Re:Short-shifter priekš 900 OG
Posted: Fri Oct 09, 2009 1:53 pm
To nu es gribētu redzēt gan
:)
:)
Netici? Pajautā alnislacis cik ilgā laikā ielikām viņa autiņā (nerēķinot papildus laiku un pūliņus pie "iekaltušām" skrūvēm).Normunds wrote:To nu es gribētu redzēt gan
:)
Produktam tiks pievienota instalēšanas instrukcija.alnislacis wrote:Un ne vārda par āķīgajām vietām.. :D
pareizi nogriest to stiepli, kas izceļ revers lockout..
Bet ja nopietni: šitais pasākums ir jāņem.
Tīri intereses pēc- vari iemest linku ar pdf vai arī atmest uz alnis.lacis (at) gmail.com ?Produktam tiks pievienota instalēšanas instrukcija.
Ir gara instrukcija angliski. Tikai teksts. Tu taču redzēji, KAS jādara :) . Viss strādā labi?alnislacis wrote:Tīri intereses pēc- vari iemest linku ar pdf vai arī atmest uz alnis.lacis (at) gmail.com ?Produktam tiks pievienota instalēšanas instrukcija.
Nu nezinu. Viss atkarīgs no tā cik fiksi Tu viņu ņem ārā/liec iekšā pie regulēšanas. Jānoregulē lodes augstums, pēc tam lockouts.ziedoniz wrote:Teksts ir Jorgena?
Un es savējo regulēju kādu stundu, kamēr atradu, lai visi robi slēdzas ideāli... +vēl pēc ideāla atrašanas lodes atrašanās vieta ir jāatzīmē uz vītnes un lode ir jāuzliek uz vītnes fiksatora, savādāk viņš pietiekami ātri izregulēsies ;)
Nu es katrā ziņā viennozīmīgi atbalstu lockout lietošanu. Tas atvieglo 5.tā ātruma ieslēgšanu (nav jāmeklē), ir drošība pret nejaušu R ieslēgšanu gaitā (a ja nu tomēr gadās).ziedoniz wrote:Es lockout'u nesaregulēju, respektīvi mehānisms ir, bet nav jādarbina. Tāpat ir jābūt pilnīgam *mango*, lai ieliktu atpakaļgaitā braucot, nevājākais spēks ir nepieciešams, salīdzinot ar parasto pārslēdzēju.
Īsti gan nesaprotu, kādēļ tik plaša diskusija par to laiku, ko prasa ielikt šortšifteru.. Lai vai kā, ātrāk kā nomazgāt traukus.KurBads wrote:Nu nezinu. Viss atkarīgs no tā cik fiksi Tu viņu ņem ārā/liec iekšā pie regulēšanas. Jānoregulē lodes augstums, pēc tam lockouts.ziedoniz wrote:Teksts ir Jorgena?
Un es savējo regulēju kādu stundu, kamēr atradu, lai visi robi slēdzas ideāli... +vēl pēc ideāla atrašanas lodes atrašanās vieta ir jāatzīmē uz vītnes un lode ir jāuzliek uz vītnes fiksatora, savādāk viņš pietiekami ātri izregulēsies ;)
Alni, cik ilgi likām Tavu SS? Kopā Tu biji pie manis ilgāku laiciņu, bet tīrā ielikšana/pieregulēšana taču neprasīja vairāk kā pusstundu ...?
Instrukcija NAV Erikksson`a. Mana.
Un - lode NAV jāliek uz fiksatora līmens (Loctite), nav nekādas vietas jāatzīmē. Jo lodē ir iestrādāta neliela iekšējā seškanša fiksācijas skrūviņa. Atrodi īsto vietu, izņem kloķi, pievelc fiksācijas skrūvi un liec atpakaļ.
