9-7X


Post Reply
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Greger! Kapēc amerikāņi lielākoties par saviem sapņu auto izvēlas eiropas vai japānas piedāvātos auto?:( :blink:
Tiešām nesaprotu :laugh: ... kaut kādi trakie.
Drausmīga apdare, krēsli gatavās taburetes. Vadāmība pretīgi precīza ... fūūū...

Jeb arī apgaismo mūs muļķus, kuri uzskata,ka amerikāņu auto ir neveikli-tizli dīvāni, lētu apdari, neadkāvatu jaudu attiecība pret BHP(ok grieze, daudzās pilsētās ir lieli kalni utt.)...! Mūs,kuri no auto vēlās atšķirīgas lietas no Tevis. Mūs,kuri acīmredzot skatās citus auto raidījumus un lasa citus auto apskatus :dry: !
P.s Es nerunāju par kulta auto vai par 50-80gadu. dizaina tendencēm.

Līdz šim ir radies iespaids par absolūti nepamatotu lobēšanu.

Rekur vie3ns pavecāks topiks - uzrakstīju tev atbildi http://www.saabclub.lv/index.php?option ... itstart=15
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:9-7X

Post by lawyer »

Gustavs wrote:Greger! Kapēc amerikāņi lielākoties par saviem sapņu auto izvēlas eiropas vai japānas piedāvātos auto?:( :blink:
Tiešām nesaprotu :laugh: ... kaut kādi trakie.
Drausmīga apdare, krēsli gatavās taburetes. Vadāmība pretīgi precīza ... fūūū...
Arī - GM, Chrysler un Ford pamatīgi zaudē Eiropas un Japāņu konkurentiem...

Un viens no iemesliem ir tas, ka ZA vienmēr ir bijusi lēta degviela... Kādēļ nav bijis jēgas ieguldīt $$$ tehnoloģijās...

bet kur ir radusies amīšu dīvainā luksusa (vairāk luksusa nozīmē lielāku nevis kvalitatīvāku) izpratne, tiešām neizprotu...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Aij..., ko ta mēs Lawyer pierādisim :laugh: ;)! Esam no laika atpalikuši un uzķeramies uz vecajām vērtībām par kvalitati utt, kurās ASV, sen eiropu ir apsteigusi.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Nevis drausmīga, bet garlaicīga reizēm neglīta, tiešām taburetes, nevis precīza bet nervoza un ja arī saukt par precīzu tad kam tā precizitāte vajadzīga, ja 99% laika tas auto tiek ekspluatēts apstākļos kuros daudz funkcionālāka ir mierīgā amerikāņu vadāmība... ja mēs dzīvotu valstī ar ātrgaitas šosejām un regulāri atļautos ar ikdienas auto izbliezt pa biķerniekiem es nedomājot ņemtu M3, vai drīzāk Lexus ISR, bet mēs nedzīvojam un nevaram atļauties, mēs braucam pa desmitiem centimetu dziļām bedrēm, pa viļņiem, risēm, aku vākiem ar ātrumiem kas reti pārsniedz 70 km/h, bet šoseja kura varētu ļaut vadāmību izjust mums atkal sagādā bedres, viļņus, beedres, viļnus, rises, atrumu ierobezojumi pie 90 km/h kurus varonīgi pārsniedzam par kādiem 34-40 km/h melodami sev, ka pie tik niecīgiem ātrumiem ir nepieciešama mega gudrā daudzsviru piekare lai izietu mikroskopiskās sarežģītības pagriezienus... Atdzīsties, kad Tu pēdējoreiz izgāji kādu elkoni ar ātrumu lielāku par 120? Ar amerikāni arī ātrumos līdz 120 normālam vadītājam nekādas problemas nerodās.
Amerikāņi sapņo par vācu un japāņu autiņiem tādēļ, ka tas ir prestiži, bling blingam tur ir spēks! Sapņo patiesībā līdz kādiem 40 gadiem, bet pecāk pec statistikas skatoties atkal atgriežas pie vecajiem labajiem ertajiem amo. Pie mums jau arī cilvēki sapņo par 7 ser un S jo tas ir kruta, nesaprotot, ka civilizētu valstu biznesmeņi ierec par šiem, jo sēdēt pašam pie stūres S klasei un RR ir maigi izsakoties tizli.

