Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?
Posted: Wed Mar 03, 2010 1:14 pm
jābrauc pakaļ! Nu cik ilgi vēl lauzīsies? maini pret savu 9-3 un brauc svilpodams.
lawyer wrote:Šis izskatās cienīgs vēsturiskā spēkrata nosaukuma :cheer: Mans vienaudzis :woohoo:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... AIRED&expo
rt=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
uz c900 K-Jet un karborators atšķiras par 10 hp par labu K-Jet.ziedoniz wrote:+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
To pat nevar just..KurBads wrote:uz c900 K-Jet un karborators atšķiras par 10 hp par labu K-Jet.ziedoniz wrote:+1. Es arī labāk dotu priekšroku karburatoram, nevis mehāniskajai degvielas iesmidzināšanai. Krietni vienkāršāks un lētāks uzturēšanā, lai gan jauda un patēriņš ir vienādi :)lablaiks wrote:arī gribi pielipināt bailes no karburatoriem?
Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam :evil: Sarežģītību atsver ieguvumi :)
Visu šito penteri var ietilpinātlawyer wrote:Šis izskatās cienīgs vēsturiskā spēkrata nosaukuma :cheer: Mans vienaudzis :woohoo:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Esmu redzējis karburātornieku ar turbīnu... Tā kā šie divi elementi viens otru neizslēdz.Mr Pink Eyes wrote:abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
Jā bija. Un ir vēljoprojām. Bet izlasi visu manu postu ;)Mr Pink Eyes wrote:abiem augstminētajiem kungiem gadījumā nebija turbo900sābi?
Es runāju par atšķirībām pirmo gadu 900ajos vai 99, kur netika piedāvāta elektroniskās iesmidzināšanas opcija. Un nē, man šausmīgi nepatīk motors ar mehānisko šprici, ar viņu ir jāapietas kā ar jēlu olu, lai nedod dievs, kaut kas netīšām nenoklātos. Kaut vai tās pašas degvielas trubiņas starp degvielas sadales "galvu" un inžektoriem - uzmetīsi atslēgu uz ieplūdes kolektora un viņas momentā pārlūzīs.ziedoniz wrote:Cita lieta ir ar elektronisko iesmidzināšanu, tā stāv pāri visam Sarežģītību atsver ieguvumi