• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 - Page 54
Page 54 of 59

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Mon Aug 30, 2010 9:09 pm
by vasils
skirem wrote:
vasils wrote:ir jautaajums. shodien gaaju apskati un izkritu deelj prieksheejiem lukturiem(pirms tam 4 gadus viss bija it kaa normaali). traapijas cits instruktors un vinsh pamaniija, ka taalaas gaismas deg kopaa ar gabariitiem ,nevis ar tuvajiem. vinsh spiitiigi apgalvoja, ka pastaav taadi lukturi ,kuriem taalais deg atseviskji no tuvaa, bet ne saabam(9000 ng1994.g).
respektiivi, paarsleedzot no tuvaa uz taalo, vajadzeetu degt gan taalajiem gan tuvajiem, bet man deg taalie un gabariiti.Vai shim modelim taa tam jaabuut un vinji kljuudaas vai kaads ieprieksheejais saimnieks vai kaut kas ir paartaisiits. vinsh man skaidroja par 3 burtu salikumu uz lampas ,kuraa truukst vienas sviitrinjas ,lai taa lampa buutu taada ,kurai deg taalais atsevskji no tuvaa. uz manaas taadas sviitrinjas nav. B)
Apskaties kādi burti tev ir uz stikla:
CR - Tuvās – tālās gaismas lukturis
C/R - Tuvās/tālās gaismas lukturis (/ – norāda, ka tuvā gaisma neieslēdzas vienlaikus ar tālo gaismu)
Galu beigās var pateikt ka stikls ir mainīts - to ne viens nevar aizliegt, jo abi šie stikli ir legāli ;)
par to sviitru vinsh man jau skaidroja. bet man pasham ir interese vai shim modelim cse ng taalais deg atseviski, pasakiet kaads! tad es atkaartotajaa vareeshu vinjam pateikt ,ka ar mashiinu viss ir kaartiibaa, tikai citi stikli.varbuut pastaav saab 9000 ar divejaada tipa lukturiem?. a, un man ir hcr- tuvie un taalie deg kopaa.skirem[/b], paldies par info!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Mon Aug 30, 2010 9:37 pm
by KoreFun
Interesanti kādā veidā degošie kopā tuvie un tālie apdraud satiksmi.. pat ja uz lampas ir norādīts, ka jādeg tālie + gabarīti.

Un ja inspektors ir kļūdījies pats, tad kurš maksās par atkārtoto TA?:)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Mon Aug 30, 2010 10:44 pm
by zinitis
Nu,tad jautajums nevis par burtiem uz lukturiem,bet par auto modeli...
Ja tas ir CS,jeb CD virs 96.g,(ar sauro purnu),tad kopa ar talajiem butu jadeg ari tuvajiem,ar vajaku gaismu,jo strava iet caur pretestibu...Ja tas ta nav,tad nezinu par TA,bet normala situacija prieks auto ta nav.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:27 am
by DeathB0Y
sveiki, mana sāpe ir akal ar lamda zondi izskatās ka būs atdevusi galus, jo deg ce lampiņa un simptomi tādi paši ka iepriekš reizi brīvgaitā pel apgriezieni brīžiem no 500 līdz 2000.
jautājums sekojoš, ja es atslēgtu lamdu pavisam to kabeli atvienotu tad tak es kādu brīdi varu braukt tikai ar ce lampiņu un bez šī apgriezienu gļuka, vai es kļūdos?
Un es sāku meklēt lietotu lamdu, mošk kādam ir...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:29 am
by Krists
DeathB0Y wrote:sveiki, mana sāpe ir akal ar lamda zondi izskatās ka būs atdevusi galus, jo deg ce lampiņa un simptomi tādi paši ka iepriekš reizi brīvgaitā pel apgriezieni brīžiem no 500 līdz 2000.
jautājums sekojoš, ja es atslēgtu lamdu pavisam to kabeli atvienotu tad tak es kādu brīdi varu braukt tikai ar ce lampiņu un bez šī apgriezienu gļuka, vai es kļūdos?
Un es sāku meklēt lietotu lamdu, mošk kādam ir...
Nu ir man kkur divas lietotas zondes, varu pārdot, bet iesaku labāk ņemt jaunu!!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:32 am
by DeathB0Y
iepriekšejā vasaras sākumā no nila ņemtā zonde vakar arī sāka gļukot.
Cik naudiņas apmēram maksā jauna?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:34 am
by Krists
2 gadus atpakaļ man šķiet ka pirku pa kādiem 40 Ls, bet precīzi neatceros!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:36 am
by DeathB0Y
tas vēl būtu ok...
bet jautājums paliek atklāts vai var kādu laiku braukt ar atvienotu zondi?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:38 am
by Krists
DeathB0Y wrote:tas vēl būtu ok...
bet jautājums paliek atklāts vai var kādu laiku braukt ar atvienotu zondi?
Ar atvienotu tāpat degs CE, un SAABs ies servisa režīmā un sazin kas vēl notiks ar patēriņu utt... domāju jau ka tas nav sevišķi veselīgi !

