• classic 900 clubsport #8 - Page 2
Page 2 of 31

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Apr 10, 2008 4:52 am
by Nauris_t16
Tad jau redzēsim :) Cik palasīju saabcentral 900 performance forumā, tad neviens itkā nesūdzējās par 9k intercooler`u - arī cilvēki, kuriem uz mašīnām ir standarta turbīnas :huh:
+ Vēl pagājušogad saab festivāla laikā Zviedrijā novēroju šo kā diezgan populāru modifikāciju starp 900og.
Var jau arī likt no 740 Volvo, bet man nepatīk tas koncepts, ka gaisa pievadtrubas iznāk ārā no motortelpas pa apakšu (zem grīdas) - par sēdināšanu var aizmirst...

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Apr 10, 2008 6:59 pm
by KurBads
ziedoniz wrote:Tad jau redzēsim :) Cik palasīju saabcentral 900 performance forumā, tad neviens itkā nesūdzējās par 9k intercooler`u - arī cilvēki, kuriem uz mašīnām ir standarta turbīnas :huh:
+ Vēl pagājušogad saab festivāla laikā Zviedrijā novēroju šo kā diezgan populāru modifikāciju starp 900og.
Var jau arī likt no 740 Volvo, bet man nepatīk tas koncepts, ka gaisa pievadtrubas iznāk ārā no motortelpas pa apakšu (zem grīdas) - par sēdināšanu var aizmirst...
pag, bet šitas taču nav standarta 9k IC ...? Ļoti populāri sc.com aprindās ir e-bay IC, kas jauni pieejami dažādos izmēros un maksā maz.
Jāvērtē ir pressure drop un papildus lag, ko šāds IC dos.

Vai Tu savam aparātam plāno kaut ko vairāk motora vadības ziņā vai paliksi pie oriģinālā. Saprotu, ka aizdedzes un degvielas padeves ziņā tas pats MS var dot ļoti ievērojamu rezultātu, jo oriģinālā sistēma ir samērā "rupja".
Tāpat arī standarta downpipe ir "bremze".

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 14, 2008 7:48 am
by Nauris_t16
Intercooler ir abbott racing ražojums - dabūju lietotu B) Bet ir jau pārbaudīts, ka noplūdes nekur nav. Par vadību - vēl tik daudz nezinu par 900og lai domātu par MS, pagaidām meklēju čipu. Visticamāk, ka sūtīšu speedparts stage1, kā arī JT 3" downpipe...kādreiz, cerams, ka pēc iespējas drīzāk. :)

Vēljoprojām gaidu to nolāpīto dzeses radiatoru :angry:

Re:900 T16S #8

Posted: Tue Apr 15, 2008 12:46 am
by KurBads
izskatās, ka MS nav nekas ūbersarežģīts un jau salodēts maksā pāris simtus EUR. Arvien vairāk c900 braucēju iet MS DIY ceļu un pasekojot sc.com aprakstiem daudzas lietas paliek skaidrākas.
Downpipe tiešām būs noderīga, tik vien kā nāksies akumulatora bateriju pārvietot ... (droši vien uz oriģionālā IC vietu otrā pusē, jo tev jau ir FMIC).

Re:900 T16S #8

Posted: Tue Apr 15, 2008 7:18 am
by Nauris_t16
Gribēju pie reizes jau tagad pārvietot akumulatoru, taču man viss ir nedaudz ieildzis un slinkums vilkt vadus uz bagažnieku, bet tas ir izdarāmo lietu sarakstā :) + vēl arī kad salikšu būs nedaudz jāpiebremzē ar modifikācijām, jo dzīvē eksistē arī citas lietas, nevis tikai mašīna :laugh:

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Apr 17, 2008 6:40 am
by Nauris_t16
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
It`s alive! :angry:
Pēc ļoti īsa test drive kopējais spriedums IR - par spīti vajadzībai šo to pieregulēt, iet jau nu labi :silly:

Image

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Apr 17, 2008 6:49 am
by KoreFun
Pirmajā bildē uz BMW 7-ās serijas līdzīgs ir:laugh:
Skaisti:)

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Apr 17, 2008 6:48 pm
by mixeris
Iedosi Izgāzt? B) :D:D:D

Re:900 T16S #8

Posted: Fri Apr 18, 2008 8:52 am
by Nauris_t16
Tu nezini atbildi? :P

Re:900 T16S #8

Posted: Fri Apr 18, 2008 9:22 pm
by skirem
ziedoniz wrote:Tu nezini atbildi? :P
Žēl ja :ohmy:

Re:900 T16S #8

Posted: Fri Apr 18, 2008 9:42 pm
by Nauris_t16
Vispirms es gribu pats papriecāties B)


Jautājums zinošiem cilvēkiem - motoram darbojoties tukšgaitā (ieplūdes kolektorā ir vakums ~ -0.7bar) blow-offam jāatrodas vaļējā stāvoklī? Visu laiku mani nomāc doma vai esmu pareizi saregulējis :dry:

Re:900 T16S #8

Posted: Fri Apr 18, 2008 10:24 pm
by iERiS
ziedoniz wrote: Jautājums zinošiem cilvēkiem - motoram darbojoties tukšgaitā (ieplūdes kolektorā ir vakums ~ -0.7bar) blow-offam jāatrodas vaļējā stāvoklī? Visu laiku mani nomāc doma vai esmu pareizi saregulējis :dry:
nezinu kaa jaabuut, mans blow-off brīvgaitā nav valā.

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 12:01 am
by Nauris_t16
Varbūt tas ir tāpēc, ka tavs ir 2 piston?

Gaidu vēl viedokļus...

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 12:58 am
by Nīgrais
Nu ja tukšgaitā tas puļķis vaļā stāv, tad:
a. Ja ir MAF vai MAV, tad maisījums ir garām - liess.
b. Gaiss dzinējā nokļūst nefiltrēts pa vieglāko pretestības ceļu, t.i. caur to puļķi.

Principā teorija vēsta, ka tukšgaitā vārstam jābūt ciet, cita lieta pie piespiedu tukšgaitas.

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 4:18 am
by skirem
Vispirms jātiek skaidrībā ar terminiem : "ciet" / "vaļā"
Man domāt ka miera stāvoklī un brīvgaitā viņam būtu jābūt ciet (gaiss netiek novadīts prom no ieplīdes kolektora/trubas), jo turbīna brīvgaitā nepumpē spiedienu.