• Saab 900ep - Page 33
Page 33 of 40

Re:Saab 900ep

Posted: Wed Jul 14, 2010 6:43 pm
by defektivais
noteikti svaigs riepu komplekts ar nenāktu par sliktu. Bet nu sagatavošanās nepajokam. Kad ar vaboli braucu tos 3k km gan tik atslēgu komplektu paņēmu un rezerves riteni :)

Re:Saab 900ep

Posted: Wed Jul 14, 2010 7:01 pm
by KoreFun
Nav par lielu mantu saraksts? būs Tev vienvietīgs c900:laugh:

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 11:10 am
by alnislacis
Nu tās rezerves daļas saies vienā kompaktākā kastē. Domkrats un instrumenti tā pa lielam jau visu laiku tiek vadāti bagāžniekā.

Un ja viss saies, tad tomēr gadu tur būs jāpaliek. Tādēļ arī tie krājumi.

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 12:32 pm
by KurBads
tos jack stands točna neņem līdzi. Viņi aizņem vietu un iespējamība, ka Tev noteikti vajadzēs līst zem auto, nav liela (bet pastāv). Ja tomēº tā, gribu ticēt, ka nebūs grūti atrast kādu koka bluķi vai palienēt stutes no kāda draudzīga turku servisa džekiem. Vai beigu beigās pa kādiem 20 EUR nopirkt tos tur.

Protams, tas ir tikai mans domu gājiens un es nenesu nekādu atbildību, ja stands Tev nebūs, kad vajadzēs.
Domāju, ka ceļā Tavs bagažnieks tā jau būs pārpildīts ar mantām (ja vien Tu nebrauc galīgi viens pats mašīnā).

Galvenais ir paņemt kaut kādas potenciāli trauslas elektronikas daļas (ECU, sadalītāju, aizdedzes moduli, iemest līdzi pāris degvielas + main relejus, lukturu relejus, kas pie noplīšanas vienkārši vispār nebūs atrodami vai tur maksās labu summu.

Degvielas sūkni nomaini - ļoti laba doma.

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 6:07 pm
by KoreFun
no kura brīža ECU palika par trauslu?:blink:

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 6:25 pm
by KurBads
KoreFun wrote:no kura brīža ECU palika par trauslu?:blink:
nu nu, tik nesaki, ka arī ECU nemēdz nosvilt. Protams, vairumā gadījumu noplīst kaut kas cits ķēdē, bet ECU arī to var izdarīt.

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 6:27 pm
by KoreFun
Bija gadījumi? Manuprāt labāk paņemt pārīti komutatorus.

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 6:30 pm
by KurBads
ja man būtu lieks ECU, es to noteikti panemtu līdzi.

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 7:05 pm
by platais
ja drīkst zināt,kapēc bez AC ?

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 7:52 pm
by KoreFun
c900 ir daudz vietas kur jāpievērš uzmanību daudz vairāk nekā ECU.

Re:Saab 900ep

Posted: Thu Jul 15, 2010 8:10 pm
by Nauris_t16
KoreFun wrote:c900 ir daudz vietas kur jāpievērš uzmanību daudz vairāk nekā ECU.
+1.

ECU būs pēdējais, kas radīs problēmas.

Re:Saab 900ep

Posted: Sun Jul 18, 2010 3:42 pm
by alnislacis
Ok, ļoti labi..

Tātad izvietošu uz auto to vārdus/pārstāvētus uzņēmumus, kas misiju atbalstīs ar lieku Lucas mantu kasti- ECU, AIC, AMM, droseles pozīcijas "thinggy", kā arī 2.0 Turbo sadalītāju, aizdedzes komutatoru uc.

:)


AC nost tāpēc, ka braucu uz Turciju kur ir + miljons grādi ēnā..

Re:Saab 900ep

Posted: Mon Jul 19, 2010 10:40 am
by lawyer
Hmmmm.... AL uzskata, ka Turcijā ir tik karsts, ka no AC nebūs jēgas? :huh: Vai arī tas AC vienkārši nestrādā un AL nav iekāriena to remontēt?:silly:

Re:Saab 900ep

Posted: Mon Jul 19, 2010 9:06 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:Hmmmm.... AL uzskata, ka Turcijā ir tik karsts, ka no AC nebūs jēgas? :huh: Vai arī tas AC vienkārši nestrādā un AL nav iekāriena to remontēt?:silly:
Vai tu esi kaut ko dzirdējis par AC ietekmi uz motora temperatūru sakarā ar to, ka AC kondensators atrodas priekšā motora dzeses radiatoram?

Pilnīgi loģisks solis.

Re:Saab 900ep

Posted: Mon Jul 19, 2010 10:13 pm
by KurBads
man liekas, ka pie pilnīgi veselas dzeses sistēmas AC klātbūtne nav nekāds ļaunums. Ja termostats veras vaļā pie pareiziem grādiem (82 vai 89), ja termoslēdzis ieslēdz radiatora ventilatoru tajā brīdī, kad jūt, temp. pārāk augsta utt., tad taču tā AC radiatora klātbūtne nav tik izšķiroša.
OK, ventilatoram ir vairāk jāstrādā, lai izvilktu gaisu caur diviem radiatoriem. Bet tas pilsētā, pie lēnas satiksmes.

Tak arī vēsā termostata likšana (lai motora temp. samazinātu, sevisķi karstos klimatos) ir pilnīgi nepamatota, jo motoram normāla darba temp. ir tie 89 grādi un to pastāvīgumu nodrošina darbojošs termostats, neaizd...ts radiators un strādājošs ventialors.