• Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli? - Page 23
Page 23 of 33

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Mon Jan 28, 2019 11:35 pm
by hofmaks
Bosch sen jau sūds,tāpat kā nissens radiatori,lemforder piekares daļas un febi bukses!

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Jan 29, 2019 12:10 am
by edijs
Hm... tad stāsti mirstīgajiem, kas tad nav sūds? :think:
Par Nissen radiatoriem skaidrs, tos arī nezinātājs, paņemot rokās, saprot, ka diez kas nav, bet nu cena bieži vien izšķir visu. Taču par Bosch gan līdz šim tiku domājis, ka tur viss čotka, tāpat par Lemforderu (ne gluži kā labāko iespējamo, bet labu par saprātīgu cenu).

Bet vien gadu nodzīvojušas kvēlsveces gan izklausās, maigi sakot, jokaini. Nepastāv iespēja, ka ieskrūvēja lietotas? Vai nenomainīja vispār, tik sadirsa, pielieka vienu vadu un izrakstīja rēķinu?

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Jan 29, 2019 7:30 am
by Ainars
Tautaa apliktie Monroe amishi, ko pirku no Hofmaka pirms 2,5 gadiem, ko Arnijs teica ka pec pusgada jamaina buus atkal, godam kalpo jau 80k km un iztur katru dienu kratishanos pa Pleskavas shosejas kankaaljiem...
Nav izradisjushi mirshanas paziimes

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Jan 29, 2019 10:27 am
by saab21
Nevajag aizmirst, ka gan bocham ir lētais gals un dārgais, kas tiešām ļoti atšķiras.
Par lemforderu ir līdzīgi, vislabāk to ir saprast pēc tā, kas uz kastītes rakstīts, kur ražots, Vācijā, francijā vai kaut kādā Āzijas valstī.
Par monroe manuprāt, viņs jau arī kļuvis mūsdienās par pakotāju nevis ražotāju (tieši par monroe neesmu pārliecināts, varbūt kļūdos), tā kā tur var būt visāda kvalitāte.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Jan 29, 2019 11:22 am
by lawyer
Tagad ieliks NGK kvēlsveces, 15 EUR/gab. Šaubos, vai atstāja iekšā vecās kvēlsveces, tās neesot bijušas mainītas kopš auto pameta rūpnīcu, vai ielika lietotas - šaubos, diez vai tādas viņiem apkārt mētājas :think:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Jan 29, 2019 9:27 pm
by Vilcins
Un, kā tagad, auto var iedarbināt?

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Jan 29, 2019 11:37 pm
by elmo
lawyer wrote: Tue Jan 29, 2019 11:22 am Tagad ieliks NGK kvēlsveces, 15 EUR/gab. Šaubos, vai atstāja iekšā vecās kvēlsveces, tās neesot bijušas mainītas kopš auto pameta rūpnīcu, vai ielika lietotas - šaubos, diez vai tādas viņiem apkārt mētājas :think:
Sievas bobikam ar pagājušogad Vilks kvēlsveces mainīja, bija vēl oriģinālās no rūpnīcas, no kurām tikai viena bija pusdzīva, pārējām bija kapi! Un vēl kārtīgs sex ar ārā dabūšanu. Bet nu līdz - 12 kurbulējās tāpat ar visām beigtajām kvēlsvecēm. Kā temperatūra krita zem - 12 tad gan vairs neleca ne lūdzams, bija jāgaida atkusnis! :whistle:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Jan 30, 2019 10:51 am
by lawyer
Vakar vakarā savācu auto, speciāli neliku siltā garāžā, atstāju ārā, AKB arī nelādēju, šorīt bik pazāģēja un pieleca, bet nu jau bija tikai -1 C, nevis -10 C ka pirms tam :roll:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 31, 2019 10:20 am
by tranquillo
elmo wrote: Tue Jan 29, 2019 11:37 pm
lawyer wrote: Tue Jan 29, 2019 11:22 am Tagad ieliks NGK kvēlsveces, 15 EUR/gab. Šaubos, vai atstāja iekšā vecās kvēlsveces, tās neesot bijušas mainītas kopš auto pameta rūpnīcu, vai ielika lietotas - šaubos, diez vai tādas viņiem apkārt mētājas :think:
Sievas bobikam ar pagājušogad Vilks kvēlsveces mainīja, bija vēl oriģinālās no rūpnīcas, no kurām tikai viena bija pusdzīva, pārējām bija kapi! Un vēl kārtīgs sex ar ārā dabūšanu. Bet nu līdz - 12 kurbulējās tāpat ar visām beigtajām kvēlsvecēm. Kā temperatūra krita zem - 12 tad gan vairs neleca ne lūdzams, bija jāgaida atkusnis! :whistle:
Man Outbackam tikai 1 ejoša bija.
Pieleca pat -21C
Bet nu visas kārtīgi ierūsējušas :(

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu Jan 31, 2019 11:23 am
by lawyer
Šorīt pie - 10 C pieleca bez zāģēšanas :roll:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue Feb 19, 2019 10:52 pm
by lawyer
Iegrūdām 620 EUR virsbūvē - bagāžnieka vāks, abi aizmugurējie spārni, priekšējās pasažiera durvis, viss tas bija arī jāmetina :shifty:

Daudz gan sanāca, bet bez tā būtu pilnīgi kapi - drīz to nāktos norakstīt pavisam zaudējumos, tagad ir vismaz cerība, ka to varētu līdz rudenim pārdot :think:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Feb 20, 2019 1:46 pm
by Henry
Interesanti sekot līdzi veiktajiem darbiem un izmaksām. Gan jau, ka daļa saabistu reiz ir domājusi kā būtu, ja saaba vietā būtu paņemta "piķorka". Tad nu tagad var redzet un salīdzināt. Keep it up! :clap:

Tiešām domā pārdot? :think: Why?

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Feb 20, 2019 2:00 pm
by andrejsb
lawyer wrote: Tue Feb 19, 2019 10:52 pm Iegrūdām 620 EUR virsbūvē - bagāžnieka vāks, abi aizmugurējie spārni, priekšējās pasažiera durvis, viss tas bija arī jāmetina :shifty:
Ja nav noslēpums kur? Man bobikam daži skrāpējumi jāsapucē būtu.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Feb 20, 2019 2:11 pm
by Arnijs
andrejsb wrote: Wed Feb 20, 2019 2:00 pm Man bobikam daži skrāpējumi jāsapucē būtu.
Varu palīdzēt! :) Ja vien Pārdaugava ir variants...

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed Feb 20, 2019 2:37 pm
by andrejsb
Īslīces 16?