• Ralfa Saab-Žurka - Page 2
Page 2 of 2

Re: Ralfa Saab-Žurka

Posted: Mon Oct 04, 2021 6:49 pm
by lawyer
Nebija vieglāk turbinizēt M52b20? Vai ielikt vienkārši jaunāku 3.0 benzīnu? :mrgreen:

Re: Ralfa Saab-Žurka

Posted: Mon Oct 04, 2021 7:02 pm
by rzmzr
Turbanizēt M52, kvalitatīvi, t.i., bez nepieciešamības reizi pusgadā pārlasīt/mainīt motoru, izmaksā 5+
M50 turbo-bomžu recepte man ir zināma un izrēķināta, izmaksas nav diži zemākas kā M52, ņemot vēl vērā M50 motoru fizisko neesamību un kosmisko cenu, t.i., 600+ par bloku bez apkares, kloķeni un, varbūt, virzuļiem.

Bet ne par to ir stāsts, tu palaid garām projekta mērķi - Saab dzinējs, kurš jaudu novada uz pakaļējo asi. E46 īpašnieks mani izvizināja - ir tur oga :wink:

Neteikšu, ka arī šāda veida projekts ir diži lētāks izmaksās, kā augstāk minētie varianti, bet nu, vismaz šobrīd, tā cena ne tuvu nav nostājusies tiem budžetiem, un gala cipars, optimistiskā variantā, ir 2.5k, tuvāk realitātei - 3, 3.2k


Par atmo swap pieminēšanu tev jāiet nokaunēties, nekādas jēgas nav iet to pašu birokrātisko ceļu (2. kategorijas pārbūve) par 30 zirgu guvumu. Likumiski, bez projekta, iekš E36 neko lielāku par 142KW nedrīkst likt, t.i., automašīnas oriģinālo, jaudīgāko dzinēju. M3 dzinējs neskaitās, jo tiem, pēc VIN, skaitās cita šasija.

Re: Ralfa Saab-Žurka

Posted: Mon Oct 04, 2021 8:59 pm
by hofmaks
Forši!!! Saabbmw projekts virzās uz priekšu!

Re: Ralfa Saab-Žurka

Posted: Tue Oct 05, 2021 10:18 am
by saab21
:clap::clap: Malacis, biežāk raksti, jo klātienē sarunas par projektu kaut kā nerit, un šeit sanāk vairāk uzzināt. :D:D
ja ir bišku mokas un čakars, tad projekts izdevies un prieks, ka turpinās. 8-)