• 9-7X - Page 9
Page 9 of 13

Re:9-7X

Posted: Fri Mar 20, 2009 3:27 am
by Malder
Nu dzeki jus ar tam bildem un video sitat zem jostas vietas. Esmu gatavs dveseli pardot par kadu 60to gadu muskulkaru un tie veciem bembi ari patik pec vella(jo ir urlam neaizsniedzami). Eh, vispar nesaprotu ko jus meginat pieradit viens otram. Man liekas ka amerikas, japanu un eiropas auto vispar nevar salidzinat(runa iet par tirasinainiem), katrs cinas par savu auditoriju un jus parstavat dazadas. Tas ir tas pats ka spriest kas ir labaks bojeviks jeb melodrama, vai komedija. :)

Re:9-7X

Posted: Fri Mar 20, 2009 4:11 am
by Gregers
He, he :) es jau domāju, ka nenoturēsies!
Nu tad aiziet :)

Gustavs wrote:

Darbi apdarīti varam turpināt... :laugh:
Ekskuzemuā - tāpat man nav skaidrs,ko Tu centies pierādīt ne ar šiem linkiem, ne kaut kādiem sausiem apļu laikiem.:(!Tie taču ir sagatavoti sporta auto. Tad par, ko mēs runājam. Par širpotrebu jebšu par ielas sporta auto, jeb sacīkšu auto?


Nirburgringā rekordus var uzstādīt tikai ar sērijveida auto!

Trūkst konsekvences Greger. Atceros nesenu mūsu diskusiju par piedziņām. Toreiz Tu apgalvoji,ka trakošanai nav nekā labāka par pilnpiedziņām - atkal par atskaites punktu tika ņemts nabaga bmw :laugh: ...


Izklaidei un braukšanai pa trasi, kā arī pa zemesceļiem nekā labāka nav, viss pārējais tikai Q atgremojums.

te pēkšņi Tu es musclecar fans,


Kā viens no svētdienas auto, viens no vairākiem kuru vidū varētu būt Eleonora, Diablo, Boss 302, kāds vecs, klasisks SAAB, kads vecs klasisks kadiljaks...būtu tik nauda :)
lai gan ikdienai priekšpiedziņa ir taisni kā kulaks uz acs(ka ar nepietiekamu pagriežamību?)?


Pilnīgi piekrītu, tādēļ arī ikdienas auto man vienmēr ir bijis ar priekšpiedziņu.

Pāris postus atpakal Tu apgalvo, ja dzīvotu valstī,kur ir autobāņi izvēlētos M3 vai drīzāk lexus :blink: :woohoo: !

Līdzeni ceļi, nav ziemu, kādēļ ne?! LS, S ir lieliskas mašīnas valstīm kur nav bedres, sniegs un rises.


Nākamais pavērsiens: (c) Tas, ka amo saloni ir pavirši savakti tas ir liels fakts, bet ja tas traucē kas liedz nodot autoakustiķiem kuri par paris simtiem to visu pasākumu pievilks.

Jap!

Jautājums! Priekškam, tas ir vajadzīgs, ja auto ir tirgū
pozicionēts kā luksusa prece.


Kurš tieši amerikānis ir luxus prece :blink: luxus prece ir RR, Bentley utt, bet amerikāņi ražo lieliskus vidējās klases auto(skat. cenu pērkot un ekspluatējot)

Tad lūdzu... nostrādājiet līdz galam. Nežēlojiet naudu uz izejmateriāliem un darbu. Jeb mans perfekcionis ir nevietā :( ?

Nevietā, jo perfekcionisms ir vietā kad runājam par virs simts k LVL vērtu auto, visi pārējie ir ļoti tāli no kaut vai apmierinošas kvalitātes.

Kurš amerikānis var piedāvāt tik plašu motora paleti kā eiropieši?
°
Priekškam???

(tad nu lūk Tevis iecienītais 300C

Nevis 300C, bet 300m! 300c ir uz slikta merša bāzes veidota naglukaste.

Un kapēc cilvēks,kurš brauc ar 520D vēlētos 300C?

Un kāpēc vispār cilveks varētu izvēlēties 520D :blink: :S nekad neesmu šo sapratis!

