• Tehniskās apskates 99, 90, 900OG - Page 6
Page 6 of 7

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu May 26, 2016 3:50 pm
by janelsk
mrpinkeyes wrote:Nu malacis!

Vienīgi cik atceros, tas auto bija ļoti labā vizuālā stāvoklī! Varbūt sen neesmu redzējis!
Nu,daudz Latvijas sāli redzējis. Un dauzītās vietas nekvalitatīvi nošpaktelētas/nokrāsotas.

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu May 26, 2016 4:52 pm
by ZZ_ZingZeng
Vai šis auto būtu Arņa Blodoņa ex og900?
Ja tā, tad tas vēl pašā ievešanas sākumā, stāvot Rumbulas placī, mani diez ko neuzrunāja, bet pēc tam Arnis tam pielika roku un sanāca gana smuks eksemplārs. Daudziem gan nepatika, ka tas bija pārbūvētais auto no LPT uz HOT.

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu May 26, 2016 5:35 pm
by lawyer
TA uzlīmes iegūšana nav nekāds dižais rādītājs auto tehniskajam stāvoklim ;)

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu May 26, 2016 6:51 pm
by janelsk
ZZ_ZingZeng wrote:Vai šis auto būtu Arņa Blodoņa ex og900?
Ja tā, tad tas vēl pašā ievešanas sākumā, stāvot Rumbulas placī, mani diez ko neuzrunāja, bet pēc tam Arnis tam pielika roku un sanāca gana smuks eksemplārs. Daudziem gan nepatika, ka tas bija pārbūvētais auto no LPT uz HOT.
Tas ir tas pats, jā. Tas builds ir diezgan mistisks, kolekcionāram neiesmērēsi, bet pašam ir gana labs.

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Thu May 26, 2016 11:50 pm
by ifka
Eech, galvenais, ka darbojas & brauc!

Dievs devis cilveekam 80 gadus, inzjenieri automobilim 20, max. 25 gadus bez nesameerigiem ieguldiijumiem. Viss kas paari - tiiraa veiksme, vai arii irracionaalu puulinju auglis.

Biezji vien ljaudis tiek pie vaagja, kas n-gadus ekspluateets un spiitiigi censhas to padariit atkal svaigu. Visi mani miskastes vaagji tam piemeers ;) Bet nu vilina tas dzelzis :):)

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri May 27, 2016 8:48 am
by Henry
ifka wrote: Bet nu vilina tas dzelzis :):)
dzelzs trūkums organismā :D

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri May 27, 2016 11:22 am
by maris
bet kā var tā atstāt mašīnu ???
Domā , ja klasiskais Saabs tad dzeltenos plāksterus nelime :D . Ieteiktu kamēr nav par vēlu pārbraukt uz citu vietu ...

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri May 27, 2016 2:08 pm
by Yukki
Dīvains jums te topics - veltīts tehniskajai apskatei, ne braukšanai :dance: , nebiju tādu lasījis!
Bet nu nācās no noliktavas izcelt 1987.gada SAAB 900 un vadz'i- izgāja TA ar pirmo! Nu, eļļu nācās paslaucīt pirms tam, kā ta bez tā, bet citādi čalītim tas dikti patika!
Un ziniet, ko? Es ar 900-to braucu bezmaz pirmo reizi mūžā, jo, teikšu godīgi, man tie nekad nav uzrunājuši! Interesanti likās tā dīvāngaita, neskatoties uz KONI. Stūres pastiprinātāja darbība, kad stūre griežas pilnīgi bez piepūles, arī pārsteidza, bet labāk, kad ir pretestība, kautkā drošāka sajūta. Uz ielas patika, ka visi laiž bez ierunām, lai gan nekādu dižo laimi pretī nedabū, kad tā nesadegušā benzīna truba pa priekšu kūļājas:)

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri May 27, 2016 3:14 pm
by lawyer
Tu runā par to c900 FF heču, kas stāv pie Leinod? :roll:

Tas tagad ir Tavs dienesta auto? :mrgreen:

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri May 27, 2016 4:25 pm
by ifka
Nu vajadzeeja man te pavauksjeet.

Shodien vedu savu dzelzi uz skati. Par visaam taam reizeem, kur ieprieksj bija pretim viiiri ar izpratni, shodien gadiijaas viens pareizais. Viss ar buutu beidzies labi, jo piesieties nebij kur. Taksj, protams, sev vien zinaamu iemeslu deelj, dzineejs tuksjgaitaa saaka pipeet taa kaa baltu, taa taa zilganu duuminju. Nekaadi argumenti, ka nobraukts vien 300 km un, iespeejams, elljas gredzeni nav iestraadaajushies neliidzeeja - tinies vecais.

