Turbanizēt M52, kvalitatīvi, t.i., bez nepieciešamības reizi pusgadā pārlasīt/mainīt motoru, izmaksā 5+
M50 turbo-bomžu recepte man ir zināma un izrēķināta, izmaksas nav diži zemākas kā M52, ņemot vēl vērā M50 motoru fizisko neesamību un kosmisko cenu, t.i., 600+ par bloku bez apkares, kloķeni un, varbūt, virzuļiem.
Bet ne par to ir stāsts, tu palaid garām projekta mērķi - Saab dzinējs, kurš jaudu novada uz pakaļējo asi. E46 īpašnieks mani izvizināja - ir tur oga
Neteikšu, ka arī šāda veida projekts ir diži lētāks izmaksās, kā augstāk minētie varianti, bet nu, vismaz šobrīd, tā cena ne tuvu nav nostājusies tiem budžetiem, un gala cipars, optimistiskā variantā, ir 2.5k, tuvāk realitātei - 3, 3.2k
Par atmo swap pieminēšanu tev jāiet nokaunēties, nekādas jēgas nav iet to pašu birokrātisko ceļu (2. kategorijas pārbūve) par 30 zirgu guvumu. Likumiski, bez projekta, iekš E36 neko lielāku par 142KW nedrīkst likt, t.i., automašīnas oriģinālo, jaudīgāko dzinēju. M3 dzinējs neskaitās, jo tiem, pēc VIN, skaitās cita šasija.