• Saab 99L (1973) - Page 2
Page 2 of 2

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Tue Jun 13, 2017 1:03 pm
by Highlander
maa wrote:
Highlander wrote:
Nauris_t16 wrote:Tas ir ļoti labi, ka ierakstīja 5 vietas, vismaz nebūs problēmas ar CP. Vietu skaitam nav nekādas saistības ar jostu skaitu. Un, starp citu, šādu neskaidrību gadījumā TA zvana uz motormuzeju, pats pieredzēju tādu situāciju. Pēc zvana uz turieni, maiņas vecākais pat vairs acīs neskatījās, atdodot dokumentus :D
Ja ir dokjos rakstits ka 5 vietas, tad ir jabut visam 5 drosibas siksnam! Man ta bija, ar nevisai vecu auto-99.gada Laguna. No rupnicas ir aizmugure tikai 2 jostas, bet dokjos, ka 5 vietas. Uzreiz 2 par to, ka nav jostas pa vidu. Tur pat nebija vinu kur pieskruvet. Labi, ka ta bija pedeja TA tam Hreno, jo talak vina devas uz Tolmetu :D
Ko tad darīt Moskvicha, 5 vietas un jostas nevienas no rūpnīcas. Tieši tā vietu skaitam nav nekādas saistības ar jostu skaitu.
Ta man bija teikushi TA inspektori. Nav tad gadijuma, kad jaskatas tad no razhoshanas gada?
Ma teica ta, ja ir 4 jostas, tad dokos jabut 4 vietigai mashinai, ja ir 5 vietiga mashina tad jabut 5 jostam. Ja nav vispar jostu (no rupnicas) tad pofig laikam.

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Wed Jun 14, 2017 12:25 am
by Nauris_t16
maris wrote:nedaudz neīstajā topikā , bet ...
Man šķiet nevietā noliec TA inspektorus . Nu nevar viņi zināt visu par visiem vecajiem auto , pat droši vien nevari iedomāties ar kādiem mūsu garāžu meistardarbiem viņiem ir jāsaskarā un kādas inžinierzinātņu pērles ir jāuzklausa , arī dažu labu dīlercentru izziņas vien ir ko vērtas :roll: Ja visas sistēmas mūsu valstī strādātu kā šī te ... :clap:
Man , piemēram , vairāk nepatīk kāda čomu būšana valda vēstrurisko numuru izsniegšanā . Ja no sākuma likās ka tā būs tāda kā kvalitātes zīme autiņam , tad tagad redzot dzīvē kādi auto to ir sānēmuši , pat neredzu jēgu braukt un kārtot to ar kādu no saviem auto . :snooty: Es pat nerunāju par pilnīgu neatbilstību gadam un komlektācijai , bet vienkārši par tehnisko stāvokli ( kā saprotu , neviens jau neskatās to auto no apakšas ... :oops: )
Sorry par netēmu :roll:

99. ar Triumph motoriem rullē :dance:

Es nenolieku, man riebjas latvieša skaudība un feiskontrols - viss atkarīgs ar kādu auto tu atbrauc.
Man ar attieksmi viss ir kārtībā es nekad ne ar vienu nelecos :)

Par VS izsniegšanu nezinu, bet nu man arī nepatīk tas, ko redzu. Viens tāds auto ir kolēģim.

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Wed Jun 14, 2017 5:07 pm
by ZZ_ZingZeng
Nauri, maniem 76.g. un 84.g. 99 bija pakaļējā beņķī vidējā siksna, tā bija tāda ap vēderu kā lidmašīnās, vairumā gadījumu to turēju zem beņķa lai tās ļerpatas netraucē.

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Wed Jun 14, 2017 6:42 pm
by LemsM
Beidzot pieķēros bremžu šļauku nomaiņai priekšā ,šofera pusē nomainīju ,bet radās problēma ar kreiso pusi .
Skrūvējot šļauku no suporta pamanīju ka dzelzs trubiņa ir saaugusi kopā ar uzgriezni un deformējas (abos galos).
https://goo.gl/photos/pKbi1gAc8gT8gpKV6
Sekojoši varbūt kāds zin kur tādu dabūt vai izgatavot vai pasūtīt .Varbūt no vecās var izmantot uzgaļus .

