• Tehniskās apskates 99, 90, 900OG - Page 4
Page 4 of 7

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu Oct 07, 2010 7:58 pm
by Nils
ziedoniz wrote:99 1984, daudz gadus stāvējis pļavā zem ozola.
Pirms apskates apskatīju daļēji bremzes, nomainīju vienu lodbalstu un pr. amortizatoru bukses. Rezultāts:
1 - nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekams
1 - neietekmējoša korozija
1 - eļļas noplūde

Laikam ozola dziedējošais spēks, jo nekur pat nebija jāmetina :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Mani apsveikumi! :)
P.s. Aizdod suportu! :D

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu Oct 07, 2010 8:05 pm
by defektivais
ziedoniz wrote:99 1984, daudz gadus stāvējis pļavā zem ozola.
Pirms apskates apskatīju daļēji bremzes, nomainīju vienu lodbalstu un pr. amortizatoru bukses. Rezultāts:
1 - nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekams
1 - neietekmējoša korozija
1 - eļļas noplūde

Laikam ozola dziedējošais spēks, jo nekur pat nebija jāmetina :woohoo: :woohoo: :woohoo:
tu skati gadījumā negāji šodien ap 18:00? Jā un - apsveicu, novēlu lai tā būtu arī pēc šīs ziemas :)

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu Oct 07, 2010 8:06 pm
by Nauris_t16
defektivais wrote: tu skati gadījumā negāji šodien ap 18:00.
skatē biju ap 19iem, pirms 18iem vēl paspēju uz pašu CSDD

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu Oct 07, 2010 8:08 pm
by defektivais
ziedoniz wrote:
defektivais wrote: tu skati gadījumā negāji šodien ap 18:00.
skatē biju ap 19iem, pirms 18iem vēl paspēju uz pašu CSDD
nu tad tā tā būs bijusi tava mašīna ko uz īsu brīdi redzēju noparkotu netālu no TA izbraukšanas vietas.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Wed Nov 03, 2010 4:03 pm
by Nils
Pēc ilgiem cīniņiem Ansim beidzot ir apskate! B)
Pašam liels prieks! :) :) :)
Lielākais paldies Ivaram un manam mehāniķim, Ritvaram no Vikingiem, kā arī Naurim par konsultācijām. :)

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Wed Nov 03, 2010 4:29 pm
by defektivais
Nils wrote:Pēc ilgiem cīniņiem Ansim beidzot ir apskate! B)
Pašam liels prieks! :) :) :)
Lielākais paldies Ivaram un manam mehāniķim, Ritvaram no Vikingiem, kā arī Naurim par konsultācijām. :)
Apsveicu! Varēji jau arī ielikt kādu update projektu sadaļā.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Wed Nov 03, 2010 4:37 pm
by Nils
defektivais wrote:
Nils wrote:Pēc ilgiem cīniņiem Ansim beidzot ir apskate! B)
Pašam liels prieks! :) :) :)
Lielākais paldies Ivaram un manam mehāniķim, Ritvaram no Vikingiem, kā arī Naurim par konsultācijām. :)
Apsveicu! Varēji jau arī ielikt kādu update projektu sadaļā.
Paldies! Būs! ;)

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Tue Mar 01, 2011 2:04 pm
by mrpinkeyes
Vakar izgāju apskati ar otro reizi. Mēnesi atpakaļ salika divniekus stāvbremzei un priekšējā tilta kreisajai atsperei (kas bija pārplīsusi), kā arī vieniniekus atgāzu sistēmai un šķerstabilizatoru buksēm.

Pie Arnija uzliku jaunas atsperes, pievilku stābremzi, nomainīju bukses un viss ok.

Lai gan apskates vīriņš automātā atstāja 1 pie buksēm un izpūtēja, jo nepārbaudija. Droši vien necerēja, ka tos es mainīšu :)

Šomēnes apskati jāiet arī wagonam, atkal izdevumi :ohmy:

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Tue Mar 01, 2011 2:47 pm
by KurBads
- roķeni regulējam pašrocīgi uz smilšaina ceļa.
- atgāzes - regulējam AMM, iestatam pretestību pēc grāmatas
- bukses un atsperes gan ir lielāka skrūvēšana.

atgāzes - tīri zināšanai - iestatīju precīzus 360 omus uz AMM un lambdu TA stacijā uzrādīja perfektu 13,8

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Tue Mar 01, 2011 2:48 pm
by defektivais
KurBads wrote:- roķeni regulējam pašrocīgi uz smilšaina ceļa.
- atgāzes - regulējam AMM, iestatam pretestību pēc grāmatas
- bukses un atsperes gan ir lielāka skrūvēšana.

atgāzes - tīri zināšanai - iestatīju precīzus 360 omus uz AMM un lambdu TA stacijā uzrādīja perfektu 13,8
Uz kā mēra šo pretesību?

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Tue Mar 01, 2011 3:41 pm
by Nauris_t16
KurBads wrote:- roķeni regulējam pašrocīgi uz smilšaina ceļa.
- atgāzes - regulējam AMM, iestatam pretestību pēc grāmatas
- bukses un atsperes gan ir lielāka skrūvēšana.

atgāzes - tīri zināšanai - iestatīju precīzus 360 omus uz AMM un lambdu TA stacijā uzrādīja perfektu 13,8
Rokas bremzi regulē pašrocīgi paceļot mašīnu uz domkrata un pārbaudot, ar rokām mēģinot pagriezt riteni pie attiecīga sviras klikšķu skaita. Daudz vienkāršāk un precīzāk.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Tue Mar 01, 2011 4:05 pm
by KurBads
BOSCH AMM - pretestība starp 3. un 6. kontaktu uz AMM (motoram nerūcot) ir 360 omi. Mēram ar multimetru. Pieregulējam pagriežot regulēšanas skrūvi AMM korpusā.

Roķene - man domkrata + riteņa griešanas metode īsti nenostrādāja, šķiet pat vienreiz šādi itkā saregulēju, bet TA kaut kas īsti nebija. Pēc tam regulēju uz smilšaina ceļa skatoties uz sliedēm, ko atstāj abi aizmugures riteņi pie straujas bremzēšanas, un TA abas puses bija ideāli vienādas.

Pie tam, domkrata metodei nepieciešami divi domkrati vai viens lielais, kas paceļ visu pakaļu gaisā.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Tue Mar 01, 2011 4:54 pm
by Nauris_t16
Var tak pacelt no sākuma vienu un pēc tam otru ;)

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Tue Mar 01, 2011 5:20 pm
by mixeris
Es roceni garāžā regulēju ar vienu domkratu bez problēmām.
Pievelc cik robus vajag un regulē. No sākuma vienu pusi, tad otru.

Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Mon Oct 24, 2011 11:34 pm
by zudushais
Šodien pirmo reizi izgāju TA SAABam ar pirmo piegājienu :)
Un sešiem vieniniekiem :laugh: