• classic 900 clubsport #8 - Page 3
Page 3 of 31

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 5:50 am
by Nauris_t16
Tad seko nākamais jautājums - kas BOV ver vaļā - turbīnas sapumpētais spiediens vai ieplūdes kolektorā esošais vakums?

Un kas ir MAF un MAV? :blush:

Kad viņš tukšgaitā šodien stāvēja vaļā, tad atvelkot un pārslēdzoties arī bija pssssst, toties tagad aizgriezu tukšgaitā ciet un skaņu vairs nedzird :huh:

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 7:46 am
by skirem
ziedoniz wrote:Tad seko nākamais jautājums - kas BOV ver vaļā - turbīnas sapumpētais spiediens vai ieplūdes kolektorā esošais vakums?

Un kas ir MAF un MAV? :blush:

Kad viņš tukšgaitā šodien stāvēja vaļā, tad atvelkot un pārslēdzoties arī bija pssssst, toties tagad aizgriezu tukšgaitā ciet un skaņu vairs nedzird :huh:
Neviens ne otrs, pēc manām domām spiedienu kontrolē APC vārsts
APC is an engine knock and boost control system
MAF - mass airflow sensor is used to determine the mass of air entering an electronically fuel-injected engine. The air mass information is necessary for the engine control unit (ECU) to calculate and deliver the correct fuel mass to the engine.

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 12:29 pm
by Nauris_t16
A blow-off-valve is connected by a vacuum hose to the intake manifold after the throttle plate. When the throttle is closed, manifold vacuum without pressure develops in the intake manifold after the throttle plate and "sucks" the blowoff valve open. The excess pressure from the turbocharger is vented into the atmosphere or recirculated into the intake upstream of the compressor inlet.

Tas ir tas, ko saka wikipedia :huh: Bet, ja jau viņš stāv vaļā, tad taču var notikt kā rakstīja nīgrais - pa atvērto vārstu tiek iesūkts `lieks` gaiss.

Gribētos zināt Arnija viedokli, jo viņam uz 900ng ir tieši tāds pats BOV kā manējais

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 12:51 pm
by Nauris_t16
Laikam tiku skaidrībā - jāsūta dual piston blow off, kas pateicoties divu virzulīšu tehnoloģijai pie vakuma ieplūdes kolektorā stāv ciet, taču atlaižot gāzes pedāli braucot, tas izpūš atmosfērā lieko gaisu B)

Ieteikums tautai - nemēģiniet pievienot single piston blow-off pie mašīnas ar bosch lh2.4 ECU - tas nelīdz galam strādā :blink:

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Apr 19, 2008 4:24 pm
by iERiS
man nav dual piston, man ir dual horn, t.i., ar diviem caurumiem, un tukšgaitā stāv ciet.

Re:900 T16S #8

Posted: Sun Apr 20, 2008 1:03 am
by Nīgrais
ziedoniz wrote:Laikam tiku skaidrībā - jāsūta dual piston blow off, kas pateicoties divu virzulīšu tehnoloģijai pie vakuma ieplūdes kolektorā stāv ciet, taču atlaižot gāzes pedāli braucot, tas izpūš atmosfērā lieko gaisu B)

Ieteikums tautai - nemēģiniet pievienot single piston blow-off pie mašīnas ar bosch lh2.4 ECU - tas nelīdz galam strādā :blink:
Ziedoniz, es ar interesi sekoju Tavai cīņai, visu cieņu, bet nu es vairs nesaprotu neko.

Kāda saistība ir LH 2.4 ECU ar elementārpneumātisko ierīci ko cēli par blow offu sauc?

Cik zinu, tad tas puļķis turot rokā ir ciet. Ja vien neesi iepircis sazinkādu brīnumu, tad vaļā viņam jātaisās ar vakumu. Vai tā ir? Kur Tu ņem to vakumu? Līdz cik bar Tu gribi nomest spiedienu starp turbīnu un droseli, ja max spiediens Tev ir 0.9 bar? Ko rāda tas manometrs uz paneļa?

