• Ralfa Airis - Page 2
Page 2 of 10

Re: Ralfa Airis

Posted: Sun Sep 24, 2017 4:50 pm
by rzmzr
Runājot par pašu bloku - Honējums vēl bija ļoti skaists, un pats bloks nebija dikti netīrs un piedzedzis.
Balansieru vāles ir izravētas, un līdz ar to, liekie eļļas kanāli noslēgti. 9k virzuļi, 9k klaņi, 9k blīve.
Vāles vēl pagaidām tiek atsātas no Aero, bet esmu B234i vāļu meklējumos, tas tā, tuvākajai nākotnei.

Noslēdzošais posms, kurš nebija tik attēliem bagāts, bet pārītis ir:
Viss, kas nepieciešams
e0.jpg
Ķēdes process
e1.jpg
e2.jpg
Un te jau gatavs.
e3.jpg

Un līdz ar to galerija ir beigusies, un vairs bilžu īsti nav.
Auto rūc, auto brauc, auto eļļu neēd.
Neliels reviews par pašu "smago iekšu swapu":

Personīgi, man patīk. Jā, apgriezieni krīt lēnāk, jā, motors nedaudz lēnāk iegriežas, bet sajūta, ka strādā mīkstāk.
Bez balansieru vālēm gan dižas izmaiņas nejūtu, tik vien, cik jūtams lielāks "feedbacks" un ir sajūtas, ka tur priekšā ir motors, kas man arī, patīk! :mrgreen:

Kaut kā tā, pagaidām. Tuvākajā laikā tiks novērsts neveiksmīgais atgadījums uz Merķeļa ielas un salocītajām durvīm, un tad jau varēs sākt domāt tālāk :twisted:

Liels paldies, Vilciņam, par darbu, nu cita dzīve, cits auto, jebšu cita diršana, kad to biksi novelk :mrgreen::dance:

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 2:25 pm
by rzmzr
Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg
Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 2:45 pm
by Henry
rzmzr wrote: Mon Jan 22, 2018 2:25 pm Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg

Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
nu baigi esi iekarsis uz TOP Zustand stāvokli :clap::clap::clap:

tas ka gara kārba, tas jau labi - nezaudēs laiku uz štepselēšanu un pa šoseju varēs ekonomiski braukt nevis ar 2.5k-3k rpm apgriezieniem zāģēt.

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 6:05 pm
by Night panel
Man 9-3 1-9 traktoram 6. Atruma 1.5 apgriezieni uz 100 braucot.

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 6:24 pm
by Highlander
Night panel wrote: Mon Jan 22, 2018 6:05 pm Man 9-3 1-9 traktoram 6. Atruma 1.5 apgriezieni uz 100 braucot.
Tur jau tas suns! :) Tev traktors, a vinam benzins. Tur jau savadaka dzive pavisam :)

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 7:10 pm
by Night panel
Tas nozime ka degvielas paterinu var dabut zem 18 l uz simts cik saprotu. Ar manu smago kaju tas bija man standarta minimalais paterins pilsetas režīmā vismaz

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 7:11 pm
by Night panel
2.3 benzinam

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 8:09 pm
by hofmaks
Kādi plusi un mīnusi fm57 kārbai? Vai braucot 90 km/h pie apdzīšanas neprasās mest 3 robā? Cik apgriezienu dzinējam kruizējot tos pašus atļautos 90?

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 8:15 pm
by Arnijs
rzmzr wrote: Mon Jan 22, 2018 2:25 pm Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg

Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
Ja kāds vēl "iekarst" uz šādu kārbu - arī man viena tāda ir. Noskrējiens bija ap 160tk.

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 9:32 pm
by rzmzr
Atbildot Hofmakam:
Nu, kruīzs uz 90km/h būs eksperiments, jo konkrētus motora apgriezienus neesmu rēķinājis. Fakts, ka Youtubē ir video ar šo pašu kārbu, trešais robs atdurās ap ~170km/h :mrgreen:
Auto noteikti, uz neilgu laika periodu, paliks turlāks, gala attiecības atšķiras, ja atmiņa neviļ - Aero - 4.05, un šai kārbai - 3.8~.
Apdzīšanās lieku ceturtajā, ne jau tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka gribās :mrgreen:

