• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 - Page 26
Page 26 of 59

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Dec 02, 2009 10:10 pm
by keikei
Sveiks Edij,

Es jau teicu, ka viņam uznāk šitāda fiška - vienīgi man tas nekad nenotika sausā laikā, bet kaut kādas divas, trīs reizes man viņš šitā noniķojās pie stipra lietus un smagi slapjiem ceļiem. Ja tas bija šādos apstākļos, tad uz vikingiem visticamāk vari nebraukt taisīt diagnostiku, jo ja pareizi atceros es jau to mēģināju, pie tam ārā lija un turienieši vēl ar viņu pa astras ielu pa peļķēm izbraukājās tā ka prieks, protams, zakon podlasti, SAABs gāja dziedādams. Biju vēl pie viena meistara, tas it kā atrada trūkstošu bl;ivi pie DI bloka un nohermetizēja, bet izskatās, ka nav bijis tas, lai arī pašam pēc šā pasākuma viss bija čotka - labā ziņa uz ceļa viņš nepaliek, jo ja arī kārtīgi gāž pastāvot 3 min malā viņš atkal aiziet, vienreiz gan es braucu lēnā garā ar avareikām, jo biju uz krastenes un tur nenormālākās rises un visu laiku meta to ūdeni virsū kaut kur hvz kur, tiklīdz aiz stahānovieša pie kapiem uzbraucu uz normāla ceļa viss bija čotka!
Variants ko nepaspēju izmēģināt - sagaidīt kad riktīgi līst un ir tumš, braukt speciāli pa peļķēm un tiklīdz parādās šitā herņa, mest malā un skatīties vai kaut kur zem motora pārsega nedzirksteļo tā norādot uz bojāto mezglu!

P.S. Sveiciens no Skotijas :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Dec 02, 2009 10:59 pm
by edijs
Aa, biju piemirsis, ka tu man ko līdzīgu jau stāstīji. :) Cik tev bieži viņam tā gadījās? Ja nav pārāk bieži un uz ceļa nekad nav palicis, tad metīšu bailes palikt uz ceļa pie malas un turpināšu braukt. Nu jā, un tovakar bija bik mitrs un peļķes.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Dec 02, 2009 11:18 pm
by keikei
edijs wrote:Aa, biju piemirsis, ka tu man ko līdzīgu jau stāstīji. :) Cik tev bieži viņam tā gadījās? Ja nav pārāk bieži un uz ceļa nekad nav palicis, tad metīšu bailes palikt uz ceļa pie malas un turpināšu braukt. Nu jā, un tovakar bija bik mitrs un peļķes.
malaa esmu metis kaadas reizes triis, tad kad bija galiigi neejosh, bet vienmeer esmu ticis liidz gala meerkim, tomeer ja vinsh nebuutu paardots es tomeer mekleetu vainu, jo es domaaju ka viss suudiigaak buutu ja vinsh saaktu nikoties piemeeram uz briiviibenes 5 peecpusdienaa!

Taa jutis ka jauda uz briidi pazuud vairaakaart, bet tad es tik iespiezu vairaak griidaa un pazuud taa saize!

Nevar tak buut ka nevar atrast, kas pa desaam! Domaaju, ka te vislabaak aarnijs paliidzeetu! :)

Cik saprotu tad maasai tomeer nespiid ar vinju vizinaaties? :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Dec 11, 2009 11:24 am
by Agdams
Gribētos ar savu 9000 CD,92.gada izlaidums,aizbraukt uz Krieviju(konkrēti uz Novorosijsku).Var būt kāds var man ieteikt,kādas rezerves daļas būtu vēlams ņemt līdzi ceļā.Tik garus gabalus vēl nav sanācis braukt.:dry:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Dec 11, 2009 12:50 pm
by gustavs
Agdams wrote:Gribētos ar savu 9000 CD,92.gada izlaidums,aizbraukt uz Krieviju(konkrēti uz Novorosijsku).Var būt kāds var man ieteikt,kādas rezerves daļas būtu vēlams ņemt līdzi ceļā.Tik garus gabalus vēl nav sanācis braukt.:dry:
Aizdedzes bloku un bendzīna sūkni :woohoo: , nē nopietni, vismz es tā darītu/šu .

