Nedaudz aizrāvos jau, jo beidzot varu izbaudīt to, kas saprogrammēts, un Saabu sezona jau sāk tuvoties noslēgumam, tāpēc jāgāzē kamēr sauss
Sajūgs sākumā likās pilnīgs kosmoss, likās apmēram tā - ko, kāpēc, priekš kam, dir*ā.
Pēc nedēļas jau vairs nešķiet tik traki, gan jau kurvis nedaudz iekustināts, sajūga diskam notrausta pirmā putekļu kārta, un šķiet diezgan normāli
Ja tagad iekāptu kādā modernā dīzelī ar divmasnieku, gan jau sajūga pedāli caur grīdu izspiestu
Par spararatu, es pat nezinu, es domāju, ka paātrinās uz priekšu daudz labāk, bet, tā kā man nebija tāds side-by-side salīdzinājums, jo pirms tam ar šo softu es nepavisam nepabraucu, tad man nav atskaites punkta salīdzinājumam
BET, kas man nenormāli patīk, izslēdzot aizdedzi, pat nejūt, kas notika, bet motors jau ir noslāpēts.
Apdeits par pašu auto, skati neizgāju, 2 par atgāzēm
Tagad tiek gāzts E85 un meklēts, kāpēc viņš līdz galam negrib garšot.
Tika samainīti trubu puļķi virs droseles un ieplūdes kolektorā, tie tā diezgan pamatīgi laida garām gaisu, kopā ar ieplūdes trubas O-Ringu. PCV vienvirziena vārsts bija beigts.
Vakar bija redzami cerīgi uzlabojumi, un pēc 10km Trionics jau saprata, ka bākā ir vismaz 46% Etanola. Šodien uz šosejas skatīsies, vai tikšu līdz vismaz 70-75%, jo nedaudz bākā palika arī benzīns.
Par šo visu arī jāsaka liels paldies Jancim, kurš ir pie vainas augošajam vidējam patēriņam un smaidam līdz ausīm no katras bākas iedaļas!