uzlādes procesu. Resp. gan kabatas lukturītim, gan auto lampai var būt vienāda voltāža, bet lai dabūtu gaismas atdevi, vajadzīga arī jauda - ampēri.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 3:37 pm
by martinnos
lawyer wrote: Thu Jan 10, 2019 11:20 am AKB vienkārši ikdienā varbūt nespēj kārtīgi uzlādēties, jo parasti max no vietas braucu 25-40 km, turklāt pa Rīgu, bez atbilstošas slodzes.
Kāda slodze tur vajadzīga? Laiks, manuprāt, ir svarīgs - cik ilgi dabon lādēties. Protams, nezinu Tava auto specifikāciju, bet man ar 6km ikdienā braukšanu aķis nav tukšs, tā kā maz ticams, ka nepaspēj salādēt...
Un Bosch Silver kā reiz (pēc ražotāja info) ir vairāk paredzēts pilsētas braukšanai, t.i. - maziem gabaliem, tur nevajadzētu būt problēmai, ja vien tas vispār tiek pareizi lādēts :)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 10, 2019 8:08 pm
by elmo
lawyer wrote: Mon Jan 07, 2019 4:01 pm Atdevu auto servisam (blakus mājām, nez, redzēs, cik sakarīgs tas kantoris: www.akauto.lv) ar manāmu piepūli - pats neleca ne vella, izgrieza atkal tukšu AKB. 9-5 atkal glāba, 10 minūtes palādēja un šņirkt - tarkšķis atdzīvojās. Ko pamanīju - pēc šīs palādēšanas AKB grieza n-reizes ātrāk/spēcīgāk. Katru dienu nobraucu vismaz 50 km, nevar būt, ka AKB izlādējusies vienkārši. Negribās arī ticēt, ka pirms gada iegādātais BOSCH Silver ir jau miris? :doh: Bet šobrīd tā izskatās :shifty:
Gan jau ģeņģeris iet pa skuju taku! :whistle:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 10:53 am
by lawyer
Šorīt knapi pieleca, domāju jau gandrīz, ka visiem jāsežas 9-5 un jāatstāj bembis mājās. AKB jūtami grieza ar mazāku spēku. Bet tas vēl nebija viss - pa ceļam izleca paziņojums, ka pneimopiekare ir deaktivizēta :doh: Tā rezultātā, auto pakaļa lēnām nolaidās un stāvvietā iebraucu jau gandrīz to velkot pa zemi (nez, prātā nāk salīdzinājums ar sunīšiem, kuriem atsaka pakaļkājas un tad viņi tā dīvaini velkas uz ritentiņiem apkārt). Spilveni ir likti jauni, viens pilnīgi svaigs - tak ne jau tie būtu pie vainas :shifty: Varbūt kāds sensors gļuko dēļ sāls un temperatūras maiņām? :think: Turklāt mana auss sāk dzirdēt trokšņus no priekšējās piekares, un bagāžnieka vākā drīz atkal būs caurums :? Ja tas būtu zirgs, man to gribētos nošaut :shifty:

Doma ir vispirms dabūt viņu siltā garāžā, kā arī iepirkt AKB lādētaju - AKB būs labāk un arī spilveni varbūt atdzīvosies. Tā kā esmu pilnīgs analfabēts elektrībā, kādu man būtu jāņem, lai, piemēram, pa nakti (20.00-8.00) AKB varētu tikt uzlādēta no parastās rozetes? :pray:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 11:27 am
by Yukki
Domāju, ka Tev derēs jebkurš lādētājs. Man ir Ctek, numuru neatceros, cik sapratu der jebkuram aķim tsk AGM.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 12:40 pm
by Nauris_t16
Bosch C3 ir lēts un labs, bet neredz pilnīgus miroņus.
CTEK jau ir nopietnāks, bet uzreiz ar citu cenu.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 12:52 pm
by ifka
Vēl jau šaut nost nevajag :):)

Lādētājiem, nudien, izvēle plaša - darbojas tie visi ļoti līdzīgi. Prātīgi ņemt tādu kam ir tikai 12V (lai nejauši neieslēgtu 24V - ir gadījies ;) )un, ja iespējams, tad elektroniska aizsardzība pret īssavienojumiem (nezinu vai tādi pastāv, bet vismaz man bieži nākas meklēt drošinātāju kad spailes sasitušās kopā ;) ). Savējā marku neieteikšu - tas mūžvecs.

Ja auto novietots netālu no mājas/dzīvokļa un, ja situācija pieļauj, tad var vnk. atvilkt pagarinātāju un ladētāju uz nakti nolikt pie auto uz ķeblīša - tā lai sniegs/lietus netiek klāt. Kaut gan diezin vai tas būs iespējams Podniekos. Ja aku viegli sasniedzams un ērti noņemams, tad liela sala gadījumā var arī uz nakti stiept siltumā & lādet tur. TIKAI - abos virzienos pasākums veicams darba drēbēs un atbilstošos cimdos. Nekādā gadījumā, ja esi ikdienas apģērbā.

Janvārī esam pieredzējuši ļoti dažādus laika apstākļus - sniegu, lietu, salu, slapdraņķi visvisādās kombinācijās. Piekarē visticamāk sadzīts vellsviņuzina kas - iespējams saklausītie troksni pazudīs iestājoties siltam laikam.
Temperatūras ap 3kāršo punktu, kad vienlaikus iespējams "tvaiks/ledus/ūdens" ir izaicinājums "apvējotiem" kontaktiem un pavecākai elektronikai. Iespējamas nevēlamas strāvas noplūdes. Par mazu, lai izsistu drošinātāju, bet pietiekošas lai aku nīkuļotu. Atrast grūti, jo darbnīcas siltumā parasti viss atkal darbojas OK. Pašam iespējams vien raudzīties lai, izkāpjot no auto, visi izslēdzamie strāvas patērētāji ir atslēgti. Ja risku nav, tad vāģ uz nakt var atstat vaļ - BET NU PRĀTĪGI - visādi var iznākt.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Fri Jan 11, 2019 1:22 pm
by saab21
Runājot par lādētājiem, mājas vajadzībām iesaku šo te: https://no.co/g3500 manuprāt ļoti labs price/performance variants (maziņš ērts impulsnieks, pietiekami daudz iespēju) (ja nemaldos tad 1a.lv bija 40 eur, citur gan jau ka vēl lētāk) :)