• bendzina paterinji - Page 18
Page 18 of 21

Re:bendzina paterinji

Posted: Mon May 17, 2010 4:37 pm
by elmo
Kā jau teicu, visu summu ~500km garā distāncē man atpelnīt neizdevās, dažus latus bija jāpieliek klāt no maka!:laugh:

Re:bendzina paterinji

Posted: Mon May 17, 2010 5:48 pm
by alpins
mundrais wrote:
tad bija āķis lūpā un atlikušos 80 km nobraucu uz 70-80 km/h
Nē nu šitais ir perversi :D Lūk šitā uz ielām uzvedās svētdienas braucēji:P

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 1:03 am
by mundrais
alpins wrote:]Nē nu šitais ir perversi :D Lūk šitā uz ielām uzvedās svētdienas braucēji:P
Nu svētdiena toč bija :D
Taču satiksmes nebija, tāpēc ar savu pētniecisko darbību nevienam iztraucēt nevarēju B)

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 8:47 am
by Nils
mundrais wrote:
alpins wrote:]Nē nu šitais ir perversi :D Lūk šitā uz ielām uzvedās svētdienas braucēji:P
Nu svētdiena toč bija :D
Taču satiksmes nebija, tāpēc ar savu pētniecisko darbību nevienam iztraucēt nevarēju B)
Līdzīgu triku es arī biju izmēģinājis ar sarkano airi, nakts no svētdienas uz pirmdienu, šoseja pilnīgi tukša, maršuts Tukums-Rīga, ātrums 80-85km/h, Reset uz kompi un rezultātā vidējais 5.5l/100km.
Auto - Saab 9000 Aero, 2.3Turbo.
Protams, distance ir par īsu, lai būtu drošs, ka patēriņš tāds arī ir, ~70-80km.
Pie kam tas viss notika bez cruise un ne pēc visu filtru maiņas. :)

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 10:32 am
by edijs
Man atkal pēc visiem saviem eksperimentiem ir salicies, ka tieši ar kruīzu sanāk par pāris cipariem aiz komata vairāk, nekā vienmērīgi darbojoties ar kāju. Jo kompis jau neredz, ka priekšā ir kalniņš un prātīgāk ir nedaudz palielināt ātrumu pirms tam un skriet kalnā ar inerci, tādējādi patērējot mazāk, kā gāzēt vairāk pirms paša kalna. Nez, varbūt tā tik tāda ilūzija.

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 11:29 am
by Diks
edijs wrote:Man atkal pēc visiem saviem eksperimentiem ir salicies, ka tieši ar kruīzu sanāk par pāris cipariem aiz komata vairāk, nekā vienmērīgi darbojoties ar kāju. Jo kompis jau neredz, ka priekšā ir kalniņš un prātīgāk ir nedaudz palielināt ātrumu pirms tam un skriet kalnā ar inerci, tādējādi patērējot mazāk, kā gāzēt vairāk pirms paša kalna. Nez, varbūt tā tik tāda ilūzija.
Pilnībā piekrītu! Kompis arī bremzē, ripojot no kalna un līdz ar to neizmanto inerci :angry: . Tā ir arī viena no lietām, kas man nepatīk automātiem :( - netiek izmantota uzkrātā enerģija, un tā ir diezgan liela ņemot vērā, ka SAABs nav mazauto ;)

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 12:06 pm
by Gregers
Izmanto, izmanto! Slīdot no kalna lejā ja D režīmā atlaid gāzi automāts atlaiž frikcionus un auto slīd tā itkā būtu nospiests sajūgs manuālim! Kā arī automāts pārslēdzās vienmēr pareizajā brīdī un rezultata sanāk vel nedaudz ekonomija. Kā esmu noverojis izskatas, ka ja esi tendēts uz ekonomiju tad ar automātu to ir vieglāk un vienkāršāk sasniegt( protamsja runājam par auto ar normālu jauda svars attiecību) Cita lieta protams tadēļ, ka automāts nozog to uzrāviena sajūtu parasti spiežam dziļāk grīdā nekā to darītu ar manuāli

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 12:13 pm
by Diks
Gregers wrote:Izmanto, izmanto! Slīdot no kalna lejā ja D režīmā atlaid gāzi automāts atlaiž frikcionus un auto slīd tā itkā būtu nospiests sajūgs manuālim!
Diemžēl kruīzā autiņš tiek bremzēts :(

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 12:23 pm
by elmo
Es kā sertificēts ekobraucējs varu teikt, ka no kalna ir jāripo ar maksimāli augstāko pārnesumu, nevis liekot neitrālajā! Vispār jāripinās ir liekot augstākajā pārnesumā un jāštepselē neitrālajā, kad auto jau sāk rīstīties pie zemiem ātrumiem.

Bet tas tā, ja nopietni plānojat nodarboties ar eko-sportu!

Kas netic, var pats doties uz drošas braukšanas skolu pavizināties!