Es mēģinu izprast ko tur sadarīji, tāpēc, lūdzu, neuzskati to par uzbraucienu.;)

Re:900 T16S #8

Posted: Sun Apr 20, 2008 4:03 am
by Nauris_t16
OK, pa punktiem :)

Aizmirsu uzrakstīt, ka pēc kārtīgas atstiepšanas nedrīkst atlaist gāzi, jo tad mašīna slāpst. Tas ir saistīts ar lh2.4, jo tai sistēmai acīmredzot nu ļooti nepatīk tas, ka tas gaiss pazūd atmosfērā un motors gluži vienkārši noslāpst (tiek izslēgts??).

Tieši tā, turot rokā tas vārsts ir ciet. Vakums viņa darbināšanai tiek ņemts no ieplūdes kolektora. Motoram strādājot tukšgaitā ieplūdes kolektorā ir vakums -> vārsts stāv vaļā. Nomest spiedienu vajadzētu līdz 0 bar. Bet es to gadžetu iepirku galvenokārt ar domu paklausīties jaukajā šņākoņā :blush: Manometrs uz paneļa rāda turbīnas spiedienu - tas vienkārši ir dublieris iebūvētajam datčikam.

Par uzbraucienu to neuzskatu, jo pieļauju domu, ka nemāku visu pietiekami profesionāli izskaidrot :dry:


Vispār šodien es sapratu ka tā nebūs aršana un noņēmu to blow-off`u nost. :laugh: Vietā uzliku veco labo bosch recirkulējošo vārstu, tiesa gan nedaudz pārtaisīju viņa atrašanās vietu (kā 9000). Strādā ideāli, mašīna `ceļ augšā` vēl labāk nekā ar BOV un arī hhššššš ir dzirdams :)

Re:900 T16S #8

Posted: Sun Apr 20, 2008 4:14 am
by Nauris_t16
Et voila


Image

Image

Image

Re:900 T16S #8

Posted: Sun Apr 20, 2008 7:59 am
by Nīgrais
Tagad sapratu kur tas suns aprakts. :lol:
Jebkurā gadījumā apsveicu ar saprātīga lēmuma pieņemšanu atgriežoties pie normāla vārsta.
Blow off pielietošanas lietderība ir stipri apšaubāma, lai neteiktu vairāk. Lai man piedod tie, kas tādus ir uzlikuši, bet neredzu nekāda tehniska pamatojuma šādas ierīces izmantošanā, ja neskaita ēzeļa purkšķa efekta iegūšanu tantuku biedēšanai un meitiņu pievilināšanai. :laugh:
Ja vien Tev ir vēlme uzzināt, kur aplauzies ar blow offu, tad pie iespējas centīšos aprakstīt šos procesus.

;)

Re:900 T16S #8

Posted: Sun Apr 20, 2008 8:38 am
by Nauris_t16
Ir ir vēlme, no savām kļūdām ir jāmācas :)

+ vēl bilde no šī vakara fotosesijas B)

Image

Made by walcc

Re:900 T16S #8

Posted: Sun Apr 20, 2008 8:37 pm
by Nezinite 9000
kas Tev riepām par izmēriem? Izskatās tādas riktīgi krutas!

Re:900 T16S #8

Posted: Sun Apr 20, 2008 9:57 pm
by Nauris_t16
Nekas traks - 205/50 R16

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 2:34 am
by mixeris
Tāds pats izmērs kā es gribu likt uz 99 :)

Tikai manā gadījumā es vēlos uzlikt šādi
Image
+++++
Image

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 4:50 am
by Nezinite 9000
baigi jau nu plānās! Man pat 55 bija par plānu Latvijas bedrēm..

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 5:16 am
by lablaiks
man tie spalvainie kailiņi dikti patīk, kruta!!!