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Thu Jun 15, 2017 4:51 pm
by Nauris_t16
Jāloka kapara trubiņas, vēlams, atrast kādu, kam mājās ir galu valcējamais. Un trubiņas, jo tās, parasti, pārdod pa 25m ruļļiem :D Galus var paskatīties jaunus pēc izmēra Vigvamā, Valmieras un Matīsa stūris.

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Fri Jun 16, 2017 2:47 pm
by ZZ_ZingZeng
Šitās vara bremžu caurulītes man Vikingos savulaik uzmeistaroja priekš 9000 aira, nekāda vaina, turēja pa pirmo.

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Fri Oct 13, 2017 11:48 pm
by LemsM
Sen nebiju papildinājis par sava 99 atjaunošanu.
Vasara pagāja nemanot darbos,bet tomēr atlicināju arī nedaudz laika 99 .
Pirmkārt atjaunoju bremžu sistēmu.
-tika izjaukti un notīrīti un atjaunoti bremžu suporti ,jauni kluči un remkomplekti
-pārlasītas rokas bremzes (nomainītas pilnībā)
-nomainītas priekšējās bremžu trubiņas
Nomainīta vārstu vāka blīve (vecā bija pilnīgs koka gabals).
Pārlīmēts priekšējais panelis pie stikla(vecais saulē bija atlīmējies un saplaisājis).
Atjaunots pagrieziena slēdzis (tehniskajā nodevīgi sāka kūpēt).
Izjaukti un iztīrīti pakaļējie lukturi .
Mazi sīkumi nomainīju stikla tīrītāja slotiņas no nerūsējošā tērauda (virsū bija parastās melna krāsā).
Drusku bildes https://photos.app.goo.gl/n0Kez4xW5Oowl8mb2
Mazliet jau iekustināju aizbraucu vienu dienu uz darbu un vēl arī saulainās brīvdienās mazliet.
Pa ziemu domāju pieķerties salonam (šur tur padilis un ieplīsis audums).
Savest kārtībā lukturu tīrītāja mehānismu (tā vēl arī neesmu līdz viņam ticis).
Iegādāties rezerves daļas ritošajai ,lai pavasarī var nomainīt.

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Sat Oct 14, 2017 12:19 am
by Arnijs
:clap:

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Sat Oct 14, 2017 10:53 pm
by lawyer
Forši! Prieks, ka kāds arī ar klasiku vēl krāmējas :clap:

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Sat Feb 17, 2018 4:44 pm
by LemsM
Eh ziema gara un rokas niez pielikt roku autiņam.
Briest jau domas garažā ieviest apkuri :).
Jau iegādatas dažas detaļas ritošai :
https://photos.app.goo.gl/4u4CzjwkIVzgEtfy1
https://photos.app.goo.gl/NLN19RMj1F2PKw7r1
Tika arī pie labākiem diskiem :
https://photos.app.goo.gl/VTmnGCUygijHirJQ2
https://photos.app.goo.gl/h4XbepwUJCLUNHcM2
(tas rezerves cīsiņš nav viņam )
Trūkst tik viens diska centra vāciņš.
Vēl meklēju kādu komplektu ar buksēm priekšai un aizmugurei.
(Tā arī vēl neesu ticis skaidrībā kuras der manējam vai ir starpība starp 2.0 un 1.85 versijām,
pakaļējie supporta remkomplekti bija savādaki ,mazāks diametrā.Teorētiski buksēm nevajadzētu atšķirties,bet ko zini .
Varbūt kāds ir ar to saskaries un zin un var padalīties ar info.)
Un arī amortiņi jāmaina(tecējuši nav, bet laika zobs nav žēlojis).

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Sat Feb 17, 2018 10:47 pm
by Arnijs
Ritošajai nav starpības. Dažas nianses tajos gados ir bremzēs, tas arī viss. Amortiņus visvieglāk dabūt KYB. Pilnīgi pietiekoši tā gada auto.

Re: Saab 99L (1973)

Posted: Wed Feb 21, 2018 9:43 am
by Nauris_t16
Jāpārbauda vai aizmugures amortizatori ir ar skrūve-cilpa vai skrūve-skrūve stirpinājumu.