• SAAB 99 krutums - Page 23
Page 23 of 26

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Sat Jan 28, 2012 8:31 pm
by lablaiks
Tipiska parādība 99jam salā.Katru gadu pie mīnus 10 un vairāk parādījās šī ekstra, reizēm traucē, kad iebraucot apdzīvotā vietā jānomet uz 50km/h, tad jābrauc pēc izjūtas.

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Sat Jan 28, 2012 8:33 pm
by zinitis
lablaiks wrote:Tipiska parādība 99jam salā.Katru gadu pie mīnus 10 un vairāk parādījās šī ekstra, reizēm traucē, kad iebraucot apdzīvotā vietā jānomet uz 50km/h, tad jābrauc pēc izjūtas.
Varētu būt neliels diskomforts ripinot garām fotoradaram...:)

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Sat Jan 28, 2012 8:58 pm
by Arnijs
Zinitis wrote:
Varētu būt neliels diskomforts ripinot garām fotoradaram...:)
toties mierīgi var taisīt foto ar spidometru, fotoradaru un vidējo pirkstu vienā kadrā :laugh:

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Sat Jan 28, 2012 9:06 pm
by ZingZeng
Hmmm, ar nevienu 99 man tā nav bijis, pat pie -30 gradiem.

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Sun Jan 29, 2012 4:06 pm
by Nauris_t16
Nav tik grūti, jo 5.ātrumā 1000rpm=40kph ; 1500rpm=60kph ; 2000rpm=80kph ; utt :)

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Tue Feb 28, 2012 5:19 pm
by lawyer
Top Gear S18E05 bija sižets par Saab un 99 Turbo tika nodēvēts par visu laiku labāko Saab un vispār par lielisku auto :cheer: Tas ķiršsarkanais 3d turbo eksemplārs, ar ko JC un JM brauca, lika man riktīgi sasiekaloties, nezinu, kā tas brauc, bet tas 3d turbo izskatās vienkārši dievīgi :silly: :cheer:

Te pat viens restaurējams eksemplārs mētājas :)

http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_99_ ... ?ca=11&w=3

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Tue Feb 28, 2012 5:35 pm
by Gregers
lawyer wrote:Top Gear S18E05 bija sižets par Saab un 99 Turbo tika nodēvēts par visu laiku labāko Saab un vispār par lielisku auto :cheer: Tas ķiršsarkanais 3d turbo eksemplārs, ar ko JC un JM brauca, lika man riktīgi sasiekaloties, nezinu, kā tas brauc, bet tas 3d turbo izskatās vienkārši dievīgi :silly: :cheer:

Te pat viens restaurējams eksemplārs mētājas :)

http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_99_ ... ?ca=11&w=3
Pārējo ko šie teica/ierēca gan aizmirsi pieminēt :laugh:

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Tue Feb 28, 2012 5:44 pm
by Nils
3d 99 turbo noteikti ir mana topa pašā, pašā augšā...

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Tue Feb 28, 2012 5:52 pm
by Gregers
Bet ar ko īsti viņš ir labāks par 900 og?
Manuprāt 900 izskatās proporcionālāk, arī salons labak aprīkots un salikts, nu vismaz vizuāli

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Tue Feb 28, 2012 5:58 pm
by lawyer
Par 99 jau neviena ierēciena nebija ;) Par aprēktajiem varam pasmieties citā topikā B)

P.S. Man tas tops ir miglā tīts, bet 3d 99 Turbo vieta kaut kut topa augšgalā noteikti atrastos :)

P.P.S. Vēl viens atradās: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=mludkqjlbjnv

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Tue Feb 28, 2012 8:17 pm
by Nils
Grēger, tu gribi dzirdēt kaut ko racionālu? Piedod, nebūs...
Emocijas? Jā, emocijas ir... noņemot pārvalku no vienīgā 99 turbo Latvijā, kas klusi gaida atgriešanos uz ceļa, sirds sāk sisties divreiz straujāk. Tur viņš stāv... katru reizi, kad esmu tur, ar acīm meklēju apklāto siluetu un mājup braucot pasapņoju kā būtu, ja būtu...
Sapņi ir svarīgi, tie mēdz piepildīties... būs, jābūt.