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 12:24 pm
by Gregers
Diks wrote:
Gregers wrote:Izmanto, izmanto! Slīdot no kalna lejā ja D režīmā atlaid gāzi automāts atlaiž frikcionus un auto slīd tā itkā būtu nospiests sajūgs manuālim!
Diemžēl kruīzā autiņš tiek bremzēts :(
Nu, bet kruīzs vispār nav ekonomijai, bet komfortam! :)
Ai, nu ko vispār ņemamies ar tiem patēriņiem- nomainiet 16-17/215/55 uz 15/185/65, iemācamies braukt plūdeni un ar apdomu, beidzam niekoties ar nevajadzīgiem uzrāvieniem un tad jau var runāt par ekonomiju, bet līdz tam tāda pusliekuļošana vien sanāk :) labāk parēķiniek cik iztērējam uz nevajadzīgi lielajām riepām(gan pašu gumiju iegade, gan ar to sastītie piekares remonti) cik visadus liekus musarus vadājam līdzi, cik apēd klimats, cik laikus nenomainītas sveces un filtri, cik ne pārāk kvalitatīvā eļļa, cik paša vadītāja liekais svars(:laugh: utt- savs litrs pusotrs sapilēs(piemēram kad biju izmetis rezerves riteni, iztīrijis bagāžnieku un visu dienu braucu 100% pēc CSN un uzmanīgi vērojus ceļa situāciju mūsdienu Rīgā brīvi iekļāvos 9,5 litros parasto 12 vietā!))

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 12:35 pm
by elmo
Nu ja svētdienā kruīzē pa ulmaņa gatvi, vai Biķernieku ielu, gan jau ka var iekļauties 9,5 litros, bet ne jau nu pa centru mīcoties! :D
Dajoš man mehānisko kārbu griffinam un 9,5 būs vidējais patēriņš jauktā ciklā pilsēta/ārpilsēta!;)


PS: man ierastie ir 14,7 pa pilsētu.

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 12:40 pm
by chippy
elmo wrote:Nu ja svētdienā kruīzē pa ulmaņa gatvi, vai Biķernieku ielu, gan jau ka var iekļauties 9,5 litros, bet ne jau nu pa centru mīcoties! :D
Dajoš man mehānisko kārbu griffinam un 9,5 būs vidējais patēriņš jauktā ciklā pilsēta/ārpilsēta!;)


PS: man ierastie ir 14,7 pa pilsētu.
Tu ko, dienas vidū pa Avotu ielu vizinies?:laugh:

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 12:42 pm
by elmo
chippy wrote:
elmo wrote:
Tu ko, dienas vidū pa Avotu ielu vizinies?:laugh:

Nē, SAABam laikam autopilots ieslēdzies! Es darbdienās pārvietojos ar uzticamo korejieti. :laugh: :laugh: :laugh:

Re:bendzina paterinji

Posted: Tue May 18, 2010 1:40 pm
by lawyer
elmo wrote:Es kā sertificēts ekobraucējs varu teikt, ka no kalna ir jāripo ar maksimāli augstāko pārnesumu, nevis liekot neitrālajā! Vispār jāripinās ir liekot augstākajā pārnesumā un jāštepselē neitrālajā, kad auto jau sāk rīstīties pie zemiem ātrumiem.

Bet tas tā, ja nopietni plānojat nodarboties ar eko-sportu!

Kas netic, var pats doties uz drošas braukšanas skolu pavizināties!
Ne visiem auto būs tāds efekts - tas ir atkarīgs no katra auto ECU ;)

Re:bendzina paterinji

Posted: Wed Nov 24, 2010 5:19 pm
by Syn
Auto iegādāts nesen. Pa pilsētu pagājušo mēnesi sanāca 15 l/100km (nonullējot kompi pēc uzpildes un nobraucot vairāk kā 40l), īpaši nepiedomājot, kā brauc (bet pārāk arī negāzējot). Braukts tika tīri pa pilsētu, stumjoties pa mērenām probkām no rīta un vakarā. Rādījums bija aptuveni līdzīgs gan kompim, gan mērot pēc nobrauktiem km uz pilnu bāku. Šomēnes patēriņš pie uzpildes atkal tika nonullēts un pievēršot uzmanību kompja rādījumam tika braukts uzsvērti mierīgi. :) un atkal jau patēriņš aug, aug, jau pāri 13l/100km.

Modelis: 9-3SS 2003.g. 2.0t (175hp)
Automātiskā kārba
Riepas: 225/45 R17
Lietais benzīns: Statoil 95 ultima
Vidējais pasažieru svars mašīnā: ~130kg
Mainīts gaisa filtrs tajā pašā mēnesī.

Atklāti sakot, sāku domāt, vai viss ir normāli, jo iepriekšējam īpašniekam patēriņš bija stipri mazāks (pa pilsētu vidēji 11-12l) un arī šajā topikā izskatās, ka cilvēki braucot vidēji pa pilsētu patērē mazāk degvielas. Biju rēķinājies pa tādām vidējām probkām nu max 13l/100km.
Vienīgais, ka pēc auto vēstures sanāk, ka autiņam kādu laiku nav mainītas sveces.

Vai ir pamats uztraukumam un ko vajadzētu pārbaudīt? Jeb arī es esmu paranoidāls santīmp***? :(