Piekrītu,ka 90ajos vācieši skopojās ar ekstrām. Bet es nevaru salīdzināt pat priekšējo paneli savam 9k ar e34 :(, ar klusumu salona. Ar detaļu nostrādātību.

Kas vainas 9k salonam?! Nekas negrab, viss funkcionāli? Kas Tev nepatīk? E34...grab, bet par gaumi nestrīdos...


Kā jau minēju, man auto vienīgā nepieciešamība ir elektriskie logi un siltums:)

Man gan patīk ērtības- kluss motors, komfortabla piekare, gudrs klimats, ērti krēsli lai sporta samocītā mugura nežēlotos...

Bet,ja reiz šeit ir runa par ekstrām..., tad nevēlos redzēt pakaļējā loga apsildes pogu no lētas plastmasas un ar nepatīkamu(lasi lētu) sajūtu pieskaroties :)

Tu par kuru auto? kgan, lai nu paliek. Nepatīk poga, nomaini, amerikāņu autiņiem ir pieejama jūra dažādu aksesuāru par niecīgām cenām. Amerikāņu filozofija, nopērc skaistu izturīgu, viegli apkalpojamu un lētu auto un nokomplektē ar visām ekstrām kādas gribi. Gribi dzinēju noforsē, gribi piekari pārliec, vai salonu pāršuj. Chrysler 300m jauns maksāja 30k $, cik maksā konkurenti ar tādu pašu aprīkojumu?

Un,kas tā par nejēdzīgo skriešanu pakaļ vāciešiem!

Nekad neesmu sapratis, kam tur skriet pakaļ... :)

Kāda velna pēc vajag uzlabot saikni starp stūri un riteņiem, uzlabot piekari? Un kapēc viemēr par atkaites punktu tiek ņemts nabaga būmeris :dry: ?

Laikam lai pa risēm un bedrēm varētu ikdienā cīnīties ar to auto, jo amerikānī garlaicīgi...

Piedod, bet šis Tavs citāts gāž no kātiem Ja Tu strādātu/kad strādāsi darbu kurā sevi piepildīsi ar sirdi un dvēseli šaubos vai tieksies pēc BMW :laugh:

Sorry, padevos klišejiskajai domāšanai- aizstāvi pakaļpiedziņu,
bieži komplimenti vāciešiem=BMW fans. Patiešām ļoti atvainojos ja kļūdijos! Agresīvus, asus vadībā autiņus parasti izvēlās cilvēki kuriem dzīve ir vienmuļa un garlaicīga vai paši sev liekas nepilnvērtīgi. Spriežot pec taviem postiem sev tīri labi patīc, bet par darba apstākļiem neko nezināju, izdariju secinājumus balstoties uz vidusmēra gadijumu. Tiešām sorry!

:laugh: ! Nabaga aptumšotie cilvēku prāti. Pēc Tavcm domām arī es:P :laugh: Žēl tos nabadziņus,kuri lamīgi brauc savās vācu karietēs.


Vienmēr tā esmu domājis!


Tā vien liekas,ka Tev ir radies nepareizs iespaids par lietām,kuras es vērtēju augsti, tipa siekalojos skatoties uz jauniem būmeriem,mb,OOOO :laugh: ...,lai būtu skadriba par lietam,kuras es cienu līdz ar auto markas vēsturi/tehniskajiem risinājumiem-piemēra pēc: Image
Image
Image
Image
Image

Fantastiski klasiski auto kuri patiešām atbilst savas markas filozofijai.

un tas ir tikai pie nosacījuma,ja runājam par bmw.

Pats apakšējais ir SAAB :)

Neēsmu dzīvē taustījis ne Q7,ne Cayenne, ne Cherokee salonus, tacū man pietiek redzēt Tevis iepriekš postētās bildes,lai taptu skaidrs, kurš salons būs nostrādāts/kvalitatīvs un kurš nē. Tas,ka Jeep ir labāks bezceļos-šaubu nav :)!

Bet kam vēl ir domāts džips?