Image

TopGear: http://www.youtube.com/watch?v=d8PT91JWljQ

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Tue Feb 28, 2012 11:52 pm
by Nauris_t16
Gregers wrote:Bet ar ko īsti viņš ir labāks par 900 og?
Manuprāt 900 izskatās proporcionālāk, arī salons labak aprīkots un salikts, nu vismaz vizuāli
Emmm, pats pirmais Saab Turbo, 3d 99T pieejams tikai 1978 gadā + 100 žurnālistu pre-production mašīnas 1977 gadā. 2 durvju pieejami 1979-1980.
Reāli 1977. gadā saražoti 1066 99turbo. Citi dati man nav, bet nu tas dod ieskatu, ka tās mašīnas nav daudz.

Un par salonu runājot - 900ajam tas ir vismaz divreiz sliktāk salikts, sliktāk uzbūvēts - grab kā naglu kaste, salīdzinot ar 99.

Vadāmība 900 vs 99 - 99 ir īsāka bāze - tas ir prognozējamāks, bet, lai arī tāpat kā 900 īsti negribas samesties līkumos, to vismaz ir iespējams iztaisnot, turpretī 900 uzsāk dibena riņķa deju ap degunu.

900 ir varbūt skaistāks (subjektīvie viedokļi, neko neapstrīdu), modernāku salonu, vairāk ekstrām un iespējām (tas skaitā uz aftermarket mantiņām).

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Wed Feb 29, 2012 11:19 am
by lawyer
Tīri par vizuālo - 99 3d Turbo izskatās kompakts, sportisks, daudz robustāks par agrīnajiem c900 - tas izskatās vnk "HOT", kā hot hatch :)

Protams, arī c900 T16 Aero ir "HOT", bet tas vairs nav hot hatch...

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Wed Feb 29, 2012 11:41 am
by Gregers
ziedoniz wrote:
Gregers wrote:Bet ar ko īsti viņš ir labāks par 900 og?
Manuprāt 900 izskatās proporcionālāk, arī salons labak aprīkots un salikts, nu vismaz vizuāli
Emmm, pats pirmais Saab Turbo, 3d 99T pieejams tikai 1978 gadā + 100 žurnālistu pre-production mašīnas 1977 gadā. 2 durvju pieejami 1979-1980.
Reāli 1977. gadā saražoti 1066 99turbo. Citi dati man nav, bet nu tas dod ieskatu, ka tās mašīnas nav daudz.

Un par salonu runājot - 900ajam tas ir vismaz divreiz sliktāk salikts, sliktāk uzbūvēts - grab kā naglu kaste, salīdzinot ar 99.

Vadāmība 900 vs 99 - 99 ir īsāka bāze - tas ir prognozējamāks, bet, lai arī tāpat kā 900 īsti negribas samesties līkumos, to vismaz ir iespējams iztaisnot, turpretī 900 uzsāk dibena riņķa deju ap degunu.

900 ir varbūt skaistāks (subjektīvie viedokļi, neko neapstrīdu), modernāku salonu, vairāk ekstrām un iespējām (tas skaitā uz aftermarket mantiņām).
Nja, 99 sanāk tiešām sakarīgāks. Retums gan manās acīs nekad nav bijis un visdrīzāk nebūs pluss(9k atmosfernieki arī ir reti :laugh: ), bet priekšrocības vadāmībā jaudīgam motoram klāt esot ir liels pluss, negrabošs salons arī ir ļoti patīkami.

Re:SAAB 99 krutums

Posted: Wed Feb 29, 2012 11:46 am
by lawyer
Ņemot vērā niecīgo saražoto daudzumu, interesentiem jebkurš piedāvājums ir nopietni jāizskata :silly: