Short-shifter priekš 900 OG


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by Nauris_t16 »

ivanusi wrote:
Man ir Jorgen Eriksson short shifters, viena no labākajām modifikācijām, ko esmu izveicis! Uzliku 2008.gadā, reāli uzlabo atrumu pārslēgšanu.
но как я понимаю продавать ты его не собираешся , где и как достал, если не секрет сколько заплатил ?
да и вообще не помнишь сколько там разница где то 3 см выше чем по оригиналу ?
Tochno ne sobirajusj :D kupil v 2006. godu, v Wvecii za 200e. Visota ta ze, hod na polovinu menjwe.

No Gints mozhet sdelatj i dlinee i koroche chem na originale, vsjo kak hochew.

Ja budu prodavatj toljko kogda naijdu ot mawini rallycross'a, togo, kotorij v principe v odnoij visote s ruljem.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

Ja kādam interesē short-shifter, ir iespējams izgatavot.
Tāpat arī HD diff cover un aluminija pannas kartera aizsardzibai.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by lawyer »

KurBads wrote:Ja kādam interesē short-shifter, ir iespējams izgatavot.
Tāpat arī HD diff cover un aluminija pannas kartera aizsardzibai.
Ko Tu domā ar "HD diff cover un aluminija pannas kartera aizsardzibai"?

Tā kā oriģinālās pannas kopiju, kas nāk priekšā kārbai?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by lawyer »

KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by elmo »

lawyer wrote:
KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:
Vai tad siltais gaiss iet pa apakšu ārā? Viņš tak parasti uz augšu ceļās!
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

lawyer wrote:
KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:
Panna ir tikai panna tur, kur tā fiziski nepieciešama. Sāni un aizmugure ir vaļā.
Un man jau daudzus gadus nekad pat kartstās vasarās nav bijušas problēmas ar dzesēšanu un arī citi nav sūdzējušies.
Attachments
IMG_20160307_214021.jpg
IMAG1160.jpg
DSC_0095_zpsf2895639.jpg
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by Nauris_t16 »

elmo wrote:
lawyer wrote:
KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:
Vai tad siltais gaiss iet pa apakšu ārā? Viņš tak parasti uz augšu ceļās!
Nu labi, un kur viņš paliek ceļoties uz augšu? :D

Pievieno tam visam kustību un sanāk, ka gaiss pa priekšu ienāk motortelpā un pa apakšu tiek izsūkts/izstumts ārā. Vai arī ir motorvāka aizmugurē ventilācijas atveres. Vai arī spārnu aizmugures daļā. Bet visbiežāk pa apakšu.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by lawyer »

Bet ja ar tādu pannu karstā vasaras dienā gāž pa trasi? :think:

Ikdienas režīmā jau droši vien nekas nekarsīs :roll:

Turklāt, karstums ietekmēs ne tikai dzinēja dzesēšanu, bet arī ieplūstošā gaista dzesēšanu, turbīnu, bremzes :think:

Uz augšu tam gaisam braucot nav diez ko daudz kur izplūst no motortelpas...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

Man nekas nav karsis ikdienas režīmā.
Par trasi un sportošanu nevaru neko teikt.
Un neviens netiek piespiests likt uz sava c900 šādu pannu.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by elmo »

Paskatieties uz rallija vai jebkuru citu sporta auto, tur ir vai nu panna, vai vispār līdzena grīda.
Kur paliek karstais gaiss?
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by mixeris »

elmo wrote:Paskatieties uz rallija vai jebkuru citu sporta auto, tur ir vai nu panna, vai vispār līdzena grīda.
Kur paliek karstais gaiss?
Padomā tagad loģiski, vai tev šķiet, ka tiešām sporta auto būvētāji būtu tik dumi, ka atstātu motortelpu bez gaisa atplūdes? :)
Tas ka ir līdzenā grīda tas ir pilnībā normāli, bet ļoti bieži starp līdzeno grīdu un faktisko virsbūvi ir tuneļi.
Tāpat ir dažādas gaisa atveres sānos kurs ir tikai ka neliela sprauga, bet garām skrienošais gaiss velk sev līdzi gaisu no tās spraugas. Tāpat bieži vien priekšējā bamperī ir atveres kas izmantojot caurules aizvada gaisu līdz bremzēm, lai dzesētu tās.
Vnk sporta auto tas viss tiek taisīts tā, lai pildītu tikai vienu konkrētu lietu, nevis pildot vienu sačakarētu ko citu, līdz ar to viss ir funkcionāls, un šīs funkcionalitātes dēļ izdodas arī estētisks.

Gala rezumē ir tāds, ka vnk tupa uzlikt metāla pannu pa visu motortelpas apakšu nav prāta darbs.
Iespējams, ka ikdienas režīmos problēmas nekad vispār neparādīsies, bet ja nu tās parādās kādos kritiskos brīžos kad esi prom no saprātīga evakuatora attāluma? Vai arī karstuma radītās sekas var radīt ietekmi uz tavu kontu, ko gan nenovēlu nevienam.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

pff, kas par diskusiju panesās ... piedodiet,atvainojiet ... negribēju
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by lawyer »

KurBads wrote:pff, kas par diskusiju panesās ... piedodiet,atvainojiet ... negribēju
Argumentēta diskusija ir laba lieta ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Post by KurBads »

Te būs papildus argumenti:

SAAB sport&rally skid plate un stock mazā skid plate.
Kā redzams, lielā ir liela, bet tur visi sāni ir vaļā un par dzesēšanu neviens nav satraucies.
Manām platēm, jaatzīst, sānos ir nedzaudz vairāk materiāla.
Attachments
sk2.jpg
skid3.jpg
skid.jpg
skid.jpg (23.15 KiB) Viewed 8112 times
Post Reply