Sen nebiju braucis ar jaunu auto, tāpēc izdomāju, ka jāuzraksta neliela atskaite par nomas auto - Ford Mustang 2015.
Tam auto ir kaut kas radniecīgs ar SAAB, proti 2,3 litru Ecoboost motorītis. Bet nu tas lops ir daudz atsaucīgās par čipoto airi! Ceļ no pašām apakšām kā Griffins un ar saviem 310Zs ir krietni fiksāks par 3,7 litrīgo mustangu (pārbaudīts). Ar pieclitrīgo uzskrieties nesanāca, bet ir sajūta, ka daudz neatpaliktu.
Visā visumā jāsaka, ka biju visai skeptiski noskaņots, kad man mēģināja šito ieskapēt par visām varītēm noskatītā RAV4 vietā, jo bija baža, ka 3 koferi tur nekad mūžā neielīdīs, bet par lielu izbrīnu, atšķirībā no kabrioleta, tur ir diezgan daudz rūmes. Kabriķī var ielikt tikai vienu koferi! Vietējiem tas auto ļoti patīk, un atliek vien iebraukt benzīntankā, vai piebraukt pie viesnīcas, kā no visām pusēm saskrien melni puikas un uzdod vienu un to pašu jautājumu : "iz it tvenī fiftīn!?"
Acīm redzot tas auto ir tik jauns, ka vietējie to ir redzējuši tikai auto žurnālos, un kaut kāds letiņš, pašam to nezinot ir ticies pie visu gaidīta un apbrīnota auto. Jāpiebilsts, ka pie viesnīcas piebrauca arī viens Ferrari La ferrari un vēl viens kautkāds zils ferrari, bet viesnīcnieki uz tiem auto pat neskatījās, bet skrēja apbrīnot cik skaisti mustanga durvju rokturi uz asfalta izgaismo skrejošā mustanga logotipu. Pēc šādas uzmanības deguns ar katru dienu cēlās aizvien augstāk debesīs!
Kopumā nobraucu tikai kādas 570 jūdzes, tomēr auto atgriezt atpakaļ nomā bija žēl, jo gribējās vēl mazliet ilgāk papriecāties. Kaut arī auto bija pilnīgi jauns un pirms iekāpšanas tajā, no krēsliem tika noplēstas plēves, nezitikām arī bez ātrā remonta uz ceļa! Vienkārši berot virsū salonā bija dzirdams paukšķis un pēc tam nenormāla sviljoša pūsšana, ja RPM tika celti vits 2k rpm. Sākuimā domāju, ka tas kāds drošības pasākums, lai obkatkas laikā nedod čadā, tomēr ilgi tā pabraukt nevarēju un bija jāstājas ceļa malā lai apskatītos kas par problēmu! Zinu zinu, ka no auto lietām es saprotutik pat daudz, cik ierindas mehāniķis no "Radbruha formulas", bet tomēr haubi pacēlu, un nepagāja ne 5 min, kamēr tiku skaidrībā kas par problēmu. Lielais būsts vienkārši bija norāvis nost gaisa ieplūdes trubu no motora, kas nāk pievilkta ar 2 hamutiem. Kamēr es tur stūķēju to trubu atpakaļ, ik pa laikam kāds garām braucošs pieclitrīgais Mustangs lēni nobrauc garām un uzgāzē ar savu burbuļojošo motoru, parādot, ka
mans tventī fiftīn ir sūds!
Nu bet neko, turpinam ceļu līdz veikalam, kur tiek iepirkts plakanais skrūvgrieznis, lai pievilktu hamutiem skrūves un 'tventi fiftīns" atkal ir gatavs skriet!
Kopā ar vēl vienu letiņu kompāniju izdomājām Aligatoru parka stāvlaukumā uzgriezt saulīotes, bet mans "Tventī fiftīn" nemaz neļāva to izdarīt, acīm redzot kaut kāds elektronikas gļuks, tomēr 3.7 litrīgais kabriķis gan grieza saulītes tā ka nemetās, kaut gan elektronika visu laiku centās nobremzēt priekšējos riteņus.
Vēlāk gan dabūjām pa mizu no vietējā personāla un pat tika sameklēta darbiniece, kas mums atnāca krieviski paskaidrot, ka "zģes bubļiki narezaķ ņeļžja!" Par ko izteicām lielu pateicību, jo stāvlaukumā nebija nevienas zīmes, kas aizliegtu griezt bubļikus, un kā mēs vienkārši cilvēki no eiropas to varētu zināt, jo visās amerikāņu filmās visi, kam kir mustangi taču to dara!
Kas attiecas uz degvielas patēriņu, tad mustangs uz šosejas tērēja 35,9 MPG (~7.8 litri uz 100 km) bet pilsētā 15 MPG (~18 litri uz 100). Kombinētais nostājās kaut kas uz 26 MPG.
Secināju, ka nāksies vēl mazlietAiri paskrūvēt, lai varētu kaut nedaudz līdzināties tai griezei, kas bija Mustangam pie zemiem apgriezieniem.