• Short-shifter priekš 900 OG - Page 14
Page 14 of 15

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Sun Dec 21, 2014 9:01 pm
by Nauris_t16
ivanusi wrote:
Man ir Jorgen Eriksson short shifters, viena no labākajām modifikācijām, ko esmu izveicis! Uzliku 2008.gadā, reāli uzlabo atrumu pārslēgšanu.
но как я понимаю продавать ты его не собираешся , где и как достал, если не секрет сколько заплатил ?
да и вообще не помнишь сколько там разница где то 3 см выше чем по оригиналу ?
Tochno ne sobirajusj :D kupil v 2006. godu, v Wvecii za 200e. Visota ta ze, hod na polovinu menjwe.

No Gints mozhet sdelatj i dlinee i koroche chem na originale, vsjo kak hochew.

Ja budu prodavatj toljko kogda naijdu ot mawini rallycross'a, togo, kotorij v principe v odnoij visote s ruljem.

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Mon Apr 18, 2016 2:42 pm
by KurBads
Ja kādam interesē short-shifter, ir iespējams izgatavot.
Tāpat arī HD diff cover un aluminija pannas kartera aizsardzibai.

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Mon Apr 18, 2016 9:48 pm
by lawyer
KurBads wrote:Ja kādam interesē short-shifter, ir iespējams izgatavot.
Tāpat arī HD diff cover un aluminija pannas kartera aizsardzibai.
Ko Tu domā ar "HD diff cover un aluminija pannas kartera aizsardzibai"?

Tā kā oriģinālās pannas kopiju, kas nāk priekšā kārbai?

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 8:39 am
by KurBads
5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 9:18 am
by lawyer
KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 10:46 am
by elmo
lawyer wrote:
KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:
Vai tad siltais gaiss iet pa apakšu ārā? Viņš tak parasti uz augšu ceļās!

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 12:22 pm
by KurBads
lawyer wrote:
KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:
Panna ir tikai panna tur, kur tā fiziski nepieciešama. Sāni un aizmugure ir vaļā.
Un man jau daudzus gadus nekad pat kartstās vasarās nav bijušas problēmas ar dzesēšanu un arī citi nav sūdzējušies.

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 3:56 pm
by Nauris_t16
elmo wrote:
lawyer wrote:
KurBads wrote:5 mm alu panna, kas nosedz visu motora apakšu.
Ielikšu foto vēlāk.
Bet kā paliek ar dzesēšanu? Tas varētu to apgrūtināt :think:
Vai tad siltais gaiss iet pa apakšu ārā? Viņš tak parasti uz augšu ceļās!
Nu labi, un kur viņš paliek ceļoties uz augšu? :D

Pievieno tam visam kustību un sanāk, ka gaiss pa priekšu ienāk motortelpā un pa apakšu tiek izsūkts/izstumts ārā. Vai arī ir motorvāka aizmugurē ventilācijas atveres. Vai arī spārnu aizmugures daļā. Bet visbiežāk pa apakšu.

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 4:42 pm
by lawyer
Bet ja ar tādu pannu karstā vasaras dienā gāž pa trasi? :think:

Ikdienas režīmā jau droši vien nekas nekarsīs :roll:

Turklāt, karstums ietekmēs ne tikai dzinēja dzesēšanu, bet arī ieplūstošā gaista dzesēšanu, turbīnu, bremzes :think:

Uz augšu tam gaisam braucot nav diez ko daudz kur izplūst no motortelpas...

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 4:47 pm
by KurBads
Man nekas nav karsis ikdienas režīmā.
Par trasi un sportošanu nevaru neko teikt.
Un neviens netiek piespiests likt uz sava c900 šādu pannu.

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Wed Apr 20, 2016 6:04 pm
by elmo
Paskatieties uz rallija vai jebkuru citu sporta auto, tur ir vai nu panna, vai vispār līdzena grīda.
Kur paliek karstais gaiss?

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Thu Apr 21, 2016 12:52 am
by mixeris
elmo wrote:Paskatieties uz rallija vai jebkuru citu sporta auto, tur ir vai nu panna, vai vispār līdzena grīda.
Kur paliek karstais gaiss?
Padomā tagad loģiski, vai tev šķiet, ka tiešām sporta auto būvētāji būtu tik dumi, ka atstātu motortelpu bez gaisa atplūdes? :)
Tas ka ir līdzenā grīda tas ir pilnībā normāli, bet ļoti bieži starp līdzeno grīdu un faktisko virsbūvi ir tuneļi.
Tāpat ir dažādas gaisa atveres sānos kurs ir tikai ka neliela sprauga, bet garām skrienošais gaiss velk sev līdzi gaisu no tās spraugas. Tāpat bieži vien priekšējā bamperī ir atveres kas izmantojot caurules aizvada gaisu līdz bremzēm, lai dzesētu tās.
Vnk sporta auto tas viss tiek taisīts tā, lai pildītu tikai vienu konkrētu lietu, nevis pildot vienu sačakarētu ko citu, līdz ar to viss ir funkcionāls, un šīs funkcionalitātes dēļ izdodas arī estētisks.

Gala rezumē ir tāds, ka vnk tupa uzlikt metāla pannu pa visu motortelpas apakšu nav prāta darbs.
Iespējams, ka ikdienas režīmos problēmas nekad vispār neparādīsies, bet ja nu tās parādās kādos kritiskos brīžos kad esi prom no saprātīga evakuatora attāluma? Vai arī karstuma radītās sekas var radīt ietekmi uz tavu kontu, ko gan nenovēlu nevienam.

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Thu Apr 21, 2016 9:11 am
by KurBads
pff, kas par diskusiju panesās ... piedodiet,atvainojiet ... negribēju

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Thu Apr 21, 2016 10:25 am
by lawyer
KurBads wrote:pff, kas par diskusiju panesās ... piedodiet,atvainojiet ... negribēju
Argumentēta diskusija ir laba lieta :wink:

Re: Short-shifter priekš 900 OG

Posted: Thu Apr 21, 2016 11:14 am
by KurBads
Te būs papildus argumenti:

SAAB sport&rally skid plate un stock mazā skid plate.
Kā redzams, lielā ir liela, bet tur visi sāni ir vaļā un par dzesēšanu neviens nav satraucies.
Manām platēm, jaatzīst, sānos ir nedzaudz vairāk materiāla.