• Daži jautājumi par 9K - Page 2
Page 2 of 3

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Tue Oct 05, 2021 6:22 am
by ifka
Piebildīšu par ādas sēdekļiem t.sk. Aero un vēl šo to - ja būs nepieciešama atjaunošana ar atsevišķu virsmas elementu nomaiņu, tad vismaz mana pieredze ir, ka tieši tādas krāsas un faktūras āda nav pieejama un nākas izvēlēties starp iespēju tos pilnībā pāršūt vai arī autokapsētās meklēt aizmugurējo elkoņbalstu (vienīgais, kas der pr. sēdekļu aizmugures sānu malām) konkrētās krāsas tonī. Ja nav caurumu un dziļvagu, kuras tūlīt plīsīs, tad optimāli ir pie attiecīgā pakalpojumu sniedzēja kondicionēt (iztīrīt un notonēt). Būs ok pāris gadus, pēc tam pieradīs ;) Par "pankūkvirsmām" vai atirušām šuvēm var īpaši neraizēties. Tās par nedārgu naudu var likvidēt jebkurā kaut cik jēdzīgā tapsēšanas darbnīcā. Pēdejo, tie kam rokas darba nebīstas, var veikt arī paši.

p.s. Varbūt, pirms sākt ieguldīt, nopērc kādu nedārgu eksemplāru ar derīgu skati (nu vismaz neliela cerība, ka kaut cik drošs satiksmei) un pavizinies līdz pavasarim neko neuzlabojot. Šajos pāris mēnešos auto Tev parādīs vairumu no tam raksturīgajiem niķiem. Būs iespējams aptvert kur meklēt rūsu nākamajam, ja vispār tādu vēl gribēsi.

p.p.s. To kas šobrīd ss.lv, škiet turpat (varbūt kļūdos) esmu manījis arī par +/- 700 Eur - šī brīža cena var šķist par dārgu izmēginājuma vāģim ;)https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... elxdm.html

Savukārt, ja esi gatavs riskēt un ieguldīt uzreiz, tad mobile.de uzrunā šis: @ 2699 Eur + transports šurp + reģistrācija. Phone: +49 (0)1577 2378682. Saimnieks apgalvo, ka bez rūsas, kam domāju par 50% var ticēt. Ja nobraukums patiess (skatoties pēc salona +/- 200K), tad automāt kārba nemaz nebūs slikta opcija :) Turklāt dzinējs atmosfēriskais 2,3 - varētu cerēt uz labu atlikušo resursu. Rēķinies ar 12l/100 km.Diemžēl nav pārliecības, ka glabāts zem jumta, saimnieks ar bamperi ar kaut kur viegli urķējies ;). Nāksies meklēt aizmugurējo reflektoru, bet klusinātāja aizm bundulis ir kkāds "generic", vai vēlāku gadu aizvietotājs, - mazliet par daudz gals ārā izlīdis. Aŗi salona jumts nokāries. Tomēr šie visi ir risināmi jautājumi, ja vien nav rūsas un kārba patiešām darbojas ok.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 10b8295fb8

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Tue Oct 05, 2021 10:45 am
by saab21
Es saprotu Ifka domu, vispirms pamēģini kaut ko prastāku, lai saprastu vai ir tavs (doma nav slikta), bet personīgi es,ja nopirktu to 3k vācu atmo eksemplāru ar drausmīgajiem sliekšņiem/buferiem, vai to uz pusi lētāko ssā redzamo, es domāju ka visi mani sapņi un iedomas par 9k sabruktu, žēl būtu iztērētās naudas un diez vai nopirktu nākamo :mrgreen::mrgreen:
9k jābūt ir tādam, ka mirdz acis uz viņu un braukšana liek smaidīt. Mans ex9k man aizrāva elpu arī pat tad, kad vēl arkās varēja iebāzt kāju ar ziemas zābaku un, kad aizcērtot durvis priekšējam stiklam bija vēlme krist ārā. Un nebija nekādas nožēlas tērēt līdzekļus tam iznākumam, kāds viņš beigās izdevās (ja tam zilajam vai baltajām arkās varētu iebāzt kāju, es diez vai gribētu tērēt vairāk naudas par makrofleksa iepūšanu iekšā, kur nu vēl auto visa pārkrāsošanu)

Bet tas it tikai man viedoklis :naughty:

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Sun Oct 24, 2021 2:20 pm
by Nauris
Paldies visiem par viedokļiem, tie bija man patiešām vērtīgi.

Iedvesmai lasu tagad: https://blog.swedbank.lv/auto/jauns-auto-209 :lol::lol::lol:
Jauns, neliels mazlitrāžas auto izmaksu ziņā pilnīgi noteikti nebūs dārgāks par desmit gadus vecu bemberi.

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Wed Jan 12, 2022 12:28 am
by Nauris
B204L
MY1995
MT

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Wed Jan 12, 2022 9:24 pm
by mrpinkeyes
Apsveicu! Latvijā pirki?

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Wed Jan 12, 2022 10:28 pm
by Nauris
Paldies ;) Nē, Itālijā.

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Mon Jan 17, 2022 11:15 am
by ZZ_ZingZeng
Tad jau tas ir itāļu aero.

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Tue Jan 18, 2022 4:02 pm
by Kudinsky
Nils varētu vairāk pastāstīt par Itāļu Aero.

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Tue Jan 18, 2022 6:20 pm
by edijs
Piemēram, par nokauto turbīnu uz Jūrmalas šosejas vai kādu tamlīdzīgu stāstu. :lol:

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Wed Jan 19, 2022 1:54 pm
by ZZ_ZingZeng
Ir aero un itāļu aero, atšķirība pusotrā graņonkā :mrgreen:

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Wed Jan 19, 2022 4:58 pm
by lawyer
Itāļu Aero bija 2.0T ar 185zs :roll:

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Thu Jan 20, 2022 12:49 pm
by edijs
Mhm, un Itāļu Aero bija T25, ne Mitsu ļurba virsū.
Taču ar nelielu ECU pieregulēšanu Itāļu Aero vērās līdzīgi kā stock Aero. Varbūt ne tik laba grieze apakšgalā, bet nebija slikti. Stock'ā gan tāds bišk panīcis. Nu līdzīgi kā 175 zirgu 2.3 LPT.

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Thu Jan 20, 2022 7:11 pm
by Kudinsky
edijs wrote: Thu Jan 20, 2022 12:49 pm Mhm, un Itāļu Aero bija T25, ne Mitsu ļurba virsū.
Taču ar nelielu ECU pieregulēšanu Itāļu Aero vērās līdzīgi kā stock Aero. Varbūt ne tik laba grieze apakšgalā, bet nebija slikti. Stock'ā gan tāds bišk panīcis. Nu līdzīgi kā 175 zirgu 2.3 LPT.
Vērās, bet ne ilgi! 😁

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Fri Feb 04, 2022 5:15 pm
by Nauris
Šodien beidzot apciemoju YTC, izstāstīju par savu vēlmi nobraukt līdz 500 000 uz odometra, čaļi apskatījās un deva savu svētību.

Protams, eļļas noplūdes visur, tosols kaut kur tek, ķēde iet uz beigām, aizmugurē vienā spārnā bijusi bukte, miglinieki izrūsējuši un cilindros ir manāms uzdegums, tā, ka darba pietiks :D

Re: Daži jautājumi par 9K

Posted: Fri Feb 04, 2022 5:34 pm
by edijs
Būtu braucis mierīgu sirdi līdz tiem 500k un lieki nestresotu. :lol: Varbūt izvilktu, varbūt nē.. :D