• 9-7X - Page 5
Page 5 of 13

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 6:34 am
by Gregers
Bezceļļā kaienne patiesība tads pats kā Rav4.
Ja man tomer uznāktu aptumsums tad noteikti pirktu šo

http://www.youtube.com/watch?v=EhA-Unee ... re=related

šim auto ir dvēsele un arī salons atšķirībā no vaciešiem gariem cilvekiem piemerots.
Ja pie šībrīža materiālā stāvokļa tad viennozīmīgi šis

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cpcce.html

7 vietas, vidējais patēriņš ap 13, 258 HP, DVD utt

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 6:43 am
by Gregers
Elmo, a ko neiepērc ja patīk?

Šitos verķus tak celtnieki tagad pakaļ met

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hchpe.html

kādu gribi un pa cik gribi.
Ja neskaita kasko tad citādāk uzturēšanā kā saabs

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 4:01 pm
by elmo
Gregers wrote:Elmo, a ko neiepērc ja patīk?

Šitos verķus tak celtnieki tagad pakaļ met

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hchpe.html

kādu gribi un pa cik gribi.
Ja neskaita kasko tad citādāk uzturēšanā kā saabs
Nopirkt jau it kā var, bet par to uzturēšanu es gan nebūtu tik drošs.Un tādam auto KASKO tā kā tā vajag, jo ja noskrūvē spoguļus, var sanākt stipri pa dārgo.

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 4:56 pm
by lawyer
Saabisti, esiet taču reāli... Cayenne būs vismaz 2x dārgāks uzturēšanā par pašu dārgāko Saab... Jo tiem cena sākas tikai tur, kur Saabiem jau beidzas... tas pats attiecas uz X5 utml SUV... Manas mammas brālis nopirka jaunu Landcruiser 95 ar 4.2 TD - ļoti uzticams auto - nekādu problēmu... Bet uz šosejas tā uzvedība ir baisa, manuprāt - tāda sajūta, ka brauktu ar māju uz riteņiem... stūres un balstiekārtas reakcijas ļoti attālas un nesajūtamas - tas ir tik ļoti tālu no driver's car kā Zeme no Visuma malas;)

Bet par amerikāņu auto - tie ir domāti tikai braukšanai taisi, līkumos tie ir vnk bezcerīgi (izņemot Ford GT 40 un Cadillac CTS - citējot J.C.) un to salona apdare ir vnk baisa - iesēžoties, piemēram, Voyagerā, liekas, ka paneli ir veidojis bērns no lētiem spēļu klucīšiem... ar cirvi... :S

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 5:11 pm
by Ozs
Gregers wrote:Elmo, a ko neiepērc ja patīk?

Šitos verķus tak celtnieki tagad pakaļ met

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hchpe.html

kādu gribi un pa cik gribi.
Ja neskaita kasko tad citādāk uzturēšanā kā saabs
Tomēr nevarētu piekrist par to uzturēšanu :D Apkopes Porsche ir citā izmaksu plauktā.... :silly:

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 5:19 pm
by Ozs
lawyer wrote: Bet par amerikāņu auto - tie ir domāti tikai braukšanai taisi, līkumos tie ir vnk bezcerīgi (izņemot Ford GT 40 un Cadillac CTS - citējot J.C.) un to salona apdare ir vnk baisa - iesēžoties, piemēram, Voyagerā, liekas, ka paneli ir veidojis bērns no lētiem spēļu klucīšiem... ar cirvi... :S
2007.gadā dzinām no vācijas jaunu Voyager - 2.7 CRD. Biju patīkami pārsteigts par dīzeļa dinamiku, stūrēšanu utt. Polijas posmā bez problēmām apdzīšanas manevrus veica bez piepūles...
Ar apdari arī viss ok ... :huh:
Varbūt šeit domāts jaunais "busveida" Voyager - ar to gan nav braukts! :D

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 5:35 pm
by Gregers
lawyer wrote:
Manas mammas brālis nopirka jaunu Landcruiser 95 ar 4.2 TD - ļoti uzticams auto - nekādu problēmu... Bet uz šosejas tā uzvedība ir baisa, manuprāt - tāda sajūta, ka brauktu ar māju uz riteņiem... stūres un balstiekārtas reakcijas ļoti attālas un nesajūtamas - tas ir tik ļoti tālu no driver's car kā Zeme no Visuma malas;)

