• classic 900 clubsport #8 - Page 27
Page 27 of 31

Re:900 T16S #8

Posted: Fri May 25, 2012 11:10 am
by Nils
Šis auto vienkārši nespēj atstāt vienaldzīgu, ja pat sapņos Nauris ar viņu brauc gar manas omītes māju, tad viss jau ir skaidrs. :woohoo:

Re:900 T16S #8

Posted: Sun May 27, 2012 5:00 pm
by KoreFun
Ziedoni, Tavam #8 piestāvētu :P:D

Image

Re:900 T16S #8

Posted: Mon May 28, 2012 3:39 pm
by Nauris_t16
Salauzta reste vai mazs, melns numurs?

Re:900 T16S #8

Posted: Mon May 28, 2012 3:56 pm
by KurBads
nē taču, tās ačgārni stāvošās logu slotiņas ... :)

vesele reste tomēr ir daudz skaistāka par šādu.
ziedoniz wrote:Salauzta reste vai mazs, melns numurs?

Re: 900 T16S #8

Posted: Tue Apr 23, 2013 6:53 am
by Nauris_t16
Tātad.
Beidzot atkal esmu ienācis kluba lapā :-D

Kopš 19.04 dzīvnieks ir pamodināts, otrai mašīnai beidzās octa un es neredzēju jēgu to tagad papildināt. Pieleca kā jau parasti pēc pāris mēnešu nedarbināšanas, tik kamēr uzpumpēja degvielas spiedienu. Viss strādā, viss iet, nekas nečakarējas.
Bet ir jāstrādā un jāraksta bakalaurs, tā kā līdz vasarai diez vai es tikšu tālāk par taburetes kronšteina pabeigšanu un taburetes ielikšanu atpakaļ, ar tādu ceļa noturību ir tizli slidināties pa parasto ādas beņķi.
Tas arī ir viss lielais plāns līdz Youngtimer trases dienai 26.05.13. Vienīgi varbūt ielikšu atpakaļ zāģētās priekšējās aero atsperes, jo kileni ir pārak daily driving tendēti. Ja man zobi ir vietā, man ir par mīkstu. Savu ultimate atsperu setupu tāpat nepaspēšu uzbūvēt. Un Yokohama Parada ir BOMBA :mrgreen:
Pirmais un otrais robs griež okujenčiks un trešais vispār sagrauj sajūgu :-D Tāpat arī 4. un 5. :-D

Paldies par uzmanību

Re: 900 T16S #8

Posted: Thu May 30, 2013 3:18 pm
by Nauris_t16
Image

Image

Image

Image

Image

Re: 900 T16S #8

Posted: Thu May 30, 2013 5:20 pm
by lawyer
Skatoties šīs bildes, uzreiz gribas šerpāk ķerties klāt savam c900 :twisted:

Re: 900 T16S #8

Posted: Thu May 30, 2013 7:23 pm
by Nils
lawyer wrote:Skatoties šīs bildes, uzreiz gribas šerpāk ķerties klāt savam c900 :twisted:
Un es sāku domāt kurā plauktā man tas FF body kits iekrāmēts. :-D Būtu man valis, ko uzlikt uz vāka, es tiešām nopietnāk apsvērtu, citādi man FF labāk bez kita, vismaz uz melna. :)
Bet skaisti, vecais, skaisti, par sēdinājumu bombongas no manis un ņemu atpakaļ savus vārdus par baltajiem diskiem, jo šitā ir kruti! :twisted:

Re: 900 T16S #8

Posted: Fri May 31, 2013 12:04 am
by Nauris_t16
Tā kā kileniem ir jauns saimnieks, tad es sāku ar to, ka ieswapoju atpakaļ priekšā aero oem atsperes, kas gan tomēr ir mīkstākas par kilen, BET - pēdējā versijā sastāv vairs tikai no 5 un 3/8 vijumiem :mrgreen: Zemāk šitos īsti gandrīz vairs nevar. Bet 2cm no kilen augstuma noskuvu nost.
Ar pakaļu es vēl domāšu ko darīt, jo manas ideālās aizmugures atsperes nemaksā tādu kosmosu kā priekšējās. Nez. Svarīgāk šogad ir sākt taisīt vizuālo (krāsot), nomainīt sajūgu un uzbūvēt priekšējās bremzes.

p.s. mans labākais biķernieku trases apļa laiks ir 1:52,7

Re: 900 T16S #8

Posted: Mon Jun 02, 2014 9:41 pm
by Nauris_t16
Šogad arī laikam šis tas lakonisks ir jāieraksta.

