• classic 900 clubsport #8 - Page 4
Page 4 of 31

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 5:31 am
by Nezinite 9000
kas spalvainie :?

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 7:20 am
by mrpinkeyes
Lablaik, tie noteikti dod klāt jaudu! Vēl laba lieta ir astīte, kas velkas pa zemi, kā PSRS laikos žiguļiem.

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 7:39 am
by Nauris_t16
Hehe un hromēta mašīnīte caurspīdīgā ātrumpārslēdzēja rokturī :laugh:

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 7:40 am
by mrpinkeyes
obanā, bet kā 1990. gadā dzimis jaunietis to var atcerēties :)

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 8:11 am
by KoreFun
Es vēl atceros tādus, kuriem iekšā roze bija:P Manam vectēvam tāda bija "zaporožcā":laugh: :laugh:

Re:900 T16S #8

Posted: Mon Apr 21, 2008 8:19 am
by mixeris
Beidzat spamot! :)
Un ne jau Tu Mr Pink Eyes esi pēdējais kurš kaut ko atceras no padomju laikiem! :D

Re:900 T16S #8

Posted: Wed Apr 23, 2008 7:03 am
by Nauris_t16
Šodien mans iemīļotais gadžets (performance meter) uzrādīja man tīkamu rezultātu - 217zs un 7,6sek līdz 100km/h :woohoo:

http://www.autobarndeals.com/servlet/th ... VPC/Detail

Savadam visus datus par auto, piespraužam gadžetu pie stikla un no visa spēka velkam līdz ~100km/h (no vietas gan :blink: ). Jaudu mans mēra no 40km/h līdz 90km/h. Visumā interesanti. Braucot var arī vērot, cik lieli spēki darbojas uz mašinu (G). Vai arī ierakstīt 5 min garu sesiju ar spēkiem, kas darbojas uz mašīnu un pēc tam to piemērot, piemēram, trasei, par kuru tika braukts :silly:

Re:900 T16S #8

Posted: Wed Apr 23, 2008 7:11 am
by mrpinkeyes
Tas ir ticami? Reāli tik arī ir? :unsure: Ja tā, tad tas ir ļoti labs rezultāts 80to gadu 900tajam :)

Re:900 T16S #8

Posted: Wed Apr 23, 2008 7:58 am
by mixeris
Vot nesaprotu kādēļ tu vēlies skrieties ar manu 9-3, kad uzliksi viņam čipu? No vietas tu man iekabināsi 1 un 2. Vienīgi varbūt pie kaut kādiem citiem ātrumiem un pārnesumiem. :)

Re:900 T16S #8

Posted: Wed Apr 23, 2008 7:59 am
by Nauris_t16
Nu sekundes toč ir, tur nav divu domu :P Par to jaudu, es teiktu, ka +/- jā, pat ja pieņem, ka kļūda varētu būt līdz ~5%, rezultāts vēljoprojām paliktu labs :) Es vienkārši neesmu pilnīgi drošs par ievadīto gaisa pretestības koeficientu CDA - tas ir vienīgais parametrs, kas ir uzstādīts +/-. Varbūt kāds gudrs cilvēks zin šo CDA priekš 900og? :dry:

Re:900 T16S #8

Posted: Wed Apr 23, 2008 8:02 am
by Nauris_t16
mixeris wrote:Vot nesaprotu kādēļ tu vēlies skrieties ar manu 9-3, kad uzliksi viņam čipu? No vietas tu man iekabināsi 1 un 2. Vienīgi varbūt pie kaut kādiem citiem ātrumiem un pārnesumiem. :)


Tu tiešām domā, ka es tev ieliktu ar pirmo ātrumu? Cik es zinu pēc pieredzes, tad saab ar benzīna motoriem pirmais ātrums ir domāts tikai lai izkustētos no vietas :laugh:

Un vispār tas bija domāts kā joks ;)

Re:900 T16S #8

Posted: Wed Apr 23, 2008 8:59 am
by mixeris
Lūk tev info par CDA.
The 900, an automobile from Saab, was released in 1978 for the 1979 model year, and was produced through 1993 (some cabriolets were sold as 1994 models). It was based on the Saab 99 chassis, but had a longer front end to meet U.S. frontal crash regulations. The drag coefficient was 0.34.
Skatīt pēdējo ciparu.

Re:900 T16S #8

Posted: Wed Apr 23, 2008 10:50 pm
by Nauris_t16
Emm, ja nemaldos, tad tas ir CD. CDA iegūst sareizinot CD ar mašīnas virsmas laukumu??? :huh:

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Apr 24, 2008 1:07 am
by mixeris
Njā. īstenībā nevis virsmas laukumu bet šķersgriezuma laukumu objektam kurššķeļ gaisu.

Don't worry, you weren't thowing any monkey wrenches in... because you were looking at the wrong piece of data. .675 is CdA not Cd (drag coeffiecent), CdA is a PRODUCT of drag coeffienct (effiency of a shape) and frontal area (the cross sectional size of the shape going through the air). I fail to understand why companies insist on quoting Cd's instead of CdA's... a Cd alone is pointless in determining aero effiency.

A vto kā kaut ko tādu dabūt normāli automašīnai es nezinu.

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Apr 24, 2008 4:20 am
by Nauris_t16
Izraksts no instrukcijas:

`Cd` means drag coefficient, and it is a direct indication of how `slippery` the shape is - how easily it goes through the air. `A` is a frontal area of the car, measured in square feet.

Vispār es atradu kā to figņu noteikt - ir viens tests, kas jāveic, tikai šovakar slinkums to darīt :)