Bet par amerikāņu auto - tie ir domāti tikai braukšanai taisi, līkumos tie ir vnk bezcerīgi (izņemot Ford GT 40 un Cadillac CTS - citējot J.C.) un to salona apdare ir vnk baisa - iesēžoties, piemēram, Voyagerā, liekas, ka paneli ir veidojis bērns no lētiem spēļu klucīšiem... ar cirvi... :S[/quote]

Tur jau tā ideja, kukurūzerus perk cilveki kuriem ir pietiekami airaujoša dzīve lai nevajadzētu izpausties pie stūres un ir pietiekami garš lai nevajadzētu X5. Un vēl esmu ieverojis, ka visi auto kuri no žurnālistiem ir nopelnijusi iesauku driver's car jau ilgi pirmstam man ir atklāti nepatikuši :laugh: parasti izrādās ļoti neērtas un nervozas mašīnas.

Ja runā par jauno Jeri tad pilnīgi piekrītu- sabeigta, nekam nederīga mašīna, bet visi iepriekšējie bija labākā izvēle kuru var izdarīt lielas ģimenes galva! Par amerikāņiem un braukšanu taisni Tev toč ir tikai daļēja taisnība. Ja runājam par braukšanu pa šāuriem, ļoti līkumainiem celiņiem vai lidināšanos pa pilsētu tad jā, amo nav čūskiņām, bet visādi citādi...teiksmi tā, es ļoti, ļoti, ļoti šaubos, ka pēdējā pus gada laikā Tu ar saab esi veicis kādu manevru kuru neveiktu es ar kādu normālu amerikāņu auto, piem 300m, 300c, Cadillac Seville STS, towncar ar pneimo, LHS utt. Un ja tā tad kamdēļ jācieš komfortam?

Par izskatu.
Es vienmēr uzskatīšu, ka šiem auto

Salons ir manāmi patīkamāks un ievērojami mazāk nomācošs nekā šiem


+pat pie visdraņķīgakajiem materiāliem amo salonos, visur kur ikdienā gadās pieskārties parasti ir vainu āda vai patīkami mīksts cits materiāls, bet vāciešiem ir tendence mūžīgi kko cietu un aukstu pa rokai iebāzt, piem tīrs auksts metāls roverā un betlē tieši tur kur braucot atbalsti roku uz durvīm.

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 5:46 pm
by Gregers
Kautkas nesanāk ar vairāku bilžu ielikšanu :(
Domāti bija vieni no šiem

Image

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 5:46 pm
by Gregers
...pretstatā šiem
Image

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 5:50 pm
by Gregers
Ozs wrote:
Gregers wrote:Elmo, a ko neiepērc ja patīk?

Šitos verķus tak celtnieki tagad pakaļ met

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hchpe.html

kādu gribi un pa cik gribi.
Ja neskaita kasko tad citādāk uzturēšanā kā saabs
Tomēr nevarētu piekrist par to uzturēšanu :D Apkopes Porsche ir citā izmaksu plauktā.... :silly:
Nav tik traki, ja ļoti gribās tad 9-5 saab īpašnieks var pavilkt, bet naf tas vajadzīgs :) pec saab krēsliem kaiene liekas kā žiks un arī braukt nav nemaz tāds kaifs, vairāk apziņa, ka brauc ar kaieni

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 6:04 pm
by Ozs
Gregers wrote:



Nav tik traki, ja ļoti gribās tad 9-5 saab īpašnieks var pavilkt, bet naf tas vajadzīgs :) pec saab krēsliem kaiene liekas kā žiks un arī braukt nav nemaz tāds kaifs, vairāk apziņa, ka brauc ar kaieni[/quote]

Cayenne brauc kā 911, ir gan fīlings gan jauda kā poršā, bet salīdzinot ar 11to - lētais gals :D :woohoo:

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 6:22 pm
by Gregers
Ozs wrote:Gregers wrote:



Nav tik traki, ja ļoti gribās tad 9-5 saab īpašnieks var pavilkt, bet naf tas vajadzīgs :) pec saab krēsliem kaiene liekas kā žiks un arī braukt nav nemaz tāds kaifs, vairāk apziņa, ka brauc ar kaieni
Cayenne brauc kā 911, ir gan fīlings gan jauda kā poršā, bet salīdzinot ar 11to - lētais gals :D :woohoo:[/quote]