Un šī iemesla dēļ pie zinamas devas prāta aptumsuma,ja būtu vēlme pēc džipa noteikti arī izvēlētos cherokee. Kā jau sākumā minēju trūkst konsekvences Tavās prasībās jeb arī nekonsekvences pamatā ir man absolūti neizprotami aizspriedumi un staistiķa vērojumi:blink: ? Ja nebūtu šādu aizspriedumu,tad nebūtu šīs diskusijas. Man tādas lietas vnk nav saprotams:(

Es vnk māku paskatīties kā būtu rīkojies un ko izvēlētos ja būtu tāds kā cilvēks kuru veroju+ savādas 50% miks no sapņotāja kurš izjūt SAAB dvēseli un no rīta sveicinās ar savu auto, skatās saulrietus un klausās klasiku un 50% no sausa pragmatiķa kurš neizprot pirkstu locīšanas pamatprincipus un dziļi nicina cilvēkus kuri velta savu dzīvi pozēšanai, kurš nicina lietas kuru vienīgais pielietojums ir vijebons.
Ar Tevi ir patīkami debatēt! ja nezināji tad esi retais kurš prot debatēt izmantojot faktus nevis tukši pļūtot meģina nomākt ar vārdu plūdiem un apvainojumiem savu oponentu!

Re:9-7X

Posted: Fri Mar 20, 2009 4:13 am
by Gregers
Malder wrote:Nu dzeki jus ar tam bildem un video sitat zem jostas vietas. Esmu gatavs dveseli pardot par kadu 60to gadu muskulkaru un tie veciem bembi ari patik pec vella(jo ir urlam neaizsniedzami). Eh, vispar nesaprotu ko jus meginat pieradit viens otram. Man liekas ka amerikas, japanu un eiropas auto vispar nevar salidzinat(runa iet par tirasinainiem), katrs cinas par savu auditoriju un jus parstavat dazadas. Tas ir tas pats ka spriest kas ir labaks bojeviks jeb melodrama, vai komedija. :)
Mēs esam vienā :) braucam ar SAAB, arī es fanoju par 9k un abi protam un vēlamies forši papļāpāt/lapsirdīgi pastrīdēties!

Re:9-7X

Posted: Fri Mar 20, 2009 4:21 am
by gustavs
Ar Tevi ir patīkami debatēt! ja nezināji tad esi retais kurš prot debatēt izmantojot faktus nevis tukši pļūtot meģina nomākt ar vārdu plūdiem un apvainojumiem savu oponentu!

Abpusēji B) . +1

Līdz ar to arī slēdzam mūsu diskusiju!? - vismaz pagaidām :P .
Gan jau kaut kad saskriesimies un varēsim iesmiet :laugh: ... un interesanti padiskutēt. Un pavisam noteikti nonāksmim pie konsensusa :)-> jo diskutējam par niansēm,kas ir laikietilpīgs process :laugh:

Re:9-7X

Posted: Fri Mar 20, 2009 4:25 am
by Gregers
Sarunāts :laugh:

Re: 9-7X

Posted: Tue Nov 01, 2016 10:52 am
by Gripen
Ieliku tai amerikānī gāzi, bet kā ir pareizi - inžektoriem ar savilcējiem jeb ar kniedēm pie haubes jābūt piestiprinātiem? :mrgreen:

Re: 9-7X

Posted: Tue Nov 01, 2016 10:58 am
by Vilcins
Ar 200niecem naglam un otrus galus atlocit :mrgreen:

Re: 9-7X

Posted: Tue Nov 01, 2016 11:14 am
by Gripen
Aha, logu līdz galam vaļā, šo CD maģī un aidā: https://lv.wikipedia.org/wiki/Nine_Inch_Nails

Re: 9-7X

Posted: Tue Nov 01, 2016 4:10 pm
by elmo
A kāpēc nepareizajā pusē kapotam? Tā tak neviens neredzēs viņus. :)

Re: 9-7X

Posted: Tue Nov 01, 2016 7:19 pm
by Gripen
Pa vidu haubei liks organiskā stikla plāksni, lai ir kā Need for Speed!
Vot nezinu, urbi atstāt apakšā, vai stiprināt augšā, kopā ar lāpstu..