Labaakais saakaas peec tam - paarbraucu Salu tiltam, apstaajos pieturaa un skatos - duumu nav. Paarvilkos maajaas un teju 1/2h darbinaaju tuksjgaitaa pa laikam noslaapeejot, lai atdarinaatu rindaa staaveeshanas ciklu - atkal nekaa. Tagad jautaajums - kaa tos duumus no jauna izprovoceet jo servisaa domaas ka kuup man galvaa, kas, droshi vien, daljeeji taa arii ir ;)

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Fri May 27, 2016 7:36 pm
by Arnijs
ifka wrote:Nu vajadzeeja man te pavauksjeet.

Shodien vedu savu dzelzi uz skati. Par visaam taam reizeem, kur ieprieksj bija pretim viiiri ar izpratni, shodien gadiijaas viens pareizais. Viss ar buutu beidzies labi, jo piesieties nebij kur. Taksj, protams, sev vien zinaamu iemeslu deelj, dzineejs tuksjgaitaa saaka pipeet taa kaa baltu, taa taa zilganu duuminju. Nekaadi argumenti, ka nobraukts vien 300 km un, iespeejams, elljas gredzeni nav iestraadaajushies neliidzeeja - tinies vecais.

Labaakais saakaas peec tam - paarbraucu Salu tiltam, apstaajos pieturaa un skatos - duumu nav. Paarvilkos maajaas un teju 1/2h darbinaaju tuksjgaitaa pa laikam noslaapeejot, lai atdarinaatu rindaa staaveeshanas ciklu - atkal nekaa. Tagad jautaajums - kaa tos duumus no jauna izprovoceet jo servisaa domaas ka kuup man galvaa, kas, droshi vien, daljeeji taa arii ir ;)
Es tajā pat brīdī būtu griezies apkārt un gājis pa jaunu un - lai rāda tos dūmus, ja var parādīt. Tb sauktu kaut vai maiņas vecāko.
Iemesls tam var būt ieķēries kāds gruzis uz turbības gliemeža un palaida bik eļļu karstajā daļā. Parasti palīdz izgāzēšana un kādu pāris km pabraukšana, kamēr viss, kas ticis izpūtējā, iztīrās.

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sat May 28, 2016 3:11 pm
by Nauris_t16
Yukki wrote:Dīvains jums te topics - veltīts tehniskajai apskatei, ne braukšanai :dance: , nebiju tādu lasījis!
Bet nu nācās no noliktavas izcelt 1987.gada SAAB 900 un vadz'i- izgāja TA ar pirmo! Nu, eļļu nācās paslaucīt pirms tam, kā ta bez tā, bet citādi čalītim tas dikti patika!
Un ziniet, ko? Es ar 900-to braucu bezmaz pirmo reizi mūžā, jo, teikšu godīgi, man tie nekad nav uzrunājuši! Interesanti likās tā dīvāngaita, neskatoties uz KONI. Stūres pastiprinātāja darbība, kad stūre griežas pilnīgi bez piepūles, arī pārsteidza, bet labāk, kad ir pretestība, kautkā drošāka sajūta. Uz ielas patika, ka visi laiž bez ierunām, lai gan nekādu dižo laimi pretī nedabū, kad tā nesadegušā benzīna truba pa priekšu kūļājas:)

Tur koni ir uz standarta settingiem, šķiet, ka uz pašu mīkstāko.

Un stūre viegla, jo purns viegls, man arī tas ārprātīgi pārsteidza, kad pirmo reiz ar to izbraucu. 16 vārstu turbo stūre ir krietni smagāka. UN - piekares iestatījumi - ja liek pēc dotajiem lielumiem, stūre ir viegla, neatsaucīga, līkumos neturas un ēd riepu ārmalas. Līdzko sagāzumu uztaisa uz kādu -1* līdz -1,5*, tā mašīna brauc pavisam savādāk. Tikai vot atrodi savirzes speciālistu, kas atļausies uzticēties lietotājam, nevis savai svētajai datu bāzei :D

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Sat May 28, 2016 11:05 pm
by lawyer
Nez, man Auto Plus Purčikā pirms savirzes taisīšanas džeki pajautāja, kā vajag - un es pateicu šos ciparus, ko man toreiz nosauci - atbildēja, OK, kā klients vēlas! :roll:

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Mon May 30, 2016 8:30 am
by Nauris_t16
lawyer wrote:Nez, man Auto Plus Purčikā pirms savirzes taisīšanas džeki pajautāja, kā vajag - un es pateicu šos ciparus, ko man toreiz nosauci - atbildēja, OK, kā klients vēlas! :roll:

Un kādas sajūtas?

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Posted: Mon May 30, 2016 2:56 pm
by KurBads
Mans c900 uz stock savirzi mēdz neizskaidrojami ļoti uzkrītoši apēst iekšmalas vasarenēm. Ziemas riepas iet.
Nauris_t16 wrote: UN - piekares iestatījumi - ja liek pēc dotajiem lielumiem, stūre ir viegla, neatsaucīga, līkumos neturas un ēd riepu ārmalas. Līdzko sagāzumu uztaisa uz kādu -1* līdz -1,5*, tā mašīna brauc pavisam savādāk. Tikai vot atrodi savirzes speciālistu, kas atļausies uzticēties lietotājam, nevis savai svētajai datu bāzei :D