Izbrauc ar čeroku srt8 tad par kaieni aizmirsīsi+ kaienei krēsli tizli un stūre neērta! Un tāpa man neviens neiestāstīs, ka porš ir parketnieks...tikai ar dzinēju aimugurē un tikai divvietīgs!
Tapat kā BMW ir tikai 3M un audi tikai RS, bet viss parējais šajās markās tikai uzpūsts, perfekts un nepārāk tālu cilvēku atbalstīts mārketinga triks kurš patiesībā ir ļoooooti tāls no tām vērtībām kuras itkā propogandē!
Visa pasaule pilna ar nožēlojamiem spaiņiem. Kā ir gadijies, ka leģendārā S1 pēctecis sver virs 2T un patiesībā ir liela neveikla govs ar Golpa gēniem, kā varēja sanākt, ka sportiskās un jautrās 1983 M3 pēctecis ir piebāzts ar komforta aprīkojumu un nirburgringas trasē pilnā augumā pakāš japāņiem un amerikāņiem, bet toties tik ļoti patīk gejiem, ka pat gopņiki ir pārgājuši uz RS!??
Kāpēc ar katru nākamo modifikāciju SAAB aizvien vairak atbilst ...liekas, ka paneli ir veidojis bērns no lētiem spēļu klucīšiem... ar cirvi...(labi teikt patiesībā)un iekāpjot no 99 gada Griffina jaunajā Aero jūtos iekāpis vismaz divas klases zemākā auto, vai ķīniešu pakaļdarinājumā...

:( Drūmi :(

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 6:38 pm
by Gregers
Ozs wrote:Gregers wrote:



Nav tik traki, ja ļoti gribās tad 9-5 saab īpašnieks var pavilkt, bet naf tas vajadzīgs :) pec saab krēsliem kaiene liekas kā žiks un arī braukt nav nemaz tāds kaifs, vairāk apziņa, ka brauc ar kaieni
Cayenne brauc kā 911, ir gan fīlings gan jauda kā poršā, bet salīdzinot ar 11to - lētais gals :D :woohoo:[/quote]

Ak jā, aizmirsu piebilst.
Kaienes vieta noperkot čeroku jūs ne tikai būsiet ātraks un iegūsiet manāi funkcionālāku, ērtāku un izturīgāku auto, bet Jūs par starpību cenā varēsiet iegādāties vienu Turbo X svētdienas izbraucieniem vai sievucim :)

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 7:23 pm
by Ozs
Cenu starpība jau nav liela un cayenne ir lētāka (pirkšanā, ne apkopē) .. :D
Domāju, ka pēdējos gadus Saabs gājis amerikāņu tautas virzienā (saab 92x ???), kas atsāja savu iespaidu uz salonu, apdari utt., kādēļ palicis stipri līdzīgs citiem auto un kvalitāte cietusi...

Re:9-7X

Posted: Wed Mar 18, 2009 7:33 pm
by Gregers
Ozs wrote:Cenu starpība jau nav liela un cayenne ir lētāka (pirkšanā, ne apkopē) .. :D
Domāju, ka pēdējos gadus Saabs gājis amerikāņu tautas virzienā (saab 92x ???), kas atsāja savu iespaidu uz salonu, apdari utt., kādēļ palicis stipri līdzīgs citiem auto un kvalitāte cietusi...
Normāla kaiene S maksa sakot no 70k LVL, Grands SRT maksimalaja komplektācijā ar kompresoru maksā 60k eur jau Latvijā pēc sertifikācijas, ja velamies kaieni kas tiek līdzi tam srt tad jau noliekam vismaz 120k LVL vai vel vairak par variantu kurš tiešām iet labi, bet ērtību un funkcionalitātes ziņā grands tapat trīs galvas pārāks, jo ar kaieni no Rīgas līdz Alūksnei tikt ir pardzīvojums
pat ja piekari ieliek komforta režīmā, bet ar grandu komforta režīmā ir samērā ok.

Kurā virzienā iet SAAB nezinu, bet katrā ziņā tam dizainerim toč vajadzētu pa apakšējo karmu sadot :)