• 96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne ! - Page 3
Page 3 of 40

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Wed Jul 15, 2009 4:04 pm
by ZingZeng
Nu motors beigts :laugh: Tadel varbut nevajag par max spejam parliecinaties ;)

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Wed Jul 15, 2009 5:12 pm
by KoreFun
ZingZeng wrote:Lai brauktu ar 96 ir vajadziga laba fiziska sagatavotiba un stipra veseliba :laugh:
Nu nezinu, tam eksemplāram,ar ko es mēģināju, pilnīgi neizjūtu nekādu diskomfortu saistībā ar to, ka nav stūres pastiprinātāja. Kā arī robi tam slēdzās ne sliktāk, ka manam 99.gada autiņam:silly:

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Wed Jul 15, 2009 5:40 pm
by Normunds
KoreFun wrote:
ZingZeng wrote:Lai brauktu ar 96 ir vajadziga laba fiziska sagatavotiba un stipra veseliba :laugh:
Nu nezinu, tam eksemplāram,ar ko es mēģināju, pilnīgi neizjūtu nekādu diskomfortu saistībā ar to, ka nav stūres pastiprinātāja. Kā arī robi tam slēdzās ne sliktāk, ka manam 99.gada autiņam:silly:


Varbūt tā "labā fiziskā sagatavotība" ir vajadzīga lai nedotu auto visiem kaimiņiem, kas tīko ar šo modeli izbraukt ? :P

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Thu Jul 16, 2009 12:22 am
by KoreFun
Normunds wrote:
KoreFun wrote:
ZingZeng wrote:Lai brauktu ar 96 ir vajadziga laba fiziska sagatavotiba un stipra veseliba :laugh:
Nu nezinu, tam eksemplāram,ar ko es mēģināju, pilnīgi neizjūtu nekādu diskomfortu saistībā ar to, ka nav stūres pastiprinātāja. Kā arī robi tam slēdzās ne sliktāk, ka manam 99.gada autiņam:silly:


Varbūt tā "labā fiziskā sagatavotība" ir vajadzīga lai nedotu auto visiem kaimiņiem, kas tīko ar šo modeli izbraukt ? :P
:laugh: :laugh: :laugh:

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Thu Sep 17, 2009 11:38 pm
by KurBads
kukū.
Ir konkrēts jautājums: "Kāpēc manam V4 + 32/36 DGV Weber pie straujas nobremzēšanas gribas slāpt nost? Vai tam karbulim kaut kādā veidā benzīna sašūpošanās pludiņkamerā nepatīk, benzīns tiek bremzējot sadzīts uz priekšu un uz mirkli nenonāk kur tam jābūt?"
Principā tas notiek tikai pie tiešām straujas bremzēšanas, tomēr ne tik, lai riteņi slīdētu.
Priecāšos par komentāriem/ieteikumiem. Normunds, ziedoniz ... help!

un vai tiešām Sonett/95/96 transmisija pie slodzes ir tik skaļa, t.i., ir labi dzirdams žžzzzzžžž slodzē, bet klusums tukšgaitā vai kad transmisija apsteidz motoru pie aktivizēta freewheel'a ...?

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 2:22 pm
by ZingZeng
Transmisija IR skala :)

Pars slapsanu nezinasu teikt, varbut sava veida motora palidziba bremzesana :laugh:

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 2:43 pm
by bizenajs
strauji bremzeejot arii manam 96 taa ir gadiijies.

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 3:08 pm
by KurBads
bizenajs wrote:strauji bremzeejot arii manam 96 taa ir gadiijies.
un kas varētu būt par iemeslu? Es spēju domāt tikai par degmaisījumu/benzīna trūkumu, t.i., karburatora izturēšanos. Tur nekādas padarīšanas ar motora vakuumu nav, jo bremžu pastiprinātāja NAV.

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 3:15 pm
by ZingZeng
Tas notiek pie pilnas vai tuksas bakas ?

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 3:24 pm
by KurBads
ZingZeng wrote:Tas notiek pie pilnas vai tuksas bakas ?
labs jautājums. Nemāku tagad pateikt. Iespējams, ka vairāk to novēroju tiešām tad, kad bāka ir ~1/5 - 1/4 benzīna. Lai gan droši apgalvot nevaru. Pašlaik, šķiet pilnu bāku tikai esmu pielējis pāris reizes (pirms ceļojuma uz INTSAAB un tad Holandē kaut ko pielēju mājupceļam).
Bet vai tiešām var būt, ka pie bremzēšanas bākā uz brīdi ir tāda benzīna atrašanās pozīcija, ka degvielas caurulē nonāk gaiss...?
Tad ir jābūt galīgi sausai bākai vai arī degvielas caurulei jābūt krietni augstāk par bākas dibenu ...

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 3:32 pm
by ZingZeng
Vai nu ari tev ir nezeligi jabremze, ka viss benzins nostajas vertikali pie sienas :woohoo:

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 3:44 pm
by KurBads
ZingZeng wrote:Vai nu ari tev ir nezeligi jabremze, ka viss benzins nostajas vertikali pie sienas :woohoo:
Nē, nebremzēju līdz "kaucošajiem", tomēr ļoti strauji gan - un tad parādās šī slāpšana. Pieliešu pilnu bāku un tad mēģināšu bremzēt un skatīties. Tomēr, joprojām neticu, ka spēju visu benzīnu tiešām nostādīt vertikāli.

Paldies par idejām.

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 4:10 pm
by ZingZeng
Var jau but otrs variants, kad pie bremzesanas izspiezot strauji sajugu motors paspej vel iestrebt zupu, bet apgriezieni jau nokritusi un vins aizrijas nespejot to visu normali sagremot, lai gan nedomaju, ka tas butu iemesls, jo tad jau tev vajadzetu ristities pie katra atruma parslegsanas :laugh:

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 4:35 pm
by KurBads
ZingZeng wrote:Var jau but otrs variants, kad pie bremzesanas izspiezot strauji sajugu motors paspej vel iestrebt zupu, bet apgriezieni jau nokritusi un vins aizrijas nespejot to visu normali sagremot, lai gan nedomaju, ka tas butu iemesls, jo tad jau tev vajadzetu ristities pie katra atruma parslegsanas :laugh:
Nope, tas nenotiek pie straujas sajūga izspiešanas un motora apgriezienu nokrišanas. Tas notiek pie ļoti straujas bremzēšanas ... sajūtas tieši tādas, kā, piem., c900, ja ir kaut kur caurs bremžu vakuuma pastiprinātājs un pie bremzēšanas rauj klāt gaisu un slāpst. Tikai šajā gadījumā vakuumpastiprinātāja NAV.

Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !

Posted: Fri Sep 18, 2009 4:37 pm
by bizenajs
man iisteniiba vairaak parasti bija maucot pa neliidzenu celju, faktiski bezcelju... arii braucot paari vef tiltam labaa koksaa...