• Dīzelis - Page 2
Page 2 of 2

Re: Dīzelis

Posted: Thu May 14, 2020 1:14 pm
by foxtrot_kilo
Vilcins wrote: Thu May 14, 2020 8:19 am
Ainars wrote: Wed May 13, 2020 10:38 pm Jā¢ipo. Nav variantu.
Dpf, egr swirli off.. :violin:
Jā Ainār, un ļoti daudz problēmu atkrīt, gan tavam dīzelim ar pienāks diena kad tas būs jādara, jūsu autorizētajos servisos tikai jums pis prātu, iztīrīsi egr, izdedzinasim izpūtēju un huj tas auto tāpat nebrauc, un vēl viena brīdī swirli izet cauri dzinējam, jo neviens nav pabrīdinājis klientu kad šie ir jāņem ārā, respektīvi servisam ir izdevīgi pēc tam klientam uzremontēs dzinēju kur varēs nokāst kāpostu
Tieši tā! :handgestures-thumbupleft: tas 2.2 ir arhaisks un pilnīgi norakstams dzinējs kā tāds. Pat ja paskatoties uz pirmajiem 1.9 JTD no vecām alfām/fiatiem kāda 97-00 gada būs 10x labāki un izturīgāki. Tas 2.2 ir tāds pats mēsls kā 3.0 isuzu meistardarbs IMO FYI

Re: Dīzelis

Posted: Thu May 14, 2020 3:55 pm
by Ainars
Vilcins wrote: Thu May 14, 2020 8:19 am
Ainars wrote: Wed May 13, 2020 10:38 pm Jā¢ipo. Nav variantu.
Dpf, egr swirli off.. :violin:
Jā Ainār, un ļoti daudz problēmu atkrīt, gan tavam dīzelim ar pienāks diena kad tas būs jādara, jūsu autorizētajos servisos tikai jums pis prātu, iztīrīsi egr, izdedzinasim izpūtēju un huj tas auto tāpat nebrauc, un vēl viena brīdī swirli izet cauri dzinējam, jo neviens nav pabrīdinājis klientu kad šie ir jāņem ārā, respektīvi servisam ir izdevīgi pēc tam klientam uzremontēs dzinēju kur varēs nokāst kāpostu

Nameiz, es nebraukšu tik ilgi.

Re: Dīzelis

Posted: Thu May 14, 2020 6:13 pm
by intervall
Kvēlsveču relejs toč nebūs, un līki saprogrammētais sildīšanas algoritms arī! Labam dzinējam apvienojumā ar labu sūkni šādā laikā jālec no pusagrieziena pat bez kvēlsvecēm.
Ļoti iespējams, ka kaut kur piesūc gaisu, jo šim 9-3 maģistrāle ir tik tizla kā opelim ar visu filtra korpusu, kurš mēdz būt nehermētisks, zem auto vēl entie "fiksie savienojumi".
9-3OG un 9-5 ir normāla maģistrāle.

Re: Dīzelis

Posted: Thu May 14, 2020 9:02 pm
by Highlander
intervall wrote: Thu May 14, 2020 6:13 pm Kvēlsveču relejs toč nebūs, un līki saprogrammētais sildīšanas algoritms arī! Labam dzinējam apvienojumā ar labu sūkni šādā laikā jālec no pusagrieziena pat bez kvēlsvecēm.
Ļoti iespējams, ka kaut kur piesūc gaisu, jo šim 9-3 maģistrāle ir tik tizla kā opelim ar visu filtra korpusu, kurš mēdz būt nehermētisks, zem auto vēl entie "fiksie savienojumi".
9-3OG un 9-5 ir normāla maģistrāle.
Te jau chali visu pateica-sudigs motors un viss :D

Re: Dīzelis

Posted: Fri May 15, 2020 12:10 am
by Arnijs
Motors ( Y22DTH ) nav no tiem veiksmīgākajiem GM izstrādājumiem, bet - ja speciāli nemoka, kalpo itin labi. Ir vesela virkne problēmu, kā daudzās neblīvumu iespējas degvielas sistēmā, sacietē blīvgredzens starp sprauslu korpusu un galvu, VP44 vadības biežie defekti, kas gan pārsvarā saistīti ar uzbūves īpatnībām, kvēlsveču algoritms (labojas softiski - nav jāvelk papildus poga), jūtīgs uz ķēdes izstiepumu (labojas pārspriegojot pa jaunu), nu un vēl vesela virkne nianšu. Toties nav kaprīzs uz visādiem smalkumiem. Pienācīgi apkopts ir visai uzticams pārvietotājs ar samērā OK patēriņu. Mēnesi atpakaļ 9-5 ar šādu motoru izveicu praktiski pilnu profilaktisko remontu + elektroniskās daļas atdzīvināšanu . Rezultāts - skrīnā. Un tas nav brauciens nekādā eko režīmā, bet gan vidējais patēriņš pēc apm 500km nobraukuma dažādos režīmos. Pēc klienta atsauksmēm - esot palicis jūtami dzīvīgāks un ekonomiskāks.