• Moto sezona - Page 29
Page 29 of 29

Re: Moto sezona

Posted: Tue Aug 27, 2019 8:46 pm
by Vilcins
Transalp ir mēsla arī meža, viņam jaudas nav, 44kw,mam jawai vairāk
:D tas par xl700, man tāds bi, nobraucu 1000km un pārdevu, ka nav tad nav

Re: Moto sezona

Posted: Tue Aug 27, 2019 11:53 pm
by chippy
Ar vecajiem Transalp esot izteiktas problēmas ar jaunu rezerves daļu iegādi.

Re: Moto sezona

Posted: Wed Aug 28, 2019 9:44 am
by Vilcins
Priekš kam vecam lūznim jaunas detaļas

Re: Moto sezona

Posted: Wed Aug 28, 2019 10:00 am
by edijs
chippy wrote: Tue Aug 27, 2019 11:53 pm Ar vecajiem Transalp esot izteiktas problēmas ar jaunu rezerves daļu iegādi.
Bet, ja dabūn daudz maz zolīdi uzpasētu aparātu, viņiem arī neko vairāk par ķēdi, zobratiem un bremžu klučiem nevajag. :D Vēl gultņi, bet tos pērk parastā gultņu veikalā.

Vilciņ, xl700 ir nesalīdzināms ar vecajiem, divi dažādi mopēdi. Jaunais ir izteikts asfalta un ceļošanas mocis cilvēkiem ar īsām kājām. Es joprojām nesaprotu, ar kādu mērķi Tu to štruntu pirki. :D Jo nepisneiet, normālam vecim tizla sēdpozīcija, meža takām nederīgs. Ja tīri tā ceļošanai un vēl jo vairāk divatā - tad tajā pašā budžetā XL1000 šķiet daudz piemērotāka izvēle.

Saule - 1) augums; 2) budžets; 3) aptuvenais pielietošanas mērķis? Un cik km skaitās "ilgāk pavīlēt pa šoseju"?

Transalps būs par kripatu piemērotāks meža taciņām kā F650, kaut dēļ 21" rata priekšā. Vibrēs mazāk, apakšas plūdenākas. Vienlaikus arī mazāk jautrības, F650 cēliens dēļ tā viena poda ir jūtami jestrāks. Kopumā - nu baigais galerts tas Transalps. :D Bet tādā pusotra kilo budžetā pat grūti iedomāties jēdzīgāku nosacīti universālo ikdienas braucamrīku ar opciju gan pa šoseju pabraukt (ar domu - uz darbu no piepilsētas, ne ceļojumos), gan mežā iebraukt. Kā pirmais laužamais derēs, bet nelolo cerības, ka būsiet kopā ilgi. Varbūt pat vērts uzreiz piekrāt klāt vai nopārdot kaut ko no saabiem.

Re: Moto sezona

Posted: Thu Aug 29, 2019 9:03 am
by saule
Apmēram skaidrs. Līdzīgas atsauksmes biju salasījies arī citos forumos.
Augums standarta - 182, budžets 1.5, ar zobusāpēm 2k euro, braukšana reizēm no Siguldas uz darbu, reizēm aizbraukt uz orientēšanās mačiem, reizēm tā pat vien pabraukāties. Pirmajam aparātam vairāk par 1.5k negribētos tērēt. Piekrāt pirmajam dzelzim baigi negribu, jo nav sajēgas, cik daudz vispār braukāšu. Šobrīd, kamēr mācos, liekas jau, ka nu tik būs un nu tik braukšu, bet realitāte parasti ir savādāka. Attiecīgi investēt labākā aparātā, kas stāv tikai garāžā - stulbi.
Mēģināšu līdz nākamajai vasarai kādu labu aparātu sameklēt.

