Re: Ralfa Airis
Posted: Mon Mar 15, 2021 6:23 pm
Lai topiks galīgi nepazūd nebūtībā, atzīmēs pēdējos veikumus, un, šeit, visticamāk, nekas vairāk jauns arī neparādīsies.
Vasarā noģērbās dīzeļa kārba, tika iestellēta atpakaļ, šī auto, oriģinālā Aero kārba. Noģērbās piektais robs
Tagad auto ir aprīkots ar citu Aero kārbu, un, papildus tam, OEM sajūgu.
Sachs reising sajūga dienas ir beigušās, bez tam, arī tas jau gāja uz galu - sajūga diskam izdauzītas šlices.
Tas aizceļojis cita biedra rokās, skatīsies, varbūt iespējams atrestaurēt un lietot viņa brīvdienu Saabam.
Par reising sajūgu - ļoti ātri nokauj kārbas , tajā pašā laikā, sajūtu ziņā, diezgan nepārspējams. Bez liekām izdarībām, ieliekot robā, to arī sajūti - ir. Ne slīd, neko, vienkārši stiep.
Priekš sporta/trases auto šis ir teicams risinājums, bet, teikšu godīgi, salīdzinot OEM sajūgu ar reising sajūgu, es nekad mūžā, uz ikdienas auto, vairs neliktu tik cietu sajūgu. Pierast var arī čurāt sēdus, bet tagad ar auto ir tiešām patīkami braukt.
Tā kā esmu atgriezies pie OEM sajūga, nedaudz tiks pieregulēta jaudas līkne, lai nāk ar mazāku agresiju, kā arī, atpakaļ tiks atgriezts limiteris piektajam robam - 4x kārbas cilātas, pietiks.
Kaut kā tā - visādi citādi, kad Saabam samaina absolūti visu, nav ne vainas viņiem, maini tik eļļu un gāz
Vasarā noģērbās dīzeļa kārba, tika iestellēta atpakaļ, šī auto, oriģinālā Aero kārba. Noģērbās piektais robs
Tagad auto ir aprīkots ar citu Aero kārbu, un, papildus tam, OEM sajūgu.
Sachs reising sajūga dienas ir beigušās, bez tam, arī tas jau gāja uz galu - sajūga diskam izdauzītas šlices.
Tas aizceļojis cita biedra rokās, skatīsies, varbūt iespējams atrestaurēt un lietot viņa brīvdienu Saabam.
Par reising sajūgu - ļoti ātri nokauj kārbas , tajā pašā laikā, sajūtu ziņā, diezgan nepārspējams. Bez liekām izdarībām, ieliekot robā, to arī sajūti - ir. Ne slīd, neko, vienkārši stiep.
Priekš sporta/trases auto šis ir teicams risinājums, bet, teikšu godīgi, salīdzinot OEM sajūgu ar reising sajūgu, es nekad mūžā, uz ikdienas auto, vairs neliktu tik cietu sajūgu. Pierast var arī čurāt sēdus, bet tagad ar auto ir tiešām patīkami braukt.
Tā kā esmu atgriezies pie OEM sajūga, nedaudz tiks pieregulēta jaudas līkne, lai nāk ar mazāku agresiju, kā arī, atpakaļ tiks atgriezts limiteris piektajam robam - 4x kārbas cilātas, pietiks.
Kaut kā tā - visādi citādi, kad Saabam samaina absolūti visu, nav ne vainas viņiem, maini tik eļļu un gāz