• classic 900 clubsport #8 - Page 31
Page 31 of 31

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Sat May 06, 2017 11:36 am
by zudushais
Nauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām :D

Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumā ;)

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Mon May 08, 2017 8:48 am
by Nauris_t16
zudushais wrote:
Nauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām :D

Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumā ;)
Es gan vakar biju pamatīgi aizņemts, bet šķiet, ka tevi vakar nesatiku. Redzēju Rihardu gan.

Un jā, 900ais mistiskā kārtā pieleca. Likšu jaunas sveces un jaunu bosch CPS, lai ir miers, jāizslēdz divi mainīgie no nezināmo ķēdes.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Wed May 10, 2017 11:11 am
by zudushais
Nauris_t16 wrote:
zudushais wrote:
Nauris_t16 wrote:Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām :D

Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Nauri, ceru, ka Tu būsi ar auto, jo Tavējais ir viens no maniem must see auto pasākumā ;)
Es gan vakar biju pamatīgi aizņemts, bet šķiet, ka tevi vakar nesatiku. Redzēju Rihardu gan.

Un jā, 900ais mistiskā kārtā pieleca. Likšu jaunas sveces un jaunu bosch CPS, lai ir miers, jāizslēdz divi mainīgie no nezināmo ķēdes.
Es ar visu ģimeni biju skatītājos. Un mans galvenais uzdevums tur bija pieskatīt bērnu, lai viņš ar savu riteni neapskādē kāda auto sānos. Nākamreiz tādu kļūdu kā skrejriteņa līdzņemšanu nepieļaušu :) Bet cita starpā tiešam labi aplūkoju visus auto, t.sk., Tavu, un guvu iedvesmu, kā arī ne mazāk svarīgo sievas akceptu nākotnes projektiem :dance:

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Thu Oct 05, 2017 8:43 am
by Nauris_t16
Vēl viens gads ir gandrīz garām, braukts, diemžēl, ļoti maz, jo meklēju nelekšanas problēmu. Beigu beigās, līdz galam tā arī neatradu, bet atradu, ka to var apjāt, aizvelkot masas vadu no akb pa taisno uz motoru. If it works, it ain't stupid. Laika baigi nav bijis arī meklēt tālāk, gudri vīri saka, ka jāmēģina mainīt starteri, līdz tiek atrasts labs, kas netaisa gļukus. Tā arī darīšu, kad - nav zināms.

Toties 900ais ir ticis pie jauna bosch CKP, rezerves DI kasetes, jaunām svecēm un satīrītiem visiem kontaktiem un masām motortelpā.

Vēl šogad nomainīti abi priekšas gultņi - pavisam cita braukšana, pazuda pat kratīšana bremzējot. Pirms kalnā braukšanas netīšām pamanīju, ka aizmugurē vairs nav kluču, uz ātru roku ieliku ICER, jo tā uzreiz pirkt 4x EBC yellowstuff negribējās. Ir atnācis jauns SPAL mega vilkmes dzeses ventilators, jo ir izbeidzies kārtējais oem lietotais - apnika krāmēties ar mēsliem, ielikšu beidzot max efektīvu un kvalitatīvu. Šķiet, ka atrisināju arī ne-silšanas problēmu, jo ieliekot behr 89*c termostatu, pilsētā sāka silt smuki, bet uz šosejas vienalga nebija darba temperatūras - 95% esmu pārliecināts, ka pie vainas ir sagraizītais priekšas bampers, ka pārāk liela gaisa masa to visu pasākumu dzesē. Ir jau sen nopirkts cits bampers, to jāliek nākamgad virsū.

Vienīgais pasākums, kur šogad sanāca pabraukt, bija YTR kalnā braukšana Mežezerā. Aizbraucu ar mērķi ar savu mazbudžeta, gļukaino un neejošo auto vinnēt Lawyer, kas arī izdevās - esmu apmierināts ar pasākumu :D

Vēl jau nost nelikšu, bet, redzot laikapstākļus, diez vai daudz vairāk par esošajiem 1500km šogad noripināšu.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Thu Oct 05, 2017 9:23 am
by KoreFun
He he ;)
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā :)

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Thu Oct 05, 2017 10:57 am
by lawyer
Pag, pag, kad es iemācīšos ar to savu monstru braukt, Tev nāksies vērot 4d sedanu no aizmugures :twisted:

P.S. Man gan prieks, ka tiek kliedēti mīti - ka dzinēja jauda visu izšķir 8)

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Fri Oct 06, 2017 12:33 am
by Nauris_t16
KoreFun wrote: Thu Oct 05, 2017 9:23 am He he ;)
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā :)
Nē, detonācijas ir, ļoti atkarīgas no degvielas. Statoil 98E ir pilnīga disene panelī, lukoil, shell un neste nav tik traki, bet reizēm iemirgojas vai nu pie maziem apgriezieniem (līdz ko tikai sāk kačāt spiedienu, ~2000rpm), vai nu tuvāk redlainam (~5000rpm, kad turbo spiediens jau krītas).

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Fri Oct 06, 2017 11:09 am
by lawyer
Lūk, labs jautājums - Tev redlains sākas kur? Man melni-sarkans sākas pie 5,5k rpm, no 6k rpm pilnīgi sarkans, pulksteņi no lpt :shifty:

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Fri Oct 06, 2017 5:49 pm
by KoreFun
Nauris_t16 wrote: Fri Oct 06, 2017 12:33 am
KoreFun wrote: Thu Oct 05, 2017 9:23 am He he ;)
Gadījumā neatrisinājās arī problēma ar mistiskām detonācijām?
Man prieks, ka šis unikālas aparāts ir atkal kaujas gatavībā :)
Nē, detonācijas ir, ļoti atkarīgas no degvielas. Statoil 98E ir pilnīga disene panelī, lukoil, shell un neste nav tik traki, bet reizēm iemirgojas vai nu pie maziem apgriezieniem (līdz ko tikai sāk kačāt spiedienu, ~2000rpm), vai nu tuvāk redlainam (~5000rpm, kad turbo spiediens jau krītas).
Ja iemirgojās reizīti, tad ir pilnīgi ok.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Sat Oct 07, 2017 12:15 am
by Nauris_t16
lawyer wrote: Fri Oct 06, 2017 11:09 am Lūk, labs jautājums - Tev redlains sākas kur? Man melni-sarkans sākas pie 5,5k rpm, no 6k rpm pilnīgi sarkans, pulksteņi no lpt :shifty:
Ar frāzi redline, es parasti domāju pašu galu, rpm ierobežotāju, kas man, ja pareizi atceros, ir uzlikts uz 6500rpm

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Fri Sep 06, 2019 10:46 pm
by Nauris_t16
Kādu lambdu visblabāk ņemt priekš T5.5? Un vai kādam ir zināms, labs MAPs ? Labprāt aizņemtos un pēc vajadzības - iegādātos.

MAPus itkā var dabūt analogus, bet kaut kā nevieš uzticību.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Sat Sep 07, 2019 10:18 am
by Arnijs
Varu aizdot platleņķa. MAPus pamēģināšanai arī vari dabūt - vairumā.
P.S. Ja interesē OEM zondes, arī atradīsies.