Re: Liftback 9000, born in year 1997
Posted: Wed Dec 11, 2019 9:22 pm
Sen nekas nav publicēts. Tā kā lielajam projektam (tam, ar to mīksto, nolaižamo jumtu) ir sakrājies tik daudz materiāla un tik daudz izdarīts (nu vismaz daudz izdarīts,attiecībā pret manu brīvo laiku), es nevaru saņemties to informāciju kaut kā apkopot. Bet nu par 9kšo gan kaut ko var ierakstīt. Varbūt kādam būs interesanti.
Tātad, laikam jāsāk ar to, ka apmēram šī gada februāri, pilnīgi nejauši Rīgā, kādas teritorijas paksī pamanīju sasistu 9kšo. apstājos, piegāju apskatīties, un ne no kurienes parādījās gruzīnu izcelsmes vīriņš ar jautājumu, vai kaut kas neinteresē jo "saimnieks" esot šo škilteni uzticējis viņam. Un tas bija kaut kāds nonsens Lai gan auto purns bija sasists ("saimnieks" esot aizmidzis pie stūres un ieskrējis kokā), priekšējie spārni vēl bij veseli (lieta, ko meklēju kopš laika, kad savējo iegādājos). Špaktelēti, krāsoti bet bez redzamas rūsas no abām pusēm. Vēlāk izrādīsies, ka zem špakteles,kaut kāds brūnums bija, bet zinot, kā ir ar spārniem, tas bija tāpat bija izcils varinats pa 40 eur.
Kamēr tiek demontēts nenoņemtais spārns, pamanu ka iekšā ir svaigi pāršūts elektriskais salons (beigās sarunās ar Korefunu, izrādās, ka viņam šis auto ir zināms un "saimnieks" tiešām ir bagāts vīrs, kam patīkot 9kšie un naudu nav žēlojis) un instrumentu panelis ar visu turbo bultiņu (auto pietam viena gada ar manējo, tātad visam jāder). Protams panelis par simbolisku naudu tika nopirkts, bet sarunājām ka es to izskrūvēšu rīt, jo bija jau tumšs un auksta ziemas diena. Par salonu, protams, ka pirmajā brīdī iedegās sirds, bet tā kā tas nebija Aero salons, cena, ko prasīja mazais vīrs bija paliela, un mans esošais, izņemot šofera sēdekli un to ka mehāniski, arī bija ļoti labi saglabājušies, tad viņam mani pierunāt nesanāca.
Bet... nākamajā dienā, ierodoties pēc instrumentu paneļa, kamēr es viņu skrūvēju ārā, vīriņš nelikās mierā, un sāka kaulēties. Cena sāka samazināties un kad tā saruka gandrīz četras reizes, es nespēju atturēties šim izdevīgajam darījumam, un pēc aptuveni stundas salons jau bija izskrūvēts un kut kā iestūķēts manā autiņā .
Tātad, laikam jāsāk ar to, ka apmēram šī gada februāri, pilnīgi nejauši Rīgā, kādas teritorijas paksī pamanīju sasistu 9kšo. apstājos, piegāju apskatīties, un ne no kurienes parādījās gruzīnu izcelsmes vīriņš ar jautājumu, vai kaut kas neinteresē jo "saimnieks" esot šo škilteni uzticējis viņam. Un tas bija kaut kāds nonsens Lai gan auto purns bija sasists ("saimnieks" esot aizmidzis pie stūres un ieskrējis kokā), priekšējie spārni vēl bij veseli (lieta, ko meklēju kopš laika, kad savējo iegādājos). Špaktelēti, krāsoti bet bez redzamas rūsas no abām pusēm. Vēlāk izrādīsies, ka zem špakteles,kaut kāds brūnums bija, bet zinot, kā ir ar spārniem, tas bija tāpat bija izcils varinats pa 40 eur.
Kamēr tiek demontēts nenoņemtais spārns, pamanu ka iekšā ir svaigi pāršūts elektriskais salons (beigās sarunās ar Korefunu, izrādās, ka viņam šis auto ir zināms un "saimnieks" tiešām ir bagāts vīrs, kam patīkot 9kšie un naudu nav žēlojis) un instrumentu panelis ar visu turbo bultiņu (auto pietam viena gada ar manējo, tātad visam jāder). Protams panelis par simbolisku naudu tika nopirkts, bet sarunājām ka es to izskrūvēšu rīt, jo bija jau tumšs un auksta ziemas diena. Par salonu, protams, ka pirmajā brīdī iedegās sirds, bet tā kā tas nebija Aero salons, cena, ko prasīja mazais vīrs bija paliela, un mans esošais, izņemot šofera sēdekli un to ka mehāniski, arī bija ļoti labi saglabājušies, tad viņam mani pierunāt nesanāca.
Bet... nākamajā dienā, ierodoties pēc instrumentu paneļa, kamēr es viņu skrūvēju ārā, vīriņš nelikās mierā, un sāka kaulēties. Cena sāka samazināties un kad tā saruka gandrīz četras reizes, es nespēju atturēties šim izdevīgajam darījumam, un pēc aptuveni stundas salons jau bija izskrūvēts un kut kā iestūķēts manā autiņā .