Dīzeļkārbas (ne-Aero kārbas, 3.86 FD) stāsts, eksperiments, ir noslēdzies. Tika noģērbts ceturtais un trešais robs, apdzīšanas laikā, kilometru no mājām
Esmu atpakaļ uz Aero kārbas (savas vecās, kas nemaz nebija slikta), ar jaunu hidro-spilvenu (kārbas, aizmugurējo), izspiedēju un atrestaurētu pārslēdzējmehānismu.
Teikšu tā - vairs tik labi nevar just vilkmi, kā ar garo attiecību, savukārt auto ir asāks, un ātrumu arī uzņem ātrāk. Īstenībā, retrospektīvi atskatoties, Aero kārba, tomēr, ir foršāka, pāris iemeslu dēļ:
- Pilsētā, garā kārba ir mokas, it sevišķi guļošie policisti, un sastrēgumi, kad ripināšanās notiek starp pirmo un otro ātrumu. Ne šis, ne tas.
- Braucot pa pilsētu, reāli labs, kruizēšanas ātrums, priekš 55-65km/h ar garo kārbu, ir trešais.
- Uz šosejas, tie garie ātrumi, tomēr, ir gausi. Apdzīšanām, kā likums, nepieciešams ceturtais. Piektajā ir jāpagaida
No plusiem, garajai kārbai 100-120 kruīzā, apgriezieni ir nedaudz virs 2k. Aero kārbai, pie 120, ir aptuveni 2.7-2.8. Nedaudz jau sabijos, ka Simons sāks nelāgi rezonēt, bet nav ne vainas.
Visā visumā, eksperiments interesants. Garā kārba ir iesakāma tiem, kas brauc mierīgi, nesporto, un, nav 500nm
Arī Aero kārba, lai arī B12, nav diez ko izturīgāka, jaudai, bet īsāka gala attiecība, tomēr, dzīvi nedaudz atvieglo, un arī ilgmūžību.
Tas arī pagaidām viss, no piedzīvojumiem.
Pa vidam, vēl ir uzlikti visi četri "sporta" Rottingeri ar Zimmer klučiem. Pagaidām esmu ļoti apmierināts.
Ir samainīti abi priekšējie gultņi, kā arī, pusass stieņa gultnis. Tiem, šķietami, nepatika vMax uz dyno stenda, bet nu, ko padarīs. Starpcitu, absolūti neiesaku SNR gultni. Nokalpoja aptuveni gadu, iekšā pizģets