• SAAB Zinīšu padomi!!!!! - Page 2
Page 2 of 4

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Thu Apr 17, 2008 7:25 pm
by mrpinkeyes

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Thu Apr 17, 2008 8:08 pm
by KoreFun
Man abos (85 gada) ir metāla plaksnīte piestiprināta zem kapota, stūrmaņu pusē, blakus spārnim. Netālu no melnas kastes, kur tiek padots gaiss uz salonu. Vai tad šitam jau ir citā vietā?:ohmy:

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 6:41 am
by mrpinkeyes
Smuki nokrāsoja 900 kapotu, bonets arī no paartsforsaabs ir klāt, esmu gatavs vasarai :)

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 7:13 am
by Nauris_t16
Kāpēc krāsoji?

P.S. Bildes studijā :P

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 4:15 pm
by mrpinkeyes
Nekas jau nav mainijies (skat. 1 lpp attēlu) un tas jau krāsošanā ir pats galvenais ;)

Izrādojās, ka tā tiešām ir iridium blue metalic. Lai gan faktiski tā ir pelēka metālika, kurai pievienoti ir 4 mg zilās komponentes uz vienību.

Vēl mans krāsotājs teica, ka drīz vairs nevarēs dabūt nitrokrāsas, bet ūdens bāzei vajag kameru, kuras viņam nav :huh:

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 6:14 pm
by eidis
Mr Pink Eyes wrote:Smuki nokrāsoja 900 kapotu, bonets arī no paartsforsaabs ir klāt, esmu gatavs vasarai :)
gunča, tu tak teici, ka partsforsaabs ir dārgs!!!! :laugh:

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 6:46 pm
by mrpinkeyes
Sorry, bet 40 Ls par 2 emblēmām nu gan tā kā nav lēti :blink: Pat neskatoties uz to, ka līdzi tika iesaiņota saab-VOLVO konfekte :) Domāju Vikingos būtu lētāk...
Es to pasūtījumu izdariju vairāk sporta pēc, lai zinātu kā sistēma darbojās.

Atbildod uz ziedoniz jautājumu, tieši eidis bija tas, kas kritizēja mana 900tā haubes izskatu (skrāpējumi, švīkas, buktīte). Tagad smuki! :)

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 7:42 pm
by eidis
Mr Pink Eyes wrote:Sorry, bet 40 Ls par 2 emblēmām nu gan tā kā nav lēti :blink: Pat neskatoties uz to, ka līdzi tika iesaiņota saab-VOLVO konfekte :) Domāju Vikingos būtu lētāk...
Es to pasūtījumu izdariju vairāk sporta pēc, lai zinātu kā sistēma darbojās.

Atbildod uz ziedoniz jautājumu, tieši eidis bija tas, kas kritizēja mana 900tā haubes izskatu (skrāpējumi, švīkas, buktīte). Tagad smuki! :)

man, laikam, būtu jābūt pēdējam, kas kko kritizē! :blush:
pašam uz jumta nolobījusies laka un vajadzētu vest krāsot... apnicis jau katrreiz moikā bakstīt ar pirkstu un stāstīt, lai prātīgi mazgā un nenorauj vēl vairāk nost!
kur tu, gunča, krāsoji? cik samaksāji?

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 7:52 pm
by mrpinkeyes
Krāsoju Imantā, jau iepriekš aprobēts ar vēl iepriekšējo 900to. Ne jau kurš katrs piemēram ņemās krāsot 900og iekšdurvis. Cenas arī ok un krāso labi. škiet, ka nezinīte arī ir krāsojusi savu 9k.

Tad nu lūk par haubi, vienām iekšdurvīm un vienu arku samaksāju 200 Ls. Pusotru gadu stāvēju rindā :(


p.s. domājot par fon sedanu paprasiju cik izmaksātu viss auto ~ 1000 Ls.
p.s.s. epastā meistara telefons

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Tue Apr 29, 2008 9:11 pm
by Nauris_t16
Perfekcionisti... :laugh:

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Fri May 23, 2008 7:23 pm
by saule
Mr Pink Eyes wrote:
Tad nu lūk par haubi, vienām iekšdurvīm un vienu arku samaksāju 200 Ls. Pusotru gadu stāvēju rindā :(

Tas ir ar visu sagatavošanu, jeb tikai krāsošana???

Tikko krāsosju sava SUBARU spārnu un durvis, kuras bij krāsotājam jāņem ārā, lai varētu spārnam iekšmalu un durvīm iekšu nokrāsot, samaksāju Ls 80. Tiesa atdevu jau sagatavotu krāsošanai, tas ir sašpaktelētu, nogruntētu un nomatētu. Atlika vien izņemt durvis, attaukot, nolīmēt kas līmējāms un nokrāsot. Rindā pieteicos pirmdien un piektdien krāsoja. Tiesa gan Talsos.

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Fri May 23, 2008 7:29 pm
by saule
Jautājums Zinīšiem par blow-off.

Skaidrs ir tas, ka pie aizvērtas droseles vakuums, kas ir ieplūdes kolektorā, paceļ vārstu un lieko turbospiedienu izpūš atmosfērā un taisa pššš.

Bet ko jams dara normāli brauco, tas ir, gadījumos kad kurina ap 100 km/h un ieplūdes kolektorā ir vakums visu laiku. Viņš to vārstu never vaļā un nerauj gaisu pa tiešo kolektorā???

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Sat May 24, 2008 2:45 am
by Nauris_t16
saule wrote:Jautājums Zinīšiem par blow-off.

Skaidrs ir tas, ka pie aizvērtas droseles vakuums, kas ir ieplūdes kolektorā, paceļ vārstu un lieko turbospiedienu izpūš atmosfērā un taisa pššš.

Bet ko jams dara normāli brauco, tas ir, gadījumos kad kurina ap 100 km/h un ieplūdes kolektorā ir vakums visu laiku. Viņš to vārstu never vaļā un nerauj gaisu pa tiešo kolektorā???
Parastākais (single piston) tā dara. Diemžēl... Es tev ieteiktu skatīties uz dual piston, kas tukšgaitā stāv ciet un atveras tikai uz mirkli, kad atlaiž gāzi? Respektīvi single piston ir pārāk primitīvs un var arī reizē būt par iemeslu liesam degmaisījumam un detonācijai...

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Sat May 24, 2008 4:34 am
by saule
Liesu degmaisījumu diez vai uztaisīs, jo 900NG nav gaisa masas mērītāja. Bet doma ir par to, ka visādu draņķi var raut iekšā.

Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!

Posted: Sat May 24, 2008 5:36 am
by Nauris_t16
saule wrote:Liesu degmaisījumu diez vai uztaisīs, jo 900NG nav gaisa masas mērītāja. Bet doma ir par to, ka visādu draņķi var raut iekšā.
Hmm. Ideja ir. Nopērc recirkulējošo (ne-atvērtā tipa) by-pass un uzliec viņam mini gaisa filtriņu virsū, tādu, kādus liek kartera ventilācijai ;) Var jau šādi pārbūvēt arī oriģinālo bosch, tikai viņi nav tik ilgmūžigi kā no metāla veidotie aftermarket analogi ar virzulīti iekšā, nevis diafragmu.