Vēl viens gads ir gandrīz garām, braukts, diemžēl, ļoti maz, jo meklēju nelekšanas problēmu. Beigu beigās, līdz galam tā arī neatradu, bet atradu, ka to var apjāt, aizvelkot masas vadu no akb pa taisno uz motoru. If it works, it ain't stupid. Laika baigi nav bijis arī meklēt tālāk, gudri vīri saka, ka jāmēģina mainīt starteri, līdz tiek atrasts labs, kas netaisa gļukus. Tā arī darīšu, kad - nav zināms.
Toties 900ais ir ticis pie jauna bosch CKP, rezerves DI kasetes, jaunām svecēm un satīrītiem visiem kontaktiem un masām motortelpā.
Vēl šogad nomainīti abi priekšas gultņi - pavisam cita braukšana, pazuda pat kratīšana bremzējot. Pirms kalnā braukšanas netīšām pamanīju, ka aizmugurē vairs nav kluču, uz ātru roku ieliku ICER, jo tā uzreiz pirkt 4x EBC yellowstuff negribējās. Ir atnācis jauns SPAL mega vilkmes dzeses ventilators, jo ir izbeidzies kārtējais oem lietotais - apnika krāmēties ar mēsliem, ielikšu beidzot max efektīvu un kvalitatīvu. Šķiet, ka atrisināju arī ne-silšanas problēmu, jo ieliekot behr 89*c termostatu, pilsētā sāka silt smuki, bet uz šosejas vienalga nebija darba temperatūras - 95% esmu pārliecināts, ka pie vainas ir sagraizītais priekšas bampers, ka pārāk liela gaisa masa to visu pasākumu dzesē. Ir jau sen nopirkts cits bampers, to jāliek nākamgad virsū.
Vienīgais pasākums, kur šogad sanāca pabraukt, bija YTR kalnā braukšana Mežezerā. Aizbraucu ar mērķi ar savu mazbudžeta, gļukaino un neejošo auto vinnēt Lawyer, kas arī izdevās - esmu apmierināts ar pasākumu
Vēl jau nost nelikšu, bet, redzot laikapstākļus, diez vai daudz vairāk par esošajiem 1500km šogad noripināšu.