• 99 jautājumi - Page 2
Page 2 of 9

Re:99 jautājumi

Posted: Tue May 20, 2008 4:39 pm
by mrpinkeyes
>>>Ideja izzāģēt no salona puses caurumu, kuru neoficiālā telefonsarunā pačukstēja kāds labs draugs,>>>

Neko tā sev draugs :side:

Re:99 jautājumi

Posted: Tue May 20, 2008 6:40 pm
by lablaiks
Patiesībā tam ieteikumam nav ne vainas, ja netaisās ar auto piedalīties restaurātoru izstādē.To caurumu var jau aizmetināt ciet un braukt tālāk.

Re:99 jautājumi

Posted: Tue May 20, 2008 7:17 pm
by Normunds
lablaiks wrote:Patiesībā tam ieteikumam nav ne vainas, ja netaisās ar auto piedalīties restaurātoru izstādē.To caurumu var jau aizmetināt ciet un braukt tālāk.


Forši, ka auto ripo un varēs atkal regulāri "trenēties kalnā braukšanā". :) Patiesībā tas "Neko sev draugs" :P bija domājis nevis aizmetināt, bet vienkārši aizlīmēt ar atbilstošu virsbūves līmi-hermētiķi. Runa gāja par iespējamiem risinājumiem un forši, ka kaut kas te derēja.
Jautājums tikai: vai motoru izcēla pilnībā, vai tikai piepacēla un padevu uz priekšu ?

Re:99 jautājumi

Posted: Tue May 20, 2008 7:39 pm
by lablaiks
Motoru pacēla ,bet neicēla pilnība, jo vajadzēja nomainīt arī priekšējo blīvslēgu.
Un vēl viena korekcija, škīvis der arī trijnieks, tāds tika arī uzlikts, no sākuma bija doma trešo vadīklu skrūvēt nost(tas iespējams) ,bet beigās derēja ar visiem trim.

Re:99 jautājumi

Posted: Wed May 21, 2008 12:51 am
by ZingZeng
B motoriem jautrs piedzivojums ir ari udenssukna blivslega maina.
Tur pat ir vairaki piedzivojumi, pirmais, atrast kaut kur so blivslegu, otrais, to nomainit.

Re:99 jautājumi

Posted: Wed May 21, 2008 5:25 am
by Arnijs
ZingZeng wrote:B motoriem jautrs piedzivojums ir ari udenssukna blivslega maina.
Tur pat ir vairaki piedzivojumi, pirmais, atrast kaut kur so blivslegu, otrais, to nomainit.
Ir risināts! :) Tikai prasās arī virpotāja iejaukšanās

Re:99 jautājumi

Posted: Wed May 21, 2008 4:52 pm
by mrpinkeyes
Tas viss ir tapēc, ka kādreiz SAAB ražoja auto uz mūžu. Respektīvi, nekas nav jāmaina kopš salikšanas rūpnīcā :P

Re:99 jautājumi

Posted: Wed May 21, 2008 8:10 pm
by Normunds
Mr Pink Eyes wrote:Tas viss ir tapēc, ka kādreiz SAAB ražoja auto uz mūžu. Respektīvi, nekas nav jāmaina kopš salikšanas rūpnīcā :P


Un tagad vairs ne, ko? Nopērc SAABu un vairs no tās "sērgas" netiec vaļā :P :P :P

Re:99 jautājumi

Posted: Thu May 22, 2008 12:54 am
by ZingZeng
Arnijs wrote:
ZingZeng wrote:B motoriem jautrs piedzivojums ir ari udenssukna blivslega maina.
Tur pat ir vairaki piedzivojumi, pirmais, atrast kaut kur so blivslegu, otrais, to nomainit.
Ir risināts! :) Tikai prasās arī virpotāja iejaukšanās
Ja, man ar pirma piegajiena 94.g. tika partaisits Zigula blivslegs, otra piegajiena Zviedrija tirgu atradu komplektinu.
Vel ir japatur prata iepludes kolektora blive, jo to nemot nost, lai tiktu pie udenssukna, blive tiek sacakareta. Es personigi no blivju materiala griezu pasrocigi citu blivi, tiesa materials bija nedzudz pa planu un ar to blivesanu bija ka bija.

Re:99 jautājumi

Posted: Thu May 22, 2008 7:44 pm
by Normunds
ZZ, ja Tu te par 99-to forumu dzīvojies, vai nedomā mūs te pārsteikt ar ko veci-jaunu ?

Re:99 jautājumi

Posted: Thu May 22, 2008 9:41 pm
by ZingZeng
Triumph TR3A :huh:

Re:99 jautājumi

Posted: Thu May 22, 2008 10:31 pm
by Normunds
Tagad sāku pieņemt domu, ka citiem SAAB 92 lielas skaisti :P :P :P

Re:99 jautājumi

Posted: Wed Apr 07, 2010 10:30 am
by Nauris_t16
Izdomāju, ka varētu pacelt šo topiku ar salīdzinoši svarīgu 8vārstu dzinēju informāciju :)

Image

Re: 99 jautājumi

Posted: Sat Dec 29, 2012 1:22 pm
by Kredoks
1. Kadas logu slotinas nemt ne pa miljonu lai labi piegul izliektajam stiklam?
2. Ka panakt lai lampu viperi atgriezas nulles pozicijas neko neamputejot un to nedisablejot?

[ Post made via Android ] Image

Re: 99 jautājumi

Posted: Sun Dec 30, 2012 3:16 pm
by Normunds
Ja logs ir ievaskots/apstrādāts lietus lāšu līdzekli, tad droši vari likt arī īsākas. Veikalā pats apskaties slotiņu liekšanās rādiusu un to vai varēsi slotiņas rāmja daļu ar rokām nedaudz paliegt. Tas 99 / 900 og ir būtiski, īpaši jau labajai slotiņai.
Vaiperus pastum mehāniski vienlaicīgi no abiem galiem virzienā uz centru, tīrītāju stieņu virzienā.