Uzlabota AKB kaste bagažniekā, nomainīts stiprinājums un uztaisīta ventilācija.
Noname sporta sēdekli ir nomainījis Sparco Sprint.
Ir beidzot pieslēgts otrs dzeses ventilators uz atsevišķu slēdzi.
Pārcelta VNZ uz spoileru, lai kūlerim netrūktu gaisa.

Tad pienāca Youngtimer rally trases diena, tika sasniegts rezultāts 1:50,76 un līdz galam piebeigtas bremzes un pārkarsēts sajūgs, kā rezultātā ir laikam izkusis izspiedējgultnis. Ir mērķis līdz Jāņiem savest kārtībā visu hidrauliku, tas ir priekšas un aizmugures suportus, galvenais bremžu un sajūga cilindrs un sajūga darba cilindrs. Plusā iet virsū 9k suporti priekšā ar zimmerman diskiem un aizmugurē jauni AP diski, kas tiks perforēti. 9k 240mm sajūgs, tas gan pagaidām tādā testa režīmā un tikai tāpēc, ka OEM pateica čau - pārkniedēts disks ar lietotu kurvi. Skatīsimies kā turēs. Bet visā visumā ar jau nokurinātām bremzēm un 25gadīgām stock atsperēm nav slikts rezultāts un pat būtībā būtu vēl labāks, ja ne vien viens ļoti jauks cilvēks ar gredzenu vāģi un 600 konej hulji ti xo4ew. Un vēl es atgriežos pie Kilen atsperēm, kas tiks zāģētas tad, kad būs piebrauktas.
Tas ir jūnija plāns, ar pārējiem plāniem skatīšos kā ies, jo biķernieki apēda manas riepas, ar tam vēl arī kaut kas ir jādomā.

Visiem patīk bildes -

Image

Image

Image

Image

Re: 900 T16S #8

Posted: Mon Jun 02, 2014 10:04 pm
by lawyer
Kādēļ tieši tāda bremžu disku izvēle? Parastie OE 9k Turbo neder? :think:

Re: 900 T16S #8

Posted: Mon Jun 02, 2014 10:05 pm
by Arnijs
:clap::clap::clap: Labi esat paplosījušies.
Mums šoreiz citi, svarīgāki pasākumi pagadījās. Tā noteikti būtu aizbraucis vismaz gaisu apostīt.

Re: 900 T16S #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 7:08 am
by Nauris_t16
lawyer wrote:Kādēļ tieši tāda bremžu disku izvēle? Parastie OE 9k Turbo neder? :think:
Pēc izmēriem? :-D


Zimmermanus man ieteica kā labus esam un tie ir lētākie no ne-ielas diskiem. Toties AP bija uz akciju Eparts un tos es varu atļauties pamēģināt uztaisīt perforētus. Nozilināti man ir visi 4 diski šobrīd, no priekšējo bremžu karstuma ir saplaisājusi krāsa uz riteņu diskiem un šķiet, ka gultņos vairs nav smēres, jo abi diski bija nošķiesti ar kaut kādu smēri.

Lawyer, tev tak arī vajadzēja pamēģināt, kas tad tas tev savādāk par track day auto :P

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 8:02 am
by Arnijs
Lawyer tak nav izgāzis pa Biķerniekiem, lai saprastu, ka labā kārtībā esošas "stock" bremzes izbeidzas pēc pusotra apļa :evil: Kad savam ex- melnim ar etanolu Biķeros nokāvu motoru, šķiet pat pusotrs aplis nebija vajadzīgs. Žēl, ka toreiz tā arī neuzzināju savu potenciālo apļa laiku, bet tas auto toreiz tiešām griezās.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 8:14 am
by elmo
Šķiet, ka Edijs reiz teica, ka auto vienmēriet lopā pirms nokaušanas! :-D

[ Post made via Android ] Image