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:39 am
by DeathB0Y
bet tas varētu atrisināt manu šī brīža gļuku ar apgriezieniem tukšgaitā?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 12:42 am
by Krists
DeathB0Y wrote:bet tas varētu atrisināt manu šī brīža gļuku ar apgriezieniem tukšgaitā?
domāju ka neatrisinās, bet nu labāk lai kad zinošāks uzraksta kā tur ir!!!!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 3:52 pm
by skirem
pieļauju šim modelim ir vairāki varianti "brīvgaitas peldēšanai" nav jau tikai zonde. Zinu arī ka ir tāds devējs kurš dod signālu par uzsilušu dzinēju - attiecīgi tiek regulēti apgriezieni. Nevajag nodarboties ar minēšanu un zīlēšanu, tam ir domāti normāli servsisi kas tev pateiks kas ir pie vainas.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 4:38 pm
by ZingZeng
Lidzigi bija ar brivgaitas varstu. Iztiriju to un problema pazuda.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 7:08 pm
by vasils
Zinitis wrote:Nu,tad jautajums nevis par burtiem uz lukturiem,bet par auto modeli...
Ja tas ir CS,jeb CD virs 96.g,(ar sauro purnu),tad kopa ar talajiem butu jadeg ari tuvajiem,ar vajaku gaismu,jo strava iet caur pretestibu...Ja tas ta nav,tad nezinu par TA,bet normala situacija prieks auto ta nav.
tas ir defekts, kursh ir jau 4 gadus. un es katru reizi izgaaju apskati, bet shogad ne. pats, to tikai vakar uzzinaaju. cik noprotu ,tad probleema ir kaadaa no relejiem(sarkanajaa lielaja, vai oranzhajaa). vai arii sleedzis. auto 1994 .g cse

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 9:02 pm
by zinitis
vasils wrote:
Zinitis wrote:Nu,tad jautajums nevis par burtiem uz lukturiem,bet par auto modeli...
Ja tas ir CS,jeb CD virs 96.g,(ar sauro purnu),tad kopa ar talajiem butu jadeg ari tuvajiem,ar vajaku gaismu,jo strava iet caur pretestibu...Ja tas ta nav,tad nezinu par TA,bet normala situacija prieks auto ta nav.
tas ir defekts, kursh ir jau 4 gadus. un es katru reizi izgaaju apskati, bet shogad ne. pats, to tikai vakar uzzinaaju. cik noprotu ,tad probleema ir kaadaa no relejiem(sarkanajaa lielaja, vai oranzhajaa). vai arii sleedzis. auto 1994 .g cse

Tevis nosauktajos mezglos vaina nebus...
Atver drosinataju kasti pie AKB un paskaties vai kastes labaja mala zem sarkana releja nav briva vieta.Tur butu jabut zalam sasledzosajam relejam,ja tas tur nav tad ieliec jebkuru standarta releju.Ja tas tur ir tad parsledzot gaismas tam butu jatiksk,ja tas ta notiek,tad uz lanzerona ir pieskruvets kronsteins ar keramisku pretestibu,iespejams ta ir nosvilusi(bez vinas var iztikt saliekot vadus pa tieso)
Bet jebkura gadijuma ir gruti veikt diagnostiku neredzot auto...