Re: 9-7X

Posted: Wed Nov 02, 2016 9:57 am
by andrejsb
Grippen, pastāsti labāk kaut ko vairāk par šo, mūsu platuma grādos, reto Saab modeli. Cik saprotu, tev ir "vājākais" no 9-7x, 4.2l, nieka 285h :)
p.s. Lai arī saka ka tas ir TrailBlaizer saab ādā, bet man vienalga patīk kā šis autiņš izskatās.

Re: 9-7X

Posted: Wed Nov 02, 2016 10:47 am
by Gripen
Kaut ko vairāk? Hmm. OK.

Motors: ēd daudz, rūc ļoti patīkami, jaudas pietiek (ar visu pilno masu 2722).
Kārba: 1. robs labs, pārējie 3 robi padumji, taču slēdzas bez rāvieniem un nemanāmi.
Ritošā: pārsteidzoši efektīva - mīnuss, jūt ceļa nelīdzenumus, bet pluss ir sakarīga saķere līkumos un informatīva stūre (nu dabiski, priekš šīs klases standartiem).
4x4: Stabilitrak sistēma vēl īsti nav ievērtēta, gaidām ziemu.
Salons: visai patīkams, viss elektrificēts, viss ādās, labi nopakots (pēc 110 000 negrab), ietilpīgs.
Bagāžas nodalījums: 3 veļas mašīnas rindā.
Ceļu nodoklis: kosmisks (jo 4.2, 2722kg, 214kw).
Rūsa: konkrētajam eksemplāram sākuma stadijā, bet forumos stāsta, ka rūsējot kā negudrs.

Kopsavilkums:
- subjektīvi laba izvēle, ja cilvēks ir SAAB fans (diskutabli, bet lai jau būtu), cilvēkam patīk pārvietoties ar uz ceļiem reti sastopamiem auto (ir pieturējusi policija, lai painteresētos, kas tas par dampi), svarīgs "creature comfort", patīk Range Rover stils, bet to nevar atļauties :)
- slikta izvēle, ja satrauc nodokļi, degvielas ekonomija, USA auto "stigma", SAAB markas bastardizēšana, parkošanās šaurās bezizejās, "sarkanbrūnais sātans", dažu detaļu gaidīšana vairākas nedēļas.

Nota bene: no šī dzinēja daži trakie noņem 470 bhp.. Viela pārdomām :D

Re: 9-7X

Posted: Wed Nov 02, 2016 11:23 am
by Yukki
Bet cena man šķiet laba!
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ipock.html
Cik tas ēd? Savulaik izbraucu ar tādu, man likās prikolīgi.
4x4 dubļos strādā? Ja man šitāds būtu, es stabili kautkādos bezceļos vislaik censtos ielīst pameklēt piedzīvojumus

Re: 9-7X

Posted: Wed Nov 02, 2016 11:33 am
by andrejsb
Ja ir gāzes plīts, tad rezerves rats pārceļo uz bagāžnieku, vai ne? Un vietas bagāžniekā paliek visai maz, jo tas droši vien ir pilnizmēra rats, nevis banāns. Esmu nedaudz papļāpijs ar čali kas poldīja gāzi savā 9-7x (5.3l), man likās ka trešo daļu bagāžnieka aizņēma rezerves rats. Par patēriņu neatceros, pilsētā kaut kas ap 20litriem, nekas traģisks. 4.2 vajadzētu būt mazākam.

Re: 9-7X

Posted: Wed Nov 02, 2016 11:34 am
by andrejsb
andrejsb wrote:Ja ir gāzes plīts, tad rezerves rats pārceļo uz bagāžnieku, vai ne? Un vietas bagāžniekā paliek visai maz, jo tas droši vien ir pilnizmēra rats, nevis banāns. Esmu nedaudz papļāpijs ar čali kas poldīja gāzi savā 9-7x (5.3l), man likās ka trešo daļu bagāžnieka aizņēma rezerves rats. Par patēriņu neatceros, pilsētā kaut kas ap 20litriem, nekas traģisks. 4.2 vajadzētu būt mazākam.
Ak jā, nodoklis ko rēķina dzinēja tilpuma varētu būt nepatīkams.