Re: Moto sezona

Posted: Thu Aug 29, 2019 11:54 am
by edijs
Brauksi/nebrauksi faktors bieži vien ir atkarīgs no pirmā moča tipa izvēles. Es pazīstu vairākus čaļus, kas vēl jaunības gados (nu tā, līdz 25) nokārtojuši A kategoriju, nopirkuši kaut ko baikveidīgu vai augumam galīgi neatbilstošu ielinieku, uz kura tāpat jāsēž saliekušamies, pabraukuši dažus gadus, tad moci pārdevuši un tā arī atpakaļ nav uzkāpuši. Uz jautājumu "kāpēc" visbiežāk atbild ar "ai, nav ērti ikdienā, apnīk ar laiku", kā arī "parādījās mīziens". Vēl ir zināmi kadri, kas pārdevuši gluži vēl nav, taču arī brauc nu ļooti reti, burtiski dažas reizes gadā kaut kādos pasākumos, vai arī ļoti siltos vasaras vakaros čiliņā līdz Laimai (varbūt ne tieši tur, bet ideja kā tāda - ķerot lielāku kaifu no paburzīšanās, ne pašas braukšanas). Izplatītākais iemesls, kāpēc nebrauc ikdienā - jo dzīvo dzīvoklī un līdz mocim, kas stāv garāžā, nav gluži piecu minūšu gājiens. Tad vēl bērni ar auto jāved rītā un vakarā, vai arī līdz darbam var ar velo aizbraukt, utt. Ja es dzīvotu, piemēram, Teikā dzīvoklī un mocis stāvētu garāžā padsmit minūšu attālumā, tad, sūds jautājums, es arī biežāk brauktu uz darbu Vecrīgā ar velo.

Ja jau esi uzmetis aci uz Transalpu, tad virziens pareizais. ;) Enduro veidīgs braucamrīks paver kaudzi jaunu iespēju, meža ceļu, taku un granteņu tīklojums mums ir kolosāls. Ir arī kaudzīte gpx failu ar interesantiem maršrutiem, kur brīvdienu rītos var arī vienītī padīdīties, lai galvu izvēdinātu. Šis tas atrodams iekš https://www.wikiloc.com/ . Par TET (https://www.transeurotrail.org/) tak gan jau arī būsi dzirdējis. Ar šībrīža nepilnu sešu gadu enduro pieredzi man ir sajūta, ka ar asfalts-only tipa moci es justos gauži ierobežots izvēles brīvībā..

Pāris lietas, kam pievērst uzmanību, apskatot kādu Transalpu dzīvē: 1) kārtīgi iztausti pakaļējo ratu, rumbu - ja laikus nav mainīti gultņi, var gadīties, ka rumbas sēžas vieta izdilusi. Ņem vērā, ka tās vecās Hondas spēj iet ilgi bez jelkādiem remontdarbiem, kas mēdz rezultēties apstāklī, ka īpašnieks "piemirst" par dilstošo detaļu laicīgu nomaiņu; 2) parauj nost priekšējā zobrata aizsargvāciņu un paskaties uz output shaft šlicēm, vai nav no trapecēm pārvērtušās trijstūros; tur tāda stulba konstrukcija priekšējā zobrata stiprināšanai, ilgtermiņā izļurkājas. Ja brīvkustība neliela, to vēl var glābt ar šādu risinājumu https://kkbike.it/en/sprockets/142-hond ... 50130.html (ir arī viens pēc skata identisks ukraiņu čaļa meistarojums, sev sūtīju to, sanāca lētāk).

Re: Moto sezona

Posted: Thu Sep 19, 2019 1:12 pm
by eeKa
saule wrote: Tue Aug 27, 2019 1:54 pm Ir šeit kāds, kas braukā ar Transalpu, vecu Transalpu? Ir doma nākamsezon beidzot nokārtot tiesības un beidzot tikt pie sava braucamā, un subjektīvā izvēle ir kritusi uz Transalpu, līdz '97 gadam. Iespējams, ka pat uz kādu no pašiem pirmajiem izlaiduma gadiem, jo dizainiski baigi patīk tieši pirmie modeļi. Tehniski, cik saprotu, lielākās atšķirības ir tikai pēc '97. gada, kad jau nāk 650cc motors. Šobrīd skolojoties braukāju ar '94 gada F650, tas viens cilindrs ne pārāk patīk. Pa mežu ir OK, bet ja ilgāk pa šoseju jāvīlē, tad tā vibrācija ne pārāk. Gribētu dzirdēt kādu lietotāja viedokli un varbūt redzēt un izbraukt dzīvajā.
Varu piedāvāt '95 Transalpu notesteet!
Braucu ar viņu jau no 2011 gada un nobraukti ir 50k
Lokācija Rīga.. PM