Re:kondicionieris
Posted: Tue May 18, 2010 11:39 pm
Logs vaļa un viss kartiba,tikai pec tam kakls nedaudz sapust un ja berns aizmugure ari nav labi:laugh: Bet kondiška berniem ari nav ieteicama:dry:
aha, tas pats kas man :) Tik uz štrāses slēdzu kondc. iekšā un lai arī manējais puņķojas, kopš pagājušā gada uzpildes vēl joprojām pūs aukstu gaisu :)SAABaeroist wrote:Logs vaļa un viss kartiba,tikai pec tam kakls nedaudz sapust un ja berns aizmugure ari nav labi:laugh: Bet kondiška berniem ari nav ieteicama:dry:
Par cik sanak daudz braukat Riga-Kuldiga tad sanak vien tik svist, jo man besi ta skana kas veidojas no valeja loga ja brauc atrak ka par 70 km/h... bus rit jaaizsauj uz Vikingiem, japajauta kas par nelaimi... un jatur iksi kad nebus ieberziens.SAABaeroist wrote:Logs vaļa un viss kartiba,tikai pec tam kakls nedaudz sapust un ja berns aizmugure ari nav labi:laugh: Bet kondiška berniem ari nav ieteicama:dry:
Ja iekprieksejai masinai ari bija luka... man ari patika, bet Saab ta ir salidzinosi reti sastopama :(Bārda wrote:Man nestrādājošo ACC ļoti labi aizstāj jumta lūka!!! Daudzi jau saka, ka lieka ekstra, ja ir kondicionieris, bet man patīk un arī šādā situācijā ļoti labi palīdz. Logus vaļā tikpat kā neveru.
Vēl viena ekstra - mašīnas baltā krāsa. Lieliski atstaro saules starus un nav tik karsts. Ir ar ko salīdzināt - 900NG tumši zaļā krāsā ar melnu ādas salonu - karsti...:dry:
Nu nezinu, maniem abiem SAABiem ir lūkas! Speciāli nemeklēju, bet tā gadījās...:huh:Flesh wrote:Ja iekprieksejai masinai ari bija luka... man ari patika, bet Saab ta ir salidzinosi reti sastopama :(Bārda wrote:Man nestrādājošo ACC ļoti labi aizstāj jumta lūka!!! Daudzi jau saka, ka lieka ekstra, ja ir kondicionieris, bet man patīk un arī šādā situācijā ļoti labi palīdz. Logus vaļā tikpat kā neveru.
Vēl viena ekstra - mašīnas baltā krāsa. Lieliski atstaro saules starus un nav tik karsts. Ir ar ko salīdzināt - 900NG tumši zaļā krāsā ar melnu ādas salonu - karsti...:dry:
neaizmirsti, ka bez krāsas tur visticamākais arī atšķiras stikli. 9-5 modeļiem stiklos iestrādāts (ja pareizi atceros) dzelzs oksīds, ar kura palīdzību tiek filtrēti sildošie saules stari, līdz ar ko 9-5 saule caur logiem tā nepiesildīs kā siltumnīcu ;)Bārda wrote: Vēl viena ekstra - mašīnas baltā krāsa. Lieliski atstaro saules starus un nav tik karsts. Ir ar ko salīdzināt - 900NG tumši zaļā krāsā ar melnu ādas salonu - karsti...:dry:
No diviem man bijušajiem 9k vienam bija lūka. Patreizējais 9-5 arī ar lūku :P . Mana statistika ir - divreiz vairāk ar lūku ;) :laugh:Flesh wrote:Nu cik esmu skatijies 9-5 vairak luku nav, ka ir :)
Kas pa vadiņu ,nobilde un ieliec bildi,mož man ari vadiņš vainigs:laugh:Flesh wrote:biju sodien Vikingos, beigas izradijas kad tikai vadins pie vainas B) Kad to izdzirdeju, biju loti loti laimigs :woohoo:
THX ritdien apstišos:) Yad tas kompresors kaut kur labaja pus sanak:dry:urquattro wrote:SAABaeroist, vai tev sirēna pīkstina kad atver-aizver ar pulti?
Varbūt 14 drošinātājs motora nodalījuma piebrauca vai noņemts nost.
Man bija kuriozs ar to, kād ziemā noņemu lai beigtas baterijas sirēnu blokam nedraud apkārtējiem ar dziesmām un pēc tam pavasarī nevaru saprast kāpēc acc mufe neieslēdzas.
:laugh:
Un vadiņš, cik varu saprast, ir aiz pasažiera luktura konnektors ar vienu vadu.
Starpcit, tu vari pārbaudīt acc mufes slēgšanu ja uz to vadu kas naks pie kompresora padod + no akku. Vjadzētu klikšķēt.
;)