Necik stiprākas tās kārbas nav, gan Aero gan 3.0TID nāk Aero sajūgs, šis viss būs viens liels eksperiments. Jāsaka, ka ar 9-3OG biju pieradis pie garajiem pārnesumiem, domāju, ka sliktāk nebūs. Ideāls variants ir atrast revīziju B10, bet par tām prasa kosmosu, tas ir iemesls, kāpēc meklēju no 3.0TID, un <2005, mazi noskrējieni, un var lēti dabūt. Aero 2006+ kārbas, ar līdzvērtīgiem noskrējieniem, Ebayos tirgojas pa 400+ Eur, tādu ciparu atstāt par, salīdzinoši, labi palietotu mantu, roka necēlās.

Degvielas patēriņš neinteresē, Saabam tas nav svarīgi, dīzeļa kārba vai nē, viņš to degvielu tāpat kūpina ļoti ātri :mrgreen:

Mainu tāpēc, ka manai kārbai gaudo pirmais robs, kas mani šausmīgi tracina, un arī no ārpuses, var dzirdēt kārbas darbību, auto stāvot uz vietas. Varbūt kādreiz saņemšos atrestaurēt.

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jan 22, 2018 11:08 pm
by hofmaks
Garai atvilkšanai ta skaidrs! Gaidam rezumē- kruīzā!

Re: Ralfa Airis

Posted: Tue Jan 23, 2018 4:38 pm
by Druvis
rzmzr wrote: Mon Jan 22, 2018 9:32 pm Atbildot Hofmakam:
Nu, kruīzs uz 90km/h būs eksperiments, jo konkrētus motora apgriezienus neesmu rēķinājis. Fakts, ka Youtubē ir video ar šo pašu kārbu, trešais robs atdurās ap ~170km/h :mrgreen:
Auto noteikti, uz neilgu laika periodu, paliks turlāks, gala attiecības atšķiras, ja atmiņa neviļ - Aero - 4.05, un šai kārbai - 3.8~.
Apdzīšanās lieku ceturtajā, ne jau tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka gribās :mrgreen:

Necik stiprākas tās kārbas nav, gan Aero gan 3.0TID nāk Aero sajūgs, šis viss būs viens liels eksperiments. Jāsaka, ka ar 9-3OG biju pieradis pie garajiem pārnesumiem, domāju, ka sliktāk nebūs. Ideāls variants ir atrast revīziju B10, bet par tām prasa kosmosu, tas ir iemesls, kāpēc meklēju no 3.0TID, un <2005, mazi noskrējieni, un var lēti dabūt. Aero 2006+ kārbas, ar līdzvērtīgiem noskrējieniem, Ebayos tirgojas pa 400+ Eur, tādu ciparu atstāt par, salīdzinoši, labi palietotu mantu, roka necēlās.

Degvielas patēriņš neinteresē, Saabam tas nav svarīgi, dīzeļa kārba vai nē, viņš to degvielu tāpat kūpina ļoti ātri :mrgreen:

Mainu tāpēc, ka manai kārbai gaudo pirmais robs, kas mani šausmīgi tracina, un arī no ārpuses, var dzirdēt kārbas darbību, auto stāvot uz vietas. Varbūt kādreiz saņemšos atrestaurēt.
Gaidu testa braucienu... :twisted:
Nu es jau gribētu atrast no 9-5 2.2d sešinieci kārbu, bet cik pa netu tagad meklēju liekas nereāli, jo atrod tik jau uz kāda 9-5 projektauto.... :cry:

Re: Ralfa Airis

Posted: Tue Jan 23, 2018 8:37 pm
by elmo
Tad tāpēc aiz tevis šorīt bija sastrēgums? :D:lol:

Re: Ralfa Airis

Posted: Tue Jan 23, 2018 9:31 pm
by Vilcins
Gaidu testa braucienu... :twisted: Druvi

Tev ir griffins, kuram. Ir divas DI kasetes :mrgreen: tam arī vari likt virsū manualo karbu un testēt no rīta līdz vakaram :wink:

Re: Ralfa Airis

Posted: Wed Jan 24, 2018 3:14 pm
by KoreFun
elmo wrote: Tue Jan 23, 2018 8:37 pm Tad tāpēc aiz tevis šorīt bija sastrēgums? :D:lol:
jo veca kārba vēl ir virsū