Gustav, es patiešām ļoti šaubos vai šī saruna notiktu, ja Tu būtu kādu gabalu palidinājies ar Jauno Mustangu Boss 302 vai Čalendžeri Viper edition. Piekrītu, M3 ir ātrāks pagriezienos, bet viņu var salīdzināt ar ērtu biroja krēslu, turpretīm amo muscle ir kā mīļš mājas ādas krēsls. Vacu mašīnas provocē nepartraukti kko pierādīt, stresot un cepties, viņos cilveks vienmēr ir uzvilkts, bet amo autiņi(īstie, lielie uz ērtie ar V8) Tevi nomierina, ļauj izbaudīt pašpietiekama cilveka dzīvi.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Gustavs wrote:Jeb arī apgaismo mūs muļķus, kuri uzskata,ka amerikāņu auto ir neveikli-tizli dīvāni, lētu apdari, neadkāvatu jaudu attiecība pret BHP(ok grieze, daudzās pilsētās ir lieli kalni utt.)...! Mūs,kuri no auto vēlās atšķirīgas lietas no Tevis. Mūs,kuri acīmredzot skatās citus auto raidījumus un lasa citus auto apskatus !
Par muļķi nevienu neuzskatu, arī tos uri brauc ar mikrolitrāžas francūziem, vnk tas nav tas ko var saukt par komfortu.
No lielas litrāžas izvilkti salīdzinoši nelielie HP man tīri patīk, jo tas nozīmē, ka ir mazāka iespēja iegrābties nodzītā izvarota dzinējā(kā piemēram 1.8T no audi- 90% 4 gadu vecie jau pusbeigti).
Atdzīstu, ka katrs no auto velās ko citu, bet tad esiet tik laipni uz cieniet to, ka man piemēram svarīgākais lai man mugurkaulu neduza bedres, nevis spokaina iespēja reizi gadā ar neadekvāti lielu ātrumu izņemt pagriezienu koplietosanas ceļos, ja nenoliksi manu gaumi nekomentēšu jūsējo :)

Un vēl pēdējais

Mūs,kuri acīmredzot skatās citus auto raidījumus un lasa citus auto apskatus

Neviens pats mans spriedums nav izdarīts balstoties uz man nezināmu, lielākoties nopirktu žurnālistu viedokļa, bet gan tikai uz personīgas pieredzes!!! Un ja es zinu, ka uz šosejas kā arī pilsētā ātrumos līdz 70 Chrysler 300m un Cadillac Seville STS IR stabilāks nekā Audi A6 tad neviens žurnāls mani par pretejo nepārliecinās.