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Dec 11, 2009 1:08 pm
by Gregers
Agdams wrote:Gribētos ar savu 9000 CD,92.gada izlaidums,aizbraukt uz Krieviju(konkrēti uz Novorosijsku).Var būt kāds var man ieteikt,kādas rezerves daļas būtu vēlams ņemt līdzi ceļā.Tik garus gabalus vēl nav sanācis braukt.:dry:
Kad agrāk braucu lielos gabalus tad dariju tieši ta kā Gustavs saka- Di un benzīna sūknis+apraksts to maiņai uz papīra. Kā arī vienmēr izgāju pilno diagnostiku Vikingos lai pārliecinatos, ka nav nekādu pārsteigumu.
Galvenais Krievijā uzmanies ar degvielu un peļķēm tās ir lietas kuras var nolikt SAABu mierā ļoti operatīvi!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Dec 15, 2009 10:42 pm
by vasils
kursh kaut ko zinj par vikingu diagnostiku- cik pie vinjiem apmeeram maksaa?konkreetaak sakaraa ar dzineeju un vadiibu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Dec 15, 2009 11:12 pm
by edijs
Citējot mājas lapā rakstīto: "pilna auto diagnostika pie mums izmaksās tikai no Ls 27,00 (ritošajai daļai Ls 15,00) (ar PVN)". Biežāk gan dzirdēta summa ir kaut kas ap 45 latiem, bet varbūt tagad atlaide. Pieslēgšana pie kompja un kļūdu nolasīšana 12 Ls bija.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Dec 15, 2009 11:16 pm
by jastr
edijs wrote:Citējot mājas lapā rakstīto: "pilna auto diagnostika pie mums izmaksās tikai no Ls 27,00 (ritošajai daļai Ls 15,00) (ar PVN)". Biežāk gan dzirdēta summa ir kaut kas ap 45 latiem, bet varbūt tagad atlaide. Pieslēgšana pie kompja un kļūdu nolasīšana 12 Ls bija.
tā imho ir normstundas cena viņiem... un kādas 2h ņemās, tāpēc tādu cenu visi piesauc.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Dec 17, 2009 10:19 am
by dudenz
ir baigi nopietns jautajiens. isak sakot saab 9000 91 dada 2.3 turbo. tad kad startee vislaok spljaudas raustas tad pekshnji taka pielec apgriezieni uzraujas lidz 3k un akal noslapst. tad akal griez un shis tik detone un sit atpakalj. reizem uz divi cilindri tik kko knapi izdodas piebubinat. hz. aa un vel vinjam tcs ari ir.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Dec 17, 2009 4:24 pm
by Arnijs
dudenz wrote:ir baigi nopietns jautajiens. isak sakot saab 9000 91 dada 2.3 turbo. tad kad startee vislaok spljaudas
Neaudzināts - ibio :dry:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Dec 20, 2009 12:40 pm
by Nils
KoreFun wrote:Nil, tiki galā ar savu Saabu?
Ja domā par nevienmērīgo jaudu, tad ar to ir mistika.
Atgriezos no SWE, notrausu sniegu, uzsildīju, izbraucu un neticami, bet viss ir kārtībā, verās vienmērīgi un turbo spiediens nestaigā! :huh:
Izskaidrojumu neredzu, vienīgi, vai tādā gadījumā tas nevarētu būt saistīts ar kaut kādu dzesēšanu, temp. utt, ka aukstumā jauda ir vienmērīga, bet siltākā laikā ne? Jebšu kaut kas uz pareizo puisi ir aizsalis? :laugh:
Nīgrais ar savu ideju kaut kur pazudis, laiciņu pirms manas aizbraukšanas minēja, ka esot idejas, bet par cik taisījos prom, perosnīgi neuzjautāju.
p.s. un sajūtas, kad pēc mēnesi, kas pavadīts B5 Passat ar 1.9TDI, Audi A6 ar 2.6 tomātu un Omegā ar 2.0i, iekāpjot sābā, ir fantastiskas. Kārtējo reizi pierādās cik forši ik pa laikam pabraukāt ar kaut ko švakāku, lai pēc tam iesēstos atpakaļ un saprastu, kāpēc tu to auto tā mīli! :laugh:
Nezinu vai tas pēc friču auto tādas sekas vai tas, ka jauda kļuvusi vienmērīgāka un labāka, bet ar vienu roku es vakar stūri nevarēju noturēt taisni paātrinoties ar otro. :laugh:
Patīkami. :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Dec 20, 2009 11:58 pm
by edijs
Vot es rīt tikšu pie šitā prieciņa. :D Šodien biju šoferis vienai alkānu kompānijai, vadīju audi 80 ar 1.6 motoru + ar gāzi. Neiet nu ne sūda. :D Principā laikam pirmo reizi ar šitādu 80to audi braucu. Nekad man tas burbulis nav paticis ne no ārpuses, ne pēc salona (aizmugurē vietas nav, bagāžnieks nekāds, panelis taaaaads eeemmm ne priekš manis). Un man tagad vēl jo mazāk ir skaidrs, kādu motīvu vadīti cilvēki pērk šo auto. :) Lēts? Lēti uzturams? Nu nez. Varbūt kaut kādu kapeiku var iemuhļīt. Čalis nopirka pa 600 naudiņām viņu. Man jau kaut kā šķiet, ka saab 9k par to naudiņu nebūt nebūtu sliktākā stāvoklī. Toties koža roža, jauda, komforts, drošība, utt. Bet nē, saabs esot dārgs. :D Hah! Jā, bet jāsaka, ka uz piesniegušā ceļa turējās šis tīri pieklājīgi, likās, ka izsvarojums salīdzinot ar 9k ir pat labāks. Vai arī man resnas pakaļas aizmugurē sēdēja. Bet lai nu kā - ja es tagad mājās braucot ar bembi jau sajutos kā baltais cilvēks atkal, tad rīt, iekāpjot saab'ā, laikam starošu un smaidīšu līdz ausīm. Pilnībā piekrītu Nilam - ik pa laikam jāizbrauc ar kādu citu auto. Jo īpaši garāku gabalu. Un tad tikai savu Saabu proti novērtēt kā nākas. Ikdienā jau citādi pierod un nav tas.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Dec 22, 2009 6:25 pm
by gustavs
Nils/carlorossi wrote:
KoreFun wrote:Es šorīt uzzināju, ka man ir apsildāmie spoguļi, un pat abi strādā:woohoo: :woohoo:
:laugh:


Es, atkal, vakar secināju, ka man ļoti gribas, lai arī šofera pusē sapsildāmais beņķis strādātu. :laugh:
Sanāca pasēdēt blakus kādu brīdi un tā ledus aukstā āda tik ātri sāka sildīt manu nosaluso pēcpusi, ka prieks bija neizmērojams. :laugh:
Cik traki ar viņu varētu būt? Ir kāds mēģinājis labot? Cik liela ķēpa?
Iztirzāsim apsildes problēmu šeit :P.

Taisni tā pati šaize, slēdzis pārbaudīts kā arī mainīts uz citu ejošu, drošinātāji pārbauditi, zem beņķa vadi nav parrīveti, tas gan bija uz aci:blink: bez voltametra mērīts:angry: . Varbūt vēl ir kāds mezgls palicis nepārbaudīts :ohmy: ?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Dec 22, 2009 9:03 pm
by KoreFun
Manā 900 OG vaina bija pašā sildelementā. Mēģināju salabot, savienoju 3 vietās, bet elements tāpat bija kaut kur vēl pūšu. Atteicos no tās domas tāpēc, ka tas tievais drāts, kurš arī uzkarst, bija vai nu ielīmēts, vai kā citādi iestrādāts starp divām porolona slāņiem un lai sameklēt un savienot to drāti, bij jāplēš to porolonu atpakaļ uz sastāvdaļām - diviem slāņiem.

Bet jebkurā gadījumā āda bez apsildes ir galīgs čau:laugh: Es Jūsu vietā, čāļi, mēģinātu to salabot:cheer:

Vispirms mēram, ar testeri, zem beņķa štekerī, vai pienāk 12V, ieslēdzot apsildi, tad mēram pretestību sildelementam;)