Re:Jumta bagāžnieks?
Posted: Wed May 26, 2010 1:17 pm
Ir slēdzami, bet MontBlanc ir lētais gals, kas tikai pēdējos gados izlīdis ar sakarīga izskata turētājiem, ja grib labu mantu jāņem Thule.
labāk pastāsti, kas notika un cik tālu esi/biji ar c900 cabrio restaurēšanu? šķiet, tas vēl bij iauto laikos, kad figurēja bildes ar pilnībā nolasītu virsbūvi ...saule wrote:Jaunākie ir slēdzami. Bet vienalga neieteiktu to uzparikti caurām dienām turēt uz jumta. Noņemt viņu ir minūtes juatājums.
P.S. Man ir kkāds vecss Thule izstrādājums bez atslēdziņām uz Mont Blanc šķersstieņiem. To savu konstrukciju varu dabūt no jumta nost tikai kopā ar šķersstieņiem, jo veloturētāja skrūves kapitāli ierūsējušas. Tā arī to konstrukciju stellēju, pavasarī visu rāmi virsū, rudenī nost.
KurBads wrote: labāk pastāsti, kas notika un cik tālu esi/biji ar c900 cabrio restaurēšanu? šķiet, tas vēl bij iauto laikos, kad figurēja bildes ar pilnībā nolasītu virsbūvi ...
tas galīgam offtopikam
Man ir šāda tipa, tikai Thule un vēl atslēdziņa skrūvē, lai nevar vienkārši atskrūvēt. Neko - turās jau trešo sezonu, riteni ielikt samērā ērti, nekādu baigo trūkumu nav, izmantoju intensīvi, jo diezgan padaudz piedalos mačos.Yukki wrote:Njā, re ku turētājs par cenu, kas man šķiet atbilstoša šai precei:
Ls 17-18, bet par ērtību nav skaidrības, jo spriežot pēc uz ielas redzētiem auto, tādus neviens nepērk, visiem ir par Ls 60-100, kurus es šim 1x gadā lietojamajam pasākumam īsti neesmu gatavs atdot
:laugh: :laugh: Labi teikts! Jā, biju kaut kad baigi noskatījis. Pameklēšu, kur man tā info bija un padošu ziņu. Jāuzmanās ir tiešām, jo pat ar dārgiem turētājiem var sanākt šmuce. Es parasti sekoju līdzi vācu praktiskajiem testiem šādos jautājumos un biju diezgan pārsteigts par rezultātiem. Lielākā daļa visu turētāju totāli izgāzās jastr aprakstītajā veidā, kaut arī tie nebūt nemaksāja Ls 15.jastr wrote:moš Envoy var izteikties, man liekas, viņš pētīja kkādus testus par tiem turētājiem. būtiski ir padomāt ne tikai par to, cik pievilcīgi, vai nē ir tie turētāji zagļiem, bet ko viņi (turētāji) ar tavu riteni izdarīs pēkšņas apstāšanās gadījumā, vai uzbraucot uz bedraina ceļa, piem... 300Ls+ ritenis, 15ls turētājs un tu tikai noskaties, kā viņš tev aizlido kosmosā...
prieks, ka viss tomēr notiek. ka projekts nav pamets. un - GAIDĀM IELĀS! varbūt laiks projekta topikam?saule wrote:KurBads wrote: labāk pastāsti, kas notika un cik tālu esi/biji ar c900 cabrio restaurēšanu? šķiet, tas vēl bij iauto laikos, kad figurēja bildes ar pilnībā nolasītu virsbūvi ...
tas galīgam offtopikam
Ir izgājis stadiju sametināts - iekozervēts.
Patreiz ir atkonzervēts un tiek špaktelēts.
Izmeklējos, neatradu... Bet esmu diezgan pārliecināts, ka testa uzvarētāji bija Thule FreeRide un ProRide modeļi, kuri VIENĪGIE izturēja gan straujas bremzēšanas, gan carsh testus. Visi pārējie, neatkarīgi no tā, vai jumta vai aizmugurē liekamie stiprinājumi, bija pilnīgi nelietojami. Tas bija kaut kāds TUV vai Stiftung Warentest vai tml. tests, tā ka diezgan ticami.Envoy wrote::laugh: :laugh: Labi teikts! Jā, biju kaut kad baigi noskatījis. Pameklēšu, kur man tā info bija un padošu ziņu. Jāuzmanās ir tiešām, jo pat ar dārgiem turētājiem var sanākt šmuce. Es parasti sekoju līdzi vācu praktiskajiem testiem šādos jautājumos un biju diezgan pārsteigts par rezultātiem. Lielākā daļa visu turētāju totāli izgāzās jastr aprakstītajā veidā, kaut arī tie nebūt nemaksāja Ls 15.jastr wrote:moš Envoy var izteikties, man liekas, viņš pētīja kkādus testus par tiem turētājiem. būtiski ir padomāt ne tikai par to, cik pievilcīgi, vai nē ir tie turētāji zagļiem, bet ko viņi (turētāji) ar tavu riteni izdarīs pēkšņas apstāšanās gadījumā, vai uzbraucot uz bedraina ceļa, piem... 300Ls+ ritenis, 15ls turētājs un tu tikai noskaties, kā viņš tev aizlido kosmosā...