• Fox'a ''Diesel Locomotive'' - Page 4
Page 4 of 19

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 9:23 pm
by foxtrot_kilo
Daudz visāda silikona:
IMG-20170726-WA0018.jpeg

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 9:25 pm
by elmo
Kur testdraiva video? :twisted:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 9:30 pm
by Vilcins
Psihopatiski labi :dance::clap:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 9:40 pm
by foxtrot_kilo
Oriģinālais GTB2056V aukstās daļas flancis bija pa garu un nekādīgi nebija iespējams salikt līkumu caur apakšu tā, lai tas netraucētu aizsargpannai RLM, un tika pieņemts lēmums taisīt custom flanci. Papildus tika deinstalēta drosele un intake truba no IC, kura tagad izauga līdz 63.5mm un iet pa taisno ieplūdes kolektorā. Izrādījās, ka ieplūdnieka kanālā ir zobiņi, kuri rūpnieciski bija domāti EGR vārsta darbībai, bet, tā kā mēs mēģinājām dabūt maksimālo plūsmas spēku, tie zobi tika novīlēti un nofrēzēti. Guvums - caur lielāka diametra trubu gaiss pūtīs neatduroties ap droseli un tizlajiem EGR zobiem, tādējādi paatrināsies gaisa sapumpēšana ieplūdes kolektorā.
IMG-20170727-WA0009.jpg
IMG_20170729_170441.jpg
IMG-20170728-WA0008.jpg
IMG-20170731-WA0004.jpg
IMG_20170729_163221.jpg

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 9:49 pm
by foxtrot_kilo
AC trubas traucēja arī augšā un bija problēmatiski izvilkt cobra pipe. Nācās locīt arī tur. Pēc diezgan ilgas sarunas ar Hofmaku, džekiem no TDR.LV un Jonixa, tomēr apstājāmies pie maksimāli lielākā varianta, un Cobra pipe ir 76mm! Tas nodrošinās maksimāli ātru gaisa piegādi turbokompresoram, kas savukārt ietekmēs dinamiku.
IMG-20170731-WA0012.jpg
IMG-20170728-WA0001.jpg

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 9:54 pm
by Dainis
:lol: Uz dullajiem balstās pasaule!

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 10:15 pm
by foxtrot_kilo
Nākamais, kas jāizdara, ir jaapmeklē Jonix un jāsaraksta pareizie parametri ECU, jo savādāk no padarītā nebūs tik lielas jēgas. Pēc tam apmeklēsim arī dyno stendu pie Roļa, lai pārliecinātos par rezultātu un varētu operēt jau ar konkrētiem skaitļiem.

Viss šis nevarētu realizēties, ja es nebūtu saticis Edgaru a.k.a. Hofmaku, un viņš nebūtu piekritis šim ilgajam, sarežģītajam un grandiozajam projektam! Edžam ir ne tikai zelta rokas, bet arī ar vārdiem neizsakāms pedantiskums, domu gājiens un augstākās klases tehniskā pilotāža, kas mūsdienās ir liels retums! Milzīgs paldies un MEGA respect Hofmakam! :bow-yellow::handgestures-salute::handgestures-thumbup:

Tas ir tas brīdis, kad atceries tos sīkumus, ar kuriem esi sācis, bet redzot, kas jau ir padarīts, pilnīgi netici, ka tā ir realitāte...

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Mon Jul 31, 2017 10:46 pm
by hofmaks
Paldies par uzticību un skaistajiem novērtējuma vārdiem! Rīt vakarā tu priecāsies vairāk! Tās sajūtas,kā dīzelis ceļ būsi jau aizmirsis un domāju,ka ar šo kitu tās sajūtas būs tās spilgtākās! :D

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Wed Aug 02, 2017 10:56 am
by foxtrot_kilo
Locomotive ir jau saņemts atpakaļ un pat bija pāris testa braucieni. Ir potenciāls ļoti liels. :whistle:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Wed Aug 02, 2017 12:04 pm
by hofmaks
Tagad tik Jonix darbiņš!

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sat Sep 09, 2017 1:25 pm
by foxtrot_kilo
Pagāja mēnesis pēc turbo swapa, bet tikai vakar dabuju auto. Aizvedot auto pie Jonixa uz nedēļu, auto tika atdots testa braukšanai uz brīvdienām augusta vidū, bet izrādījās, ka 80mm MAFa tabulas un sensora linearizācija neesot tāda pati kā TTiD un pie stipra paatrinājuma tika izmesta P2279 12 Mass air flow, higher than expected. Locomotīve tika atdota atpakaļ, un izrādījās, ka cīnīties ar to bija ļoti grūti, nezinot ko tieši jāsamaina parametros lai sensors strādātu pareizi. Nederēja arī no 2.4 jtdm 20v tā paša 80mm mafa parametri. Vobsčem pagāja 2 nedēļas, un beigās sakontaktējos ar vienu angli, kurš ir viens no labākiem EDC16 guru UK, tas beigās palīdzēja, un atsūtīja gatavo risinājumu kas beigās arī strādā. Vobsčem tik dziļai regulēšanai ir grūts ceļš. Bet nu lielākais ir jau izdarīts, un šobrīd ir iešūts testa softs ar 2.5 bar boostu un 1770 bar spiedienu reikā. Softs tiek regulēts balstoties uz mazākas iespējamas dūmošanas, kam tieši ļoti palīdz 80mm MAFs. Pagaidām ir nobraukti pāris simti kilometru, pēc log datu viss strādā tā kā vajag. Tā kā varēs tuvoties nākamajam solim ar aptuveni 6k apgriezienu limiteru lai var sapūst 2.6 bar līdz 5k+, kas stipri paplašina paatrinājuma diapazonu. Ir arī viena eksperimentālā ideja, kas varētu samazināt injection duration, palielinot spiedienu reikā virs 2000 bar, bet šim risinājumam vajadzīga reika kopā ar Bosch sensoru kas spēj nolasīt 2200 bar... :think::whistle:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Sep 10, 2017 11:21 am
by elmo
300zs hiršu nokodīs, jeb nē? :twisted:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Sep 10, 2017 9:00 pm
by bugaboo
Tev tas trakstors drīz gaisā nepacelsies..? :mrgreen:
tur jau drīz jauda 2x būs pacelta dzineklim.

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Sep 10, 2017 9:56 pm
by foxtrot_kilo
Vakar testējot atvilkot normāli sāka dikti smirdēt pēc eļļas salonā. Apstājos, attaisiju haubi - skats nepatīkams - visa motortelpa eļļā, izšāva eļļas taustu ar fontānu kādu litru pusotru eļļas no kartera uzpridzināja. Mierīgi atbraucu mājās, jo bija biš bail kas nu būs. Vobsčem izrādijās kartera ventilācijas papildus bačokā es biju pa daudz švammes sabāzis un laikam pārcentos un kartera gariem nebija kur likties. Atvilkot kādas pāris reizes tā riktīgi līdz pulksteņa ierobežotājam laikam neizturēja un izšāva. Liels paldies Vilkam ka atļāva pie viņa nomazgāt motortelpu, apakšu un aizmugurējo buferi, jo eļļas bija tik daudz ka braucot viņa aplipināja visu buferu. Vobsem kaut kā tā. :lol: Bet pa jaudām šobrīd ir testa softs, tā kā vēl nav maksimums. :dance:

Re: Fox'a ''Diesel Locomotive''

Posted: Sun Sep 10, 2017 10:01 pm
by elmo
Normāli zapti izšāva! :o