Normunds augstāk apšaubīja manu claim`u, ka varu instalēt kloķi 20 min laikā. Bet tas tiešām nav tik svarīgi. Katrā ziņā nav auto jādzen uz servisu vai pašam pusdienu jāsēž ķīmiķojot.alnislacis wrote:
Īsti gan nesaprotu, kādēļ tik plaša diskusija par to laiku, ko prasa ielikt šortšifteru.. Lai vai kā, ātrāk kā nomazgāt traukus.
Vienīgais ko varbūt tagad tā pārdomājot gribētu uzjautāt:
ja man otrajā ātruma liekot, ir tā- (1)ja nepiespiež līdz galam pa kreisi un liek +/- otrā ātruma vietā, tad reizēm ir garām un krakšķ; (2)ja piespiež līdz galam pa kreisi un liek otrajā, tad ir ok.. Tātad- būtu jāparegulē tā lodes pozīcija, vai arī jāmācās precīzāk likt ātrumā?
Man šķiet, ka tai kārbai, kas man ir jāliek atpakaļgaitā, bet ok..KurBads wrote:Normunds augstāk apšaubīja manu claim`u, ka varu instalēt kloķi 20 min laikā. Bet tas tiešām nav tik svarīgi. Katrā ziņā nav auto jādzen uz servisu vai pašam pusdienu jāsēž ķīmiķojot.alnislacis wrote:
Īsti gan nesaprotu, kādēļ tik plaša diskusija par to laiku, ko prasa ielikt šortšifteru.. Lai vai kā, ātrāk kā nomazgāt traukus.
Vienīgais ko varbūt tagad tā pārdomājot gribētu uzjautāt:
ja man otrajā ātruma liekot, ir tā- (1)ja nepiespiež līdz galam pa kreisi un liek +/- otrā ātruma vietā, tad reizēm ir garām un krakšķ; (2)ja piespiež līdz galam pa kreisi un liek otrajā, tad ir ok.. Tātad- būtu jāparegulē tā lodes pozīcija, vai arī jāmācās precīzāk likt ātrumā?
Par otro ātrumu - un kā Tu pats domā: ja nepavelc kloķi līdz galam pa kreii ūn mēģini likt kaut kur tikai aptuveni, kā tad Tu vari cerēt, ka ieliksi robā? Vispār īsti nesaprotu Tavu problēmu. Normāls 2.ā ātruma ieslēgšanas algoritms ir "Pa kreisi līdz galam, Uz leju".
Cita lieta ir tad, ja Tev kloķis pavelkot LĪDZ GALAM fiziski itkā neizdod cik vajadzētu pa kreisi. Tādā gadījumā ir jāregulē nevis kloķa stāvoklis, bet gan no kloķa aizejošā stieņa sakabe ar no kārbas iznākošo galu.
To dara šādi:"
1. Ieliek kārbu 3.šajā ātrumā.
2. Palien zem auto un atlaiž žņaugu, kas savelk abus iepriekšminētos kopā.
3. Paņem 6 mm stieni (6 mm urbi) un ievieto 6 mm vertikālajā caurumā ātrumkloķa housing`ā uz priekšpusi no kloķa - tā, lai dabūtu cauri arī stienim, kas iet uz kārbu, un kurā ir identisks 6 mm caurums. Vārdusakot, 100% jāsaskaņo šie caurumi.
4. Lien zem mašīnas un pievelk žņaugu.
Pēc šīs regulācijas (oficiāla SAAB paredzēta procedūra), kārbai atrodoties N, ātrumkloķim vajadzētu stāvēt 100% vertikāli un ideāli pa vidu ietvaram un šūpojošam gultnim. Ja tas tā nav, jādomā, ka ir kaut kur saliekti/savērpti uz kārbu ejošie stieņi , izjāta bukse pie apskatītā 6 mm cauruma vai citāda šaize.
Kas ir pagarinātā versija? Tāda, kad pārslēdzēja gals ir stūres augstumā?Normunds wrote:A-ha
Nu tad kā būs ? Kāda pusstunda nerēķinot to un šito vai 20 min ?
:P
Kad ir beidzamais brīdis lai dotu atbildi par pagarināto ShShi versiju ?