p.s. Pieļāvu domu, ka debatējam par tēmām sarunas pec, bet spriezot pec Tavas reākcijas esmu laikam kļūdijies un Tu sāc iekarst :)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Nu redz galvenā atšķirība ir tā,ka man nav aizspriedumu, pat ne pret franču autobūvi,kur ir atrodami daudz interesantu eksemplāru. Esmu brīvs no aizspriedumiem. Vai es viņus vēlētos savā īpašumā.. diez vai. Tācu neiešu nevienam iegalvot,ka francūzis būs lētāks, labāks un pilnāks par zviedru.
Un nekad mūžā necenstos ieskaidrot,ka usa auto ir kvalitātīvāk nostrādāts par vācu auto.
Takš... patīk man amerikāņi, patīk V8... un usa auto ar uzlabojumiem. Greger, Tevis iepriekš publicētais ford - brembo bremzes viņam nu nekādi nevar būt stock aprīkojumā. Patīk man corvette, mustang, impala, gto utt. Bet nevar salīdzināt standarta GTO ar Holden Monaro(stock)(virsbūve 1:1), nē var ..., bet pēdējais ir galvas tiesu pārāks.
Bet no otras puses, kāda velna pēc man būtu nepieciešams pārlasīt hadeni jaunam auto, vēloties panākt asāku un stabilāku auto. Ja vēlos sportiska tipa autiņu. Nevēlos sportisku dīvanu. Vai nu vai nu.
Lai jau nu būtu par to pašu bmw, tad nu reti,kurš pēc bmw vēlas pārsēsties citā autiņā.
Nu ir tur kvalitāte ir. Ir tur dinamika. Ir tur uzvarētājs testos. Kā arī liels racionalitātes grauds ilgtermiņā-pēcpārdošanā. Jeb šis ir arī kārtējais nepamatotais tirgus burbulis?
Nezinu(var būt arī ir-gan jau ir)nevienu citu autoražotāju, kurš nodarbinātu veselu armiju pētnieku, lai izpētītu vadītāju augumus, parsības pēc salona krāsām u.c milijons knifiem.
P.s
Minu BMW, jo šie ir parametri pret kuriem Tu un pārsvarā cilvēki stādi piemērus. Visai pamatoti,jo ir pēc ka tiekties :laugh:
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Neslēpšu. Esmu iekarsis.
Nepatīk aplamības. Jo,ja, kaut vai šeit, starp forumiešiem veiktu aptauju Usa vs Eiropa.
Tad izvēle kristu uz nekomfortablajiem eiropas auto.
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Tas pats CTS tika testēts nirburgringā. Kapēc??? Un kapēc Cadillac tieši ar CTS iekaroja labas vietas eiropā? Vai tik ne dēļ tās pašas kokainās vadāmības?!
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Gustavs wrote:Neslēpšu. Esmu iekarsis.
Nepatīk aplamības. Jo,ja, kaut vai šeit, starp forumiešiem veiktu aptauju Usa vs Eiropa.
Tad izvēle kristu uz nekomfortablajiem eiropas auto.
Tam gan es ticu :laugh: par poliuretāna buksēm esmu jūs dzirdējis runājam :)
Ja Tu strādātu/kad strādāsi darbu kurā sevi piepildīsi ar sirdi un dvēseli šaubos vai tieksies pēc BMW, drīzāk pec RR vi S. Luxus klasē neapšaubāms favorīts manās acīs ir LS lexis jo tur ir sirds un dvesele ielikta, bet vācieši kā parasti garlaicīgi, uztaisa vidusmēra cilvim ar vidusmera prasībām, bet atstieptiem pirkstiem :) No pailga brauciena ar 7 ser atkal iesēžoties vecajā labajā Griffā jutos neapšaubāmi kvalitatīvākā un vairāk uz vadītāja labajūtu tendētā auto pārsēdies, jā trūka adaptīvās kruizkontroles, jā prikolīgs bij parkošanās palīgs atpakaļskata kamerā, bet tas arī viss, pec S klases kad pārsēdos Sevillē bij vairak pēc kā skumt jo S tomer ir S, bet tāpat kadijā varēja atslābt un relax slīdet savus 190 km/h pa bāni, mājīgi biezā un pamatīgā krēslu un paneļu apdares āda vien ir ko verta, nevienu brīdi nejutos, kā sliktākā auto parkāpis, patiesībā krēsli kadijā pat ergonomiskāki, jo mugura un pleci bij mazak noguruši nekā S-ītī.
Vācu auto Latvijā ir paši nepiemerotakie kādi vien var būt, tik pat netēmā vienīgi Chevrolet Tahoe varetu būt uz vācu ātrgaitas bāņa!
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Vienā brīdī ieomājos tādu lietu.
Lielākā daļa Aero īpašnieku pārvietojas ar viduvējas kvalitātes riepām. Tātad realitatē visi plusi pār Griffu ir pazaudēti gan starta brīdī spolējot, gan pagriezienos, jo Grifinisti lielākoties brauc ar ļoti labām riepām. Cikiem no vadāmo, perfekto vāciešu un japāņu ir jauni kvalitatīvi amortizātori un riepas, cik no viņiem vispār ir spējīgi realizēt to tehnisko pārākumu pār piemēram 300m?
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Greger būsi pārsteigts. Bet uz bmw es nemaz netēmēju. Ir citas lietas,kuras vēlos no auto. Diemžēl tās lietas ir neapvienojamas un tādēļ ir nepieciešams vēlviens auto,kuru šobrīd, taisni tagad, būtu bezjēdzīgi iegādāties/uzturēt. Un tajā auto nav ne smakas no kaut kā elitāra un ekstras defoltā man nav vajadzīgas.
Jo vairāk (kā jau Lawyer minēja) lētas un nekvalitatīvas ekstras.
Jebkurā gadījuma par darbu un bmw nošavi galīgi greizi :) !
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Gregers wrote:Vienā brīdī ieomājos tādu lietu.
Lielākā daļa Aero īpašnieku pārvietojas ar viduvējas kvalitātes riepām. Tātad realitatē visi plusi pār Griffu ir pazaudēti gan starta brīdī spolējot, gan pagriezienos, jo Grifinisti lielākoties brauc ar ļoti labām riepām. Cikiem no vadāmo, perfekto vāciešu un japāņu ir jauni kvalitatīvi amortizātori un riepas, cik no viņiem vispār ir spējīgi realizēt to tehnisko pārākumu pār piemēram 300m?
Kas bija par iemeslu tam,lai izdarītu vispārinātu secinaju par Aero vadītājiem? Tiešām grūti iedomāties kādu no sejieniešu aero vadītajiem,kurs būtu gatavs pārkāpt fwd V6 taisnbraucējā, ja jau pat Aero motora novietojums nav īpaši veiksmīgs (lasi šķersvirzienā)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Gustavs wrote:
Gregers wrote:Vienā brīdī ieomājos tādu lietu.
Lielākā daļa Aero īpašnieku pārvietojas ar viduvējas kvalitātes riepām. Tātad realitatē visi plusi pār Griffu ir pazaudēti gan starta brīdī spolējot, gan pagriezienos, jo Grifinisti lielākoties brauc ar ļoti labām riepām. Cikiem no vadāmo, perfekto vāciešu un japāņu ir jauni kvalitatīvi amortizātori un riepas, cik no viņiem vispār ir spējīgi realizēt to tehnisko pārākumu pār piemēram 300m?
Kas bija par iemeslu tam,lai izdarītu vispārinātu secinaju par Aero vadītājiem? Tiešām grūti iedomāties kādu no sejieniešu aero vadītajiem,kurs būtu gatavs pārkāpt fwd V6 taisnbraucējā, ja jau pat Aero motora novietojums nav īpaši veiksmīgs (lasi šķersvirzienā)
1. Personīgie noverojumi, noteikti neattiecinu pret visiem, jo zinu, ka daudzi kā piemēram Arnijs atbilstoši jaudai arī riepas izvēlās ļoti labas un katru gadu jaunas.
Kādēļ vajadzetu kādam pārkāpt???
Kas vainas šķērsām dzinējam?
kas vainas V6 :laugh:
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Gustavs wrote:Greger būsi pārsteigts. Bet uz bmw es nemaz netēmēju. Ir citas lietas,kuras vēlos no auto. Diemžēl tās lietas ir neapvienojamas un tādēļ ir nepieciešams vēlviens auto,kuru šobrīd, taisni tagad, būtu bezjēdzīgi iegādāties/uzturēt. Un tajā auto nav ne smakas no kaut kā elitāra un ekstras defoltā man nav vajadzīgas.
Jo vairāk (kā jau Lawyer minēja) lētas un nekvalitatīvas ekstras.
Jebkurā gadījuma par darbu un bmw nošavi galīgi greizi :) !
Ak tu dieniņ! Bet kura ta tur piemeram tam F-150 vai kādai pacificai vai town caram vai sevillei ekstra ir nekvalitatīva?! Esmu gatavs ar tevi aizlaist līdz katram no šiem auto lai tu man vari ar pirkstu paradīt kur tieši kkas ir nestādājoš vai no nekvalitatīviem materialiem un tad skatīsim kuram auto šie punkti ir ok un vai tiešām tik stipri vairāk ok kā pārmaksa.
Tas, ka amo saloni ir pavirši savakti tas ir liels fakts, bet ja tas traucē kas liedz nodot autoakustiķiem kuri par paris simtiem to visu pasākumu pievilks.
Par pedējo pāris gadu amo ražotajiem auto nerunāju, jo tie lielakajā vairākumā ir vnk šausminošas kvalitātes.


Uz kādu auto tēmē ja nav noslēpums?
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Nav ne jausmas kapēc, kāds vēlētos pārkāpt uz Griffinu. Atsaucos tikai uz Tevis minēto Griffa pārākumu.
Kas vainas V6. Kaut vai divas galvas. Izsvarojums.
Kas vainas dzinējam šķersvirzienā? Nepatīkama tendence priekšas izslīdēšanai līkumos kā arī tas pats nelaimīgais izsvarojums.
Cik zinu Arnijam šogad nebija pirmā svaiguma ziemas riepas :-|!

P.s
Nevajag salīdzināt divas pavisam atšķirīgas